èn vroege vogels....wij hebben al gezwommen!quote:Op zondag 9 juli 2006 06:15 schreef Denocorp het volgende:
Echte nachtbrakers trouwens, die Meppelers![]()
Tja ik weet niet hoor, niemand is dichtbij genoeg gekomen om me te ruiken.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef Djep het volgende:
Nou ja, ik ben het wel met jullie eens hoor. Tis nogal idd ons kent ons.(stoel bij pakt).
Vroegah, toen ik met mijn ex net verkering had, kwamen in zijn café( ik noemen geen namen:') ).
En verdomd het was altijd: Hallo, <insert naam ex>.
EN NOOIT: hallo <insert naam ex> en hallo djep. Behalve als ze dronken waren: " Lallal, hoe heet je ook maar weer, lallal"
Ik had t al gauw bekeken daar, maar ja, je gaat met je vriend mee he
En verder:
Je kan hier een avond met iemand doorbrengen en een ge-wel-di-ge tijd meemaken. Maar een week later kennen ze je niet meer en op den duur denk je dat je wel niet meer willen kennen.
Goede kans dat je gewoon stonk hoor, maar laat ze dat dan zeggen!
Dus ja, na een tijdje denk je zelf ook: ik zie wel of zij/hij mij wil zien, en als zij/hij me wil zien...dan groet ik gewoon.....en anders niet.
Da's zeker vroeg! Was het wel een beetje lekker? Of heb je alleen de honden in het water gegooid.quote:Op zondag 9 juli 2006 07:55 schreef Djep het volgende:
[..]
èn vroege vogels....wij hebben al gezwommen!
Werken er in het ziekenhuis veel Meppelers, of vooral mensen uit de omgeving (zoals jij)?quote:Op zondag 9 juli 2006 06:18 schreef Isabeau het volgende:Tot nu toe vind ik Meppelers erg vriendelijke en aangename mensen
quote:Op zondag 9 juli 2006 06:18 schreef Isabeau het volgende:Tot nu toe vind ik Meppelers erg vriendelijke en aangename mensen
Het is een facade.quote:Op zondag 9 juli 2006 06:18 schreef Isabeau het volgende:Tot nu toe vind ik Meppelers erg vriendelijke en aangename mensen
Al eens voor de lord of die kebabtenten gelopen op vrijdag of zaterdagnacht?quote:
Tis een regelrechte hel jaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Al eens voor de lord of die kebabtenten gelopen op vrijdag of zaterdagnacht?
Schreeuwende boeren en kraagjesvolk, niet vergeten onze medelanders die je aankijken alsof je een teeninfectie bent.quote:
Ik heb jou nog gespot vrijdag in clouso! Je had niet eens een muts opquote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Schreeuwende boeren en kraagjesvolk, niet vergeten onze medelanders die je aankijken alsof je een teeninfectie bent.
Nou ja, ik heb natuurlijk ook de hele dag met patiënten te maken hèquote:Op zondag 9 juli 2006 11:56 schreef p-etr-a het volgende:
Werken er in het ziekenhuis veel Meppelers, of vooral mensen uit de omgeving (zoals jij)?
Ohja natuurlijk!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb natuurlijk ook de hele dag met patiënten te maken hè
Vervelende patiënten?quote:En ik heb al door dat als er 'Rouveen' op de status staat dat dat ongeveer hetzelfde betekent als 'Rijssen' op de status in Almelo (ziekenhuis waar ik tot nu toe heb stage gelopen).
Klopt, ik ben een beetje afgekickt.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:28 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gespot vrijdag in clouso! Je had niet eens een muts op![]()
Dan ben je de eerste.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:36 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ik vond je er leuker uitzien zonder muts![]()
ha ha ha haquote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef _mimic het volgende:
Pas op cerror, voor je het weet heb je sex met dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |