Ik denk meestal: "Gezellig, wacht even dan ga ik met je mee." En dat zeg ik dan ook, waarna ik het nog doe ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef Kogando het volgende:
Moet je eens bij collega's die zeggen: "Ik ga even roken.." voortaan denken "Ik ga weer even niks doen en een beetje ouwehoeren met collega's." Komt allebei namelijk op hetzelfde neer.
Kun je dat even tekenen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk meestal: "Gezellig, wacht even dan ga ik met je mee." En dat zeg ik dan ook, waarna ik het nog doe ook.
Nee.quote:
Zeik niet sufkut; alsof jij niet 5 minuten bij de koffieautomaat staat te ouwehoeren met collega's?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef Kogando het volgende:
Moet je eens bij collega's die zeggen: "Ik ga even roken.." voortaan denken "Ik ga weer even niks doen en een beetje ouwehoeren met collega's." Komt allebei namelijk op hetzelfde neer.
Als je op je werkplek 10 minuten achterover leunt krijg je snel commentaar, maar al dat gerook is maar normaal? Rare toestand.
Ook 's nachts en ook in mn vakantie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeik niet sufkut; alsof jij niet 5 minuten bij de koffieautomaat staat te ouwehoeren met collega's?
Bovendien werk ik in mn pauze gewoon door om die 5 keer per dag dat ik ff vlug aan een peuk trek te compenseren
Daar komt nog bij dat ik altijd bereikbaar ben voor als er problemen zijn en met enige regelmaat als laatste de deur uit loop.
Jij bent zeker zo'n lamlul die klokslag 5 uur alles uit zn klauwe laat vallen?
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
Roken is cool, en als je niet rookt ben je een mietje.
Ik zeg het alvast hoor, voordat een of andere zeikerd het doet:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeik niet sufkut; alsof jij niet 5 minuten bij de koffieautomaat staat te ouwehoeren met collega's?
Ik deed meestal ook gewoon soms even roken, 2 of 3 keer, i.p.v. de koffiepauze van een kwartier die anderen nemen. En soms is het zo druk dat je er geen tijd voor hebt, en dan hoor je mij ook niet zeiken.quote:
Paupercollega zegt: Ik ga ff rokenquote:
Leer lezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:41 schreef destrovel het volgende:
[..]
Paupercollega zegt: Ik ga ff roken
TS denkt: Ik wil mee!
TS zegt: Ik wil mee!
*TS gaat mee met paupercollega
Hij snapt het.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
Roken is cool, en als je niet rookt ben je een mietje.
Neem een wapen mee naar school en schiet enkele mensen dood, waarna je zelfmoord pleegt, dan ben je er wel van verlost denk ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:47 schreef Smoked het volgende:
Ik rook pijp maar mijn vrienden lachen me uit als ik op het schoolplein een pijpje opsteek. Wat moet ik nu doen? (nee, ik ga geen zwaarden sparen)
Ja maar jij bent gothic, ik heb hier geleerd dat je nooit naar gothics moet luisteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Neem een wapen mee naar school en schiet enkele mensen dood, waarna je zelfmoord pleegt, dan ben je er wel van verlost denk ik.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef Smoked het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gothic, ik heb hier geleerd dat je nooit naar gothics moet luisteren.
Ik word echter niet uitgelachen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef Smoked het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gothic, ik heb hier geleerd dat je nooit naar gothics moet luisteren.
Dat denk je maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik word echter niet uitgelachen.
Ik rook geen pijp.quote:
Als jij daar blij van wordt, vooruit, ik spaar zwaarden. Voor mij is het nieuw, maar op zich kan ik er nog wel een hobby bij hebben.quote:
Jij houdt nooit even 5 min een gesprekje met een medecollega?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef Kogando het volgende:
Als je op je werkplek 10 minuten achterover leunt krijg je snel commentaar, maar al dat gerook is maar normaal? Rare toestand.
En als ze gewoon hun werk af hebben als ze naar huis gaan, en volgens de chef niet te weinig werk afleveren, snap ik niet wat het probleem is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:08 schreef Kogando het volgende:
En uiteraard zijn er de integere en plichtsgetrouwen onder ons die hun rooktijden compenseren door minder pauze te nemen. Maar de meeste rokers nemen én lekker pauze, én kletsen bij de koffieautomaat, én staan tijden lang te paffen.
Als je aan de lopende band staat en een bepaald aantal producten per dag moet verwerken ok. Maar er zijn ook banen waarbij er niet zozeer naar cijfers gekeken wordt en je op andere manier moet presteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En als ze gewoon hun werk af hebben als ze naar huis gaan, en volgens de chef niet te weinig werk afleveren, snap ik niet wat het probleem is.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:08 schreef Kogando het volgende:
Er zijn dagen dat ik geen fuck uitvreet, en er zijn dagen dat ik bigtime moet overwerken (nee, niet omdat ik dingen moet afmaken die ik eerst heb laten liggen). En ik vind ook niet dat niemand met elkaar mag kletsen of even chillen. Het gaat me erom dat roken op een of andere manier heel normaal is, terwijl het gewoon niks doen is terwijl andere collega's doorwerken.
En uiteraard zijn er de integere en plichtsgetrouwen onder ons die hun rooktijden compenseren door minder pauze te nemen. Maar de meeste rokers nemen én lekker pauze, én kletsen bij de koffieautomaat, én staan tijden lang te paffen.
Volgens mij ben jij gefrustreerder over je werk dan over die rokers. Doe eens makkelijk man, gun mensen hun pleziertje en werk gewoon lekker een beetje op zo'n dag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:13 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als je aan de lopende band staat en een bepaald aantal producten per dag moet verwerken ok. Maar er zijn ook banen waarbij er niet zozeer naar cijfers gekeken wordt en je op andere manier moet presteren.
Als mijn enige criterium zou zijn dat de chef niet klaagt dan kan ik hele dagen onder een bureau op mijn werk gaan liggen bij wijze van spreken want daar word ik echt niet op afgerekend.
Niet alleen bij produktiewerk heb je werk dat af moet hoor. (Juist bij simpel produktie werk heeft men meestal geen EIGEN werk wat op tijd af moet zijn en dus ook minder eigen verantwoordelijkheid en mogelijkheden tot eigen planning).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:13 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als je aan de lopende band staat en een bepaald aantal producten per dag moet verwerken ok. Maar er zijn ook banen waarbij er niet zozeer naar cijfers gekeken wordt en je op andere manier moet presteren.
En als mensen dat doen, zie ik niet in wat het probleem is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:13 schreef Kogando het volgende:
[..]
Dan heb je een achterlijke chef.quote:Als mijn enige criterium zou zijn dat de chef niet klaagt dan kan ik hele dagen onder een bureau op mijn werk gaan liggen bij wijze van spreken want daar word ik echt niet op afgerekend.
Eigen verantwoording noemen ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dan heb je een achterlijke chef.
Mensen die niet functioneren er niet op aanspreken heeft daarmee niks te maken. Blijkbaar kunnen die werknemers niet met die verantwoordelijkheid omgaan en dan zal er ingegrepen moeten worden. Maar dat heeft met roken niet veel meer te maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef Kogando het volgende:
[..]
Eigen verantwoording noemen ze dat ook wel.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nog erger, gaan ze met pauze zeggen ze: zullen we eerst nog even een sigaretje doen???
"Roken in hun FOKKING PAUZE"... Dat doen ze toch ook?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nog erger, gaan ze met pauze zeggen ze: zullen we eerst nog even een sigaretje doen???
$%@!je gaat toch met pauze rook in je FOKKING PAUZE![]()
Rokers![]()
Juist, zo gaat het bij mij ook. Mijn baas en ik roken allebei (de enigen op de afdeling) en wij moeten elkaar sowieso dagelijks spreken over het werk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:22 schreef Lkw het volgende:
Dit gezeik over rokers die extra pauzes hebben, komt steeds weer terug. Als ik buiten ga roken, valt dat meestal samen met een voorstel aan iemand om mee te gaan. En dan hebben we het vaak ook daadwerkelijk over het werk. In dat opzicht is het een soort werkoverleg.
Bij ons is dat altijd na de pauze en soms ook nog ervoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dan zet je dat er even onder.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn collega heeft een bordje opgeangen met de tekst:
Ik hou meer van sex, dan jij van roken, en je ziet mij toch ook niet om de twee uur sex hebben op het werk.
ha ha ha
gelukkig kan ik roken wel betalen, en hij sex niet.
quote:
en die niet sexy roken nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen die sexy roken zijn dan wel weer sexy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |