20 gram. Gietsigerdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:49 schreef tonks het volgende:
O dan gooi ik die 20gram zak wiet die ik voor je had gekocht ook wel weg.
Met Lego maakt het niet uit. Je kan dan alle stukjes van verschillende cadeau's combineren tot 1 groter geheel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
Ja ik speel nog met lego.. iets mis mee?
Moet je wel veel vrienden hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met Lego maakt het niet uit. Je kan dan alle stukjes van verschillende cadeau's combineren tot 1 groter geheel.
Het enige wat ik verdien is geld.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:02 schreef zatoichi het volgende:
Het beste cadeau is inderdaad iets wat mensen je onverwacht geven, maar waar je wel blij mee bent. Als jij er zo over denkt verdien je sowieso geen cadeau of uberhaupt vrienden...
Van het gekregen geld kun je kopen wat je wilt, en komt het dus op hetzelfde neer of nog positiever in je eigen voordeel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:05 schreef maidho het volgende:
Vind ik wel leuk, een cadeau. Geld is stom imo, want zij geven het jou, en vice versa, en dan rouleert het geld gewoon heen en weer en kan je er net zo goed mee ophouden.
Gewoon leuke troep kopen man
Ja maar dan komt het niet over alsof iemand dat voor jou heeft gedaan. Mijn waardering zit hem vooral in het feit dat vrienden je echt kennen, weten wat je leuk vind, en daar moeite voor willen doen om aan te schaffen. Geld geven vind ik het meest stijlloze wat er is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Van het gekregen geld kun je kopen wat je wilt, en komt het dus op hetzelfde neer of nog positiever in je eigen voordeel.
baco basquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:22 schreef bacobas het volgende:
een persoonlijke kaart uitzoeken en daar geld in stoppen? heb je alle 2
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef bacobas het volgende:
en ik wil ook meteen van de gelegenheid gebruik maken, dat je ondertitel niet klopt
En je denkt dat ik een serieuse sig heb bedacht? newbie eerst was mijn sig mijn heupen wat doe je, maar probeer niet te veel na te denken en drink nog een BrEeZaHquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:43 schreef bacobas het volgende:
sowieso klopt het nietmeine hoipen was machst du?
had iets met naamvallen te maken maar dat weet ik ook niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |