Tja dat krijg je met 11-jarige jongetjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:15 schreef Friedel_Crafts het volgende:
BadKeukenTegel, waarom wil je altijd zo'n moeilijke woorden en zinnen gebruiken als je het amper kan. Al jouw posts lopen voor geen flikker.
Zo'n moeilijke woorden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:15 schreef Friedel_Crafts het volgende:
BadKeukenTegel, waarom wil je altijd zo'n moeilijke woorden en zinnen gebruiken als je het amper kan. Al jouw posts lopen voor geen flikker.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Snel! Laat iemand het gif eruit zuigen.![]()
Komt u maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Snel! Laat iemand het gif eruit zuigen.![]()
Jaja, die tweede zin klopt van geen kant, flikker nou maar op.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef Logitik het volgende:
Je waagt een poging tot het gebruik van moeilijk zinnen: poging mislukt
Nee, want als het goed was gegaan, hadden wij er nu niet om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Met deze hitte is het voor mij gebruikelijk dat ik nakend in bed lig, dus ook gisteren.![]()
Na het nodige ongedierte uit m'n kamer te hebben verbannen ging ik met m'n beschonken kop van mijn welverdiende rust genieten.
Daar ging het mis![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
....laat staan een kruisje erin zetten.
Als het nou nog een beetje kut had gehad, dan had je er misschien nog wat lol aan beleefdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vuig kutongedierte.
Gewoon even je vriendin het gif eruit laten zuigen. Straks krijg je nog malaria joh!!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Met deze hitte is het voor mij gebruikelijk dat ik nakend in bed lig, dus ook gisteren.![]()
Na het nodige ongedierte uit m'n kamer te hebben verbannen ging ik met m'n beschonken kop van mijn welverdiende rust genieten.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog al last van jeuk, vooral m'n armen en m'n buik waren flink onder handen genomen.![]()
Er bleek dus toch nog minimaal één duivels muggetje in mijn kamer te toeven. Tot mijn grote schrik had ik een grote jeukende kronkel op m'n harde ochtendlul, dat kreng heeft dus gewoon de spermaresten van m'n penis afgezogen. En jeuken dat het doet, ik heb hem maar snel verwend met wat lauw water en een beetje gips, want het jeukt als de tyfus.!
Vuig kutongedierte. [afbeelding]
Het is niet: 'er bleek ... mijn kamer te toeven'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog al last van jeuk, vooral m'n armen en m'n buik waren flink onder handen genomen.![]()
Er bleek dus toch nog minimaal één duivels muggetje in mijn kamer te toeven. Tot mijn grote schrik had ik een grote jeukende kronkel op m'n harde ochtendlul, dat kreng heeft dus gewoon de spermaresten van m'n penis afgezogen. En jeuken dat het doet, ik heb hem maar snel verwend met wat lauw water en een beetje gips, want het jeukt als de tyfus.!
Vuig kutongedierte. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef IBAZ het volgende:
Troost,
alleen vrouwjesmuggen prikken.
je bent niet ontmaagd door een vent.
Dan ben ik dus vreemd gegaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef IBAZ het volgende:
Troost,
alleen vrouwjesmuggen prikken.
je bent niet ontmaagd door een vent.
Ik wacht nog op antwoorden van wat topics beste vriend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:14 schreef hydrah het volgende:
Gewoon krabben, waar je ook bent. En als ze je raar aankijken gewoon even melden hoe het komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |