quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:30 schreef Furby het volgende:
Beter dan dat ze de auto onder je ster vandaan jatten
Laat hem er dan zelf 1 bij de dealer kopen, de pauper.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
Sjee, die mensen moeten toch ook wat doen om bij de gang te horen? En hij stond maar een beetje op jouw auto te staan, hij kon hem waarschijnlijk beter gebruiken dan jij.
Alsof wiggers daar geld voor hebben!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Laat hem er dan zelf 1 bij de dealer kopen, de pauper.
Alsof wiggers uberhaupt geld hebben!quote:
Oja sorry.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Herald het volgende:
TS vieze racist, het waren vast gewoon weer Marokkanen. Niet altijd zomaar blanken de schuld geven als je de afkomst niet weet
Waarom staat er Stone Island op jouw pauper shirtje? Swa, je weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
waarom is die ster er anders dan?
hihi n00b hihiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom staat er Stone Island op jouw pauper shirtje? Swa, je weet.
Als ik Opel had gereden, en van die auto werd iets afgegapt had ik het ook heus wel even gemeld hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
"verkapt-kijk-ik-rij-mercedes-topic"
Voornaam: Jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
een 20 jarige jongen die mercedes rijd noemt mij pauper
yeah rightquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ik Opel had gereden, en van die auto werd iets afgegapt had ik het ook heus wel even gemeld hoor.![]()
d0h, zie mij dansenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Voornaam: Je
Achternaam: Moerrr
beroep: Dope zijn.
Nee jij bent een leuk mannetje. Je ouders zullen vast trots op je zijn.![]()
was jij dat, die van vanmorgen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef CittaR het volgende:
ik heb ook een mooie kras over de hele achterkant van me auto. ik heb wel vermoeden wie dat gedaan heeft maarja daar heb je niets aan zonder bewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |