Petra is zwangerquote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef Djep het volgende:
PICHT en Petra:
Feli met de gezinsuitbreiding!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel! Nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef Djep het volgende:
PICHT en Petra:
Feli met de gezinsuitbreiding!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Leg nou uitquote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel! Nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat.
Haha, wat ben je snel geïrriteerd.quote:
Ah ok, leuk welquote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha, wat ben je snel geïrriteerd.
We hebben vogels die al een paar weken op eitjes broeden, vandaag is er een van uitgekomen.
Huhu sven, huhu....En wat voor vogels sven, wat voor vogels........quote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha, wat ben je snel geïrriteerd.
We hebben vogels die al een paar weken op eitjes broeden, vandaag is er een van uitgekomen.
Dank je.quote:
Nou ik weet het nog niet echt! Vanmiddag leefde hij of zij en zag het er gezond uit, er zit de hele tijd een van de twee ouders bij en volgens mij voeren ze ook... Ik hoop dus echt dat het goed komt!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:37 schreef Djep het volgende:
[..]
Huhu sven, huhu....En wat voor vogels sven, wat voor vogels........
Maaaaaaaaaaaaaar doet tweety t een beetje??????
Eivoer met Karvan Cevitam.....dat is een goed basisvoer eventueel met gepelde en vermalen paddy.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nou ik weet het nog niet echt! Vanmiddag leefde hij of zij en zag het er gezond uit, er zit de hele tijd een van de twee ouders bij en volgens mij voeren ze ook... Ik hoop dus echt dat het goed komt!
Jij verveelt je, ga de deur uitquote:Op zondag 16 juli 2006 22:56 schreef Djep het volgende:
PICHT is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Serieus Karvan Cevitam? Mag het ook andere aanmaaklimonade zijn?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Eivoer met Karvan Cevitam.....dat is een goed basisvoer eventueel met gepelde en vermalen paddy.
Limo ranjaquote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Djep het volgende:
roosvicee
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:31 schreef nanalune het volgende:
haaaaai
we hebben er een nieuwe meppeler bij!
Daniël is geboren op 30 juni
en Djep, het gaat dusmet me! beetje slaapgebrek , maar daar kom ik ook wel weer overheen..
watistiemoooiquote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI HOI==============> van harte gefeliciteerd!!!! Veel geluk en geniet ervan!!!!!!
Pics in je album???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |