Ik denk meestal: "Gezellig, wacht even dan ga ik met je mee." En dat zeg ik dan ook, waarna ik het nog doe ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef Kogando het volgende:
Moet je eens bij collega's die zeggen: "Ik ga even roken.." voortaan denken "Ik ga weer even niks doen en een beetje ouwehoeren met collega's." Komt allebei namelijk op hetzelfde neer.
Kun je dat even tekenen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk meestal: "Gezellig, wacht even dan ga ik met je mee." En dat zeg ik dan ook, waarna ik het nog doe ook.
Nee.quote:
Zeik niet sufkut; alsof jij niet 5 minuten bij de koffieautomaat staat te ouwehoeren met collega's?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef Kogando het volgende:
Moet je eens bij collega's die zeggen: "Ik ga even roken.." voortaan denken "Ik ga weer even niks doen en een beetje ouwehoeren met collega's." Komt allebei namelijk op hetzelfde neer.
Als je op je werkplek 10 minuten achterover leunt krijg je snel commentaar, maar al dat gerook is maar normaal? Rare toestand.
Ook 's nachts en ook in mn vakantie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeik niet sufkut; alsof jij niet 5 minuten bij de koffieautomaat staat te ouwehoeren met collega's?
Bovendien werk ik in mn pauze gewoon door om die 5 keer per dag dat ik ff vlug aan een peuk trek te compenseren
Daar komt nog bij dat ik altijd bereikbaar ben voor als er problemen zijn en met enige regelmaat als laatste de deur uit loop.
Jij bent zeker zo'n lamlul die klokslag 5 uur alles uit zn klauwe laat vallen?
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
Roken is cool, en als je niet rookt ben je een mietje.
Ik zeg het alvast hoor, voordat een of andere zeikerd het doet:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeik niet sufkut; alsof jij niet 5 minuten bij de koffieautomaat staat te ouwehoeren met collega's?
Ik deed meestal ook gewoon soms even roken, 2 of 3 keer, i.p.v. de koffiepauze van een kwartier die anderen nemen. En soms is het zo druk dat je er geen tijd voor hebt, en dan hoor je mij ook niet zeiken.quote:
Paupercollega zegt: Ik ga ff rokenquote:
Leer lezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:41 schreef destrovel het volgende:
[..]
Paupercollega zegt: Ik ga ff roken
TS denkt: Ik wil mee!
TS zegt: Ik wil mee!
*TS gaat mee met paupercollega
Hij snapt het.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
Roken is cool, en als je niet rookt ben je een mietje.
Neem een wapen mee naar school en schiet enkele mensen dood, waarna je zelfmoord pleegt, dan ben je er wel van verlost denk ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:47 schreef Smoked het volgende:
Ik rook pijp maar mijn vrienden lachen me uit als ik op het schoolplein een pijpje opsteek. Wat moet ik nu doen? (nee, ik ga geen zwaarden sparen)
Ja maar jij bent gothic, ik heb hier geleerd dat je nooit naar gothics moet luisteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Neem een wapen mee naar school en schiet enkele mensen dood, waarna je zelfmoord pleegt, dan ben je er wel van verlost denk ik.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef Smoked het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gothic, ik heb hier geleerd dat je nooit naar gothics moet luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |