Ik wil ook wel een keertje mee als je de ruimte hebt!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Djep het volgende:
Het is echt HEERLIJK varen door MEPPEL
Als je binnenkort een klein bootje ziet waar achterop MEPPEL DE GEKSTE staat....die is van mij....
De tekst moet nog aangebracht worden, maar t gaat zeker komen!!
Pics!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef -babydoll- het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net 2 knuffels uit die automaten op de kermis gehaald
Ik zou er geen Meppel de gekste op drukken, maar Anna: Geil Anna is een bot deel 2:quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Djep het volgende:
Het is echt HEERLIJK varen door MEPPEL
Als je binnenkort een klein bootje ziet waar achterop MEPPEL DE GEKSTE staat....die is van mij....
De tekst moet nog aangebracht worden, maar t gaat zeker komen!!
Yep dat kan! Er is ruimte.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keertje mee als je de ruimte hebt!
Goed! Oefening baart kunst met de motor, je krijgt er nog spierballen van ookquote:Op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef Djep het volgende:
[..]
Yep dat kan! Er is ruimte.
De honden voorin en dan is er een plank om op te zitten(met 2 pers. moet wel lukken denk ik), nog wat ruimte voor wat spullen en dan kom iken de motor
![]()
Vanaaf muttie meegenomen. Opgepikt bij het witte bruggetje in de koedijkslanden...Lekker langs het park en dan een heel stuk de Reest af....TOF! (mijn vader heeft het eerste stuk meegewandeld,hij durfde denk ik niet in de boot) Muttie vond het op het in- en uitstappen na ook helemaal ok!
Muttie heeft ook pics van mij en de dames in de boot genomen, maar dat duurt nog ff...ze werkt nog met een rolletje![]()
Enne PICHT, ik kan de motor helemaal alleen in en uit de boot krijgen....Danoontje POWERRRRRR![]()
Ik ben bezig geweest bij die 'gokkasten', en wat speelgoed voor mijn dochter gescoord.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef -babydoll- het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net 2 knuffels uit die automaten op de kermis gehaald
ja wist ik veel dat het ging regenen ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ben je in de regen op de kermis geweest? En uhmm wat heb je gedaan om zoveel blauwe plekken te krijgen, iets te veel ritjes in de botsauto ofzo?
Ook diddle knuffels?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben bezig geweest bij die 'gokkasten', en wat speelgoed voor mijn dochter gescoord.![]()
Zij vond de kermis eerst eng maar later kwam ze wel los.
Het valt me wel op dat op de kermis nog altijd dezelfde apparatuur staat als 25 jaar geleden.
Hmm da's wel heel slecht dan inderdaad! Misschien moet je er met 3 man in gaan zitten zodat je absoluut niet heen en weer kunt schuiven of wat dan ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
ja wist ik veel dat het ging regenen ..
nee 1 keer in dat breakdance ding omdat ik gratis kon
hele rug kapot verdammt.. ik hoorde dat er meer mensen waren die plekken op hun rug hadden van dat ding.
waarschijnlijk staat er daarom heel groot ACHTUNG! op![]()
Nee, wat My Little Pony dingetjes, en wat troepjes die je normaal voor twee euro bij de Action koopt, maar waar je nu 10-20 euro voor aan een 'one armed bandit' geeft. Maar wel leuk om te doenquote:
Oh werkelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef PICHT het volgende:
[..]
Narigheid. Kroepoek hoort in je mond, niet in je onderbroek.
Welkomquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:48 schreef pc-reactive het volgende:
Dan meld ik me ook nog maar even als Meppeler mug. Je zult me wel zien lopen met afbreken van alle podia in de stad 's nachts na Donderdag Meppeldag.
Dan gaan wij meestal door met feesten in de kroegquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:48 schreef pc-reactive het volgende:
Dan meld ik me ook nog maar even als Meppeler mug. Je zult me wel zien lopen met afbreken van alle podia in de stad 's nachts na Donderdag Meppeldag.
Oh God ja...das waar...de rommelmarkt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:08 schreef nanalune het volgende:
tis zoooo warm zegik kan niet eens de stad in ofzo met de kleine...
hopenlijk is het morgen wat koeler..kan ik me eindelijk bij die doelgroepers voegen die de vrijmarkt afstruinen met hun kinderen op zoek naar zooi..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |