Same herequote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef Revelation het volgende:
Heb hier ook Belkin en nooit geen gezeik, het zal wel aan jou zeilige persoontje liggen.
![]()
als TS geld had voor een cisco, dan had hij ook wel een bedrijf in kunnen huren om voor hem een goed functionerende belkin te komen installerenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:47 schreef RenzoBrad het volgende:
Koop ook gewoon iets van een goed merk (Cisco bijvoorbeeld)
.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:29 schreef Thaan het volgende:
[..]daar ben ik nog niet opgekomen, maar dan dan dan
Oke ik ga die ene wel terugbrengen. Verdomme.
krijg je daar nou een stijve piemol van nerd?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:41 schreef mForce het volgende:
E-tech![]()
Sitecom![]()
Belkin![]()
Asus![]()
Linksys (OS)![]()
US Robotics![]()
Senao![]()
![]()
quote:
Ik heb geen normale PC, dus heb geen keuzequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:29 schreef RainofDeath het volgende:
Draadloos netwerk, Als je het met een kabeltje af kan, DOE HET DAN! Dat is makkelijker instellen en met een beetje werk zie je niks meer van zon kabel... ( op laptopje's is het wel makkelijk :p)
Luister jij eens goed jongeman,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef Revelation het volgende:
Heb hier ook Belkin en nooit geen gezeik, het zal wel aan jou zeilige persoontje liggen.
![]()
Heb je misschien elektra van een andere leverancier? Opzich mag het daar niet aan liggen maar die dingen zijn zeer gevoelig voor piekspanningen e.d. en heb wel eens vaker gehoord van mensen die verhuisden waardoor dat soort apparatuur niet meer werkte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:35 schreef Thaan het volgende:
[..]
Luister jij eens goed jongeman,
Vroegâh werden wij 65+ers nog behandeld als eerwaarbiedige mensen, die de jeugd nog een verhaaltje of tien kon leren over hoe het vroegâh allemaal niet heel veel beter was.
Belkin router nummer ein deed het voor de verhuizing prima, en ook het draadloos zonder kachel problemen, hij deed het als een kickstart in de morgen op een zonnige 25 januari met veel liefde dag.
Nou, na de verhuizing, heeft hij kuren, en valt het COMPLETE (ja dus ook met kabels jeweeht) internet uit. Dat is storend, dus Thaan koopt een nieuwe, en ook die heeft hetzelfde euvel.
Snapfie, geit?
Owja, en ook het instellen kan ik wel![]()
Zelfde leverancier, en ook een nieuw apparaat van hetzelfde merk heeft exact dezelfde kuren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je misschien elektra van een andere leverancier? Opzich mag het daar niet aan liggen maar die dingen zijn zeer gevoelig voor piekspanningen e.d. en heb wel eens vaker gehoord van mensen die verhuisden waardoor dat soort apparatuur niet meer werkte.
Wat doe jij normaal gesproken dan als je pauperzooi koopt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:36 schreef 907 het volgende:
[..]
Nee
[..]
nee
eerst pauperzooi kopen en achteraf janken![]()
ik zorg ervoor dat ik eerst ga kijken hoe de zooi uit tests komen en hoe anderen het product ervaren. Ik ga toch ook niet posten dat ik pauperzooi heb gekocht.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:27 schreef Thaan het volgende:
[..]
Wat doe jij normaal gesproken dan als je pauperzooi koopt?
Zogenaamd betwetertjeOpsluiten in een kooitje en naar de bodem met je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |