Waar ga je dit eigenlijk doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goedemorgen Meppel,
en ik ben toegelaten op ICT Niveau 3
Heb je hetzelfde op Deltion gedaan? Drenthe College is wel relaxt hier in Meppel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Drenthe College, 't Deltion was ik zat![]()
Ik ken het er verder niet, Marcel heeft er wel op gezeten 1 jaar. Hij omschreef het net als "een speeltuin".quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Neej, grafisch, maar dan nog, kut school
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Djep het volgende:
Wat de TPG vandaag nou weer bezorgde
[afbeelding]
Tis maar goed dat er een afzender opstond.....
Beste afzenders: heel erg bedankt! Hij hangt nu boven mijn pc!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Djep het volgende:
Wat de TPG vandaag nou weer bezorgde
[afbeelding]
Tis maar goed dat er een afzender opstond.....
Beste afzenders: heel erg bedankt! Hij hangt nu boven mijn pc!!
Welke Marcel??quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ken het er verder niet, Marcel heeft er wel op gezeten 1 jaar. Hij omschreef het net als "een speeltuin".
Steenbergen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Werken bij Steenbergen is okay.
Steenbergen.quote:
Ja wat is dat dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Steenbergen.
Vervoersbedrijf, ligt op het industrieterrein.quote:
Wat moet je er doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vervoersbedrijf, ligt op het industrieterrein.
Petra is zwangerquote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef Djep het volgende:
PICHT en Petra:
Feli met de gezinsuitbreiding!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel! Nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef Djep het volgende:
PICHT en Petra:
Feli met de gezinsuitbreiding!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Leg nou uitquote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel! Nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat.
Haha, wat ben je snel geļrriteerd.quote:
Ah ok, leuk welquote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha, wat ben je snel geļrriteerd.
We hebben vogels die al een paar weken op eitjes broeden, vandaag is er een van uitgekomen.
Huhu sven, huhu....En wat voor vogels sven, wat voor vogels........quote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha, wat ben je snel geļrriteerd.
We hebben vogels die al een paar weken op eitjes broeden, vandaag is er een van uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |