quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:30 schreef Furby het volgende:
Beter dan dat ze de auto onder je ster vandaan jatten
Laat hem er dan zelf 1 bij de dealer kopen, de pauper.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
Sjee, die mensen moeten toch ook wat doen om bij de gang te horen? En hij stond maar een beetje op jouw auto te staan, hij kon hem waarschijnlijk beter gebruiken dan jij.
Alsof wiggers daar geld voor hebben!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Laat hem er dan zelf 1 bij de dealer kopen, de pauper.
Alsof wiggers uberhaupt geld hebben!quote:
Oja sorry.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Herald het volgende:
TS vieze racist, het waren vast gewoon weer Marokkanen. Niet altijd zomaar blanken de schuld geven als je de afkomst niet weet
Waarom staat er Stone Island op jouw pauper shirtje? Swa, je weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
waarom is die ster er anders dan?
hihi n00b hihiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom staat er Stone Island op jouw pauper shirtje? Swa, je weet.
Als ik Opel had gereden, en van die auto werd iets afgegapt had ik het ook heus wel even gemeld hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
"verkapt-kijk-ik-rij-mercedes-topic"
Voornaam: Jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
een 20 jarige jongen die mercedes rijd noemt mij pauper
yeah rightquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ik Opel had gereden, en van die auto werd iets afgegapt had ik het ook heus wel even gemeld hoor.![]()
d0h, zie mij dansenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Voornaam: Je
Achternaam: Moerrr
beroep: Dope zijn.
Nee jij bent een leuk mannetje. Je ouders zullen vast trots op je zijn.![]()
was jij dat, die van vanmorgen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef CittaR het volgende:
ik heb ook een mooie kras over de hele achterkant van me auto. ik heb wel vermoeden wie dat gedaan heeft maarja daar heb je niets aan zonder bewijs.
ik weet ook wel waar ze het druk mee hebben dezelfde automobulist flitsen omdat hij 5 sec niet op zijn teller kijkt en 55 rijd waar 50 is toegestaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:47 schreef duckes het volgende:
Beter een ster in je voorruit dan op de motorkap....
sorry, heeeeeeeeel vervelend is dit. Vanmorgen ook al een boze user dat ze vannacht de zijkant van zijn auto hebben bekrast. Ik kan hier zo link om worden he, vooral omdat de politie er niets aan doet, omdat andere zaken meer prioriteit hebben, maar godver jij zit met de ellende en moet het weeeeer betalen.
Daders ophangen aan de hoogste boom
Als crosshair, voor het aimen naar (laat ik het maar niet zeggen: levert een ban op) mensen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:54 schreef MouseOver het volgende:
Als hij om hun nek hangt dient hij nog steeds hetzelfde doel als wanneer hij op je kap staat
Ja materie is echt het belangrijkste op de aarde, we moeten ons echt wel beschermen tegen al het slecht wat mensen tegen materie begaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:04 schreef Frasier het volgende:
Mensen die aan andermans spullen vernielen (bijvoorbeeld auto) mogen wat mij betreft op dat moment vogelvrij worden verklaard.
Voor die spullen is meestal hard gewerkt. Maar dat zal jij nog wel niet begrijpen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja materie is echt het belangrijkste op de aarde, we moeten ons echt wel beschermen tegen al het slecht wat mensen tegen materie begaan
stond er ookal van te kijken ....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Nog niemand die ;m gemaakt heeft?
Ok doe ik het wel:
"verkapt-kijk-ik-rij-mercedes-topic"
nee want ik ben een buitenlander he?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor die spullen is meestal hard gewerkt. Maar dat zal jij nog wel niet begrijpen.
Je zou het niet geloven, maar ik heb wel es zo een figuur gezien die zo een mercedesster aan een touwtje om zijn nek had hangen, alsof het een ketting wasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wilde dus vanmorgen naar mijn werk rijden. Doe mijn portier open en plof mijzelf neer op de stoel, wat zie ik? Mijn Mercedes ster van mijn auto gegapt.![]()
Ik durf te wedden dat er nu 1 of andere pauper met mijn ster om zijn nek loopt een beetje 50 Cent te imiteren. Daar gaan weer 100 Euro's.
Je wordt bedankt vuile kloten wigger!![]()
![]()
![]()
Doel je nu op negers? Want de blanke Marokkanen voelen zich over het algemeen absoluut geen neger (behalve de Marokkanen die daadwerkelijk neger zijn).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Oja sorry.![]()
Maar een Wigger is een niet volmaakt bruine man, die wel denkt dat hij een volmaakt bruine man is. Dus het kan ook een marokkaan betreffen.![]()
Maronegers?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Doel je nu op negers? Want de blanke Marokkanen voelen zich over het algemeen absoluut geen neger (behalve de Marokkanen die daadwerkelijk neger zijn).
Volgens mij is dat standaart toch? of gappen zoveel sr rijders die sterren?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik weet nu gewoon dat ik de reputatie van scooterrijders nóg verder naar beneden haal maar toch:
Die sterren kunnen op het achterlicht van een Aprilia sr geplaatst worden, of op het glas boven de kilometerteller...
Jezus wat verschrikkelijk vet! Verdien je dan ook meer Kudo's op superdudes.nl als je dat hebt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik weet nu gewoon dat ik de reputatie van scooterrijders nóg verder naar beneden haal maar toch:
Die sterren kunnen op het achterlicht van een Aprilia sr geplaatst worden, of op het glas boven de kilometerteller...
De meeste worden ergens vandaan gejoept ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaart toch? of gappen zoveel sr rijders die sterren?
Scooterrijders zijn geen breezah'squote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jezus wat verschrikkelijk vet! Verdien je dan ook meer Kudo's op superdudes.nl als je dat hebt?![]()
De mensen die dat zeggen reden altijd op gare puchjes, vroeg je ze "waarom rij je puch" ja ik hou van een open blokquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
De meeste worden ergens vandaan gejoept ja.
[..]
Scooterrijders zijn geen breezah's
Die zeggen dat ze worden gejatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De mensen die dat zeggen reden altijd op gare puchjes, vroeg je ze "waarom rij je puch" ja ik hou van een open blok
de mensen die zeggen dat scooters voor breezahs zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:42 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Die zeggen dat ze worden gejatof begrijp ik je nu verkeerd?
hoi jimbo, neophytequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ben ik de enige die gapende kut leest?
volgens mij is die ook wat groter dan de gemiddelde die je vind op de motorkap van een mercedesquote:
Dat ding is vertyfed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
volgens mij is die ook wat groter dan de gemiddelde die je vind op de motorkap van een mercedes![]()
Nee, dat las ik ook en weet je waarom? OMDAT HET ER STAATquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ben ik de enige die gapende kut leest?
ach, je valt wél op.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat ding is vertyfed.Het is verdomme geen vrachtauto.
![]()
nee hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, dat las ik ook en weet je waarom? OMDAT HET ER STAAT![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze moeten gewoon met hun poten van een andermans spullen afblijven. Stelletje kut schooiers.![]()
gapend - gappend ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, dat las ik ook en weet je waarom? OMDAT HET ER STAAT![]()
mooi is dat hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
gapend - gappend ...
klein verschil, wijsneus
Lul niet vent, voor 55 waar je 50 mag krijg je geen boete.. je hebt ook nog zoiets als correctiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:54 schreef -chefke- het volgende:
[..]
ik weet ook wel waar ze het druk mee hebben dezelfde automobulist flitsen omdat hij 5 sec niet op zijn teller kijkt en 55 rijd waar 50 is toegestaan![]()
owja en vergeet kofie drinken niet en mensen bekeuren zonder id kaart.![]()
ik weet hoe de ts zich voelt ik rijd ook al dik 1 jaar rond met een enorme kras omdat zo`n tering kind met de fietsje langs mijn auto kraste en ik geen hard bewijs heb![]()
en die ouders zich maar afvragen waarom ik vrij fel reageer als die jong tussen de auto`s verstopertje spelen![]()
3 kilometer toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Lul niet vent, voor 55 waar je 50 mag krijg je geen boete.. je hebt ook nog zoiets als correctie![]()
Leuke grap voor de 2e keer stumper. Vertel jij altijd grappen 2 keer? Wat zal jij veel vrienden hebben. +99 voorspelbaar trouwens. En ik ben geen Turk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:22 schreef Hagelkaas het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-een-Mercedes-hebben-net-zoals-al-die-andere-goedkope-statusgevoelige-turkjes-topic..
Een W123.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:42 schreef CittaR het volgende:
wat voor mercedes heb je dan?
Hi ha ho ik ben gewoon te lui om zo'n nutteloos klaagbaak topic helemaal door te lezen alvorens te posten.. Huiliequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leuke grap voor de 2e keer stumper. Vertel jij altijd grappen 2 keer? Wat zal jij veel vrienden hebben. +99 voorspelbaar trouwens. En ik ben geen Turk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |