Dank je.quote:
Nou ik weet het nog niet echt! Vanmiddag leefde hij of zij en zag het er gezond uit, er zit de hele tijd een van de twee ouders bij en volgens mij voeren ze ook... Ik hoop dus echt dat het goed komt!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:37 schreef Djep het volgende:
[..]
Huhu sven, huhu....En wat voor vogels sven, wat voor vogels........
Maaaaaaaaaaaaaar doet tweety t een beetje??????
Eivoer met Karvan Cevitam.....dat is een goed basisvoer eventueel met gepelde en vermalen paddy.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nou ik weet het nog niet echt! Vanmiddag leefde hij of zij en zag het er gezond uit, er zit de hele tijd een van de twee ouders bij en volgens mij voeren ze ook... Ik hoop dus echt dat het goed komt!
Jij verveelt je, ga de deur uitquote:Op zondag 16 juli 2006 22:56 schreef Djep het volgende:
PICHT is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Serieus Karvan Cevitam? Mag het ook andere aanmaaklimonade zijn?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Eivoer met Karvan Cevitam.....dat is een goed basisvoer eventueel met gepelde en vermalen paddy.
Limo ranjaquote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Djep het volgende:
roosvicee
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:31 schreef nanalune het volgende:
haaaaai
we hebben er een nieuwe meppeler bij!
Daniël is geboren op 30 juni
en Djep, het gaat dusmet me! beetje slaapgebrek , maar daar kom ik ook wel weer overheen..
watistiemoooiquote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOI HOI==============> van harte gefeliciteerd!!!! Veel geluk en geniet ervan!!!!!!
Pics in je album???
Is dat zo?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:34 schreef Integrity het volgende:
Ik kom ook wel eens in meppel
Vraag het anders ff aan picht of petra, die weten dat beter dan ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef Djep het volgende:
@ Integrity:
Kan het zijn dat de bewuste broer bang voor beestjes is???
dan ken ik hem wel![]()
Jaja, ben erquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef Integrity het volgende:
Nou Meppel.... wakker worden!
Ik ben wakker hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef Integrity het volgende:
Nou Meppel.... wakker worden!
Wat goed van jou. Heb je Marcel ook meegesleurd?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ben wakker hoor.
Net naar de sportschool geweest met schoenen die toch iets te groot blijken, dus morgen maar even ruilen.
Neuh die moet zelf maar initiatief nemen (hoewel ik hem soms wel meesleur).quote:Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wat goed van jou. Heb je Marcel ook meegesleurd?
Hoe vaak gaat hij dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Neuh die moet zelf maar initiatief nemen (hoewel ik hem soms wel meesleur).
Marcel werkt in een fabriek? Ik loop echt achter. Lief klein broertje, wat doe jij in een fabriek?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:21 schreef Djep het volgende:
Nou, als petra en ik zwemmen, dan doet ie nooit mee.......maar hij schijnt nu heel hard te gaan werken hier bij een fabriek.... Wie weet...Ach ja dat zwemmen....Hij houdt echt niet van beestjes....
We hebben elkaar ontmoet....en PICHT ook....quote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Waarom kennen petra en Djep elkaar ineens
Zie ik jou nu ook op de feestjes dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:11 schreef Djep het volgende:
[..]
We hebben elkaar ontmoet....en PICHT ook....![]()
Vorige week is hij geloof ik 2 keer geweest.quote:
Dan reageer ik hier ook maar even op omdat hij er nu is, hij moet tabaksartikelen bij elkaar verzamelen voor klanten en die in containers leggen voor wat ik er van heb begrepen. Vakantiewerk dus, bij Lekkerland.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef Integrity het volgende:
[..]
Marcel werkt in een fabriek? Ik loop echt achter. Lief klein broertje, wat doe jij in een fabriek?
Snik,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vorige week is hij geloof ik 2 keer geweest.
[..]
En dat verteld ie ook niet ffquote:Dan reageer ik hier ook maar even op omdat hij er nu is, hij moet tabaksartikelen bij elkaar verzamelen voor klanten en die in containers leggen voor wat ik er van heb begrepen. Vakantiewerk dus, bij Lekkerland.
Ehh, petra's broer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:38 schreef Integrity het volgende:
[..]
Snik,ik ben trots op je broer.
[..]
En dat verteld ie ook niet ff
Ehh, feestjes?? Vertel, vertel!!! Bier enzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zie ik jou nu ook op de feestjes dan?
verkapte: HEY IK HOOR ER OOK BIJ, AANDACHT!
Marcel is mijn kleine broertje en hij was ook degene die vorige week 2 keer getraind heb, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ehh, petra's broer?
Ik denk dat je gewoon wat van slag bent door dit nieuws...
Vraag ut aan Petra, jij bent hun vriendin, zullen ze jou wel uitnodigen. Ik als irritant familielid nodig mezelf wel uit. Zolang d'r maar bier is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Ehh, feestjes?? Vertel, vertel!!! Bier enzo?
jahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:58 schreef Integrity het volgende:
[..]
Marcel is mijn kleine broertje en hij was ook degene die vorige week 2 keer getraind heb, als ik me niet vergis.
ik weet dat ikquote:Snik,ik ben trots op je broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |