abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2009 @ 02:41:43 #301
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_65337952
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:24 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Wat versta je in dit geval onder "boodschappen"? Ik heb hier in mijn directe omgeving 2 grote supermarkten zitten die dagelijks tot 22:00 open zijn (zondag tot 18:00), 1 supermarkt tot 23:00 en 1 kleinere supermarkt tot 0:00. Prima zo. Als ik 's nachts wat wil halen ga ik wel naar een benzinepomp (behalve als het alcohol is )
Goed, het kan...maar dat zit je waarschijnlijk in een grote plaats (Amsterdam/Rotterdam/Den Haag). Wat mij stoorde bijvoorbeeld dat zelfs in een stad zoals Utrecht Hoog Catharijne op zondag voor het grootste deel potdicht was (uitgezonderd koopzondagen). En dit is toch een redelijk populair winkel centrum in een voor Nederlandse begrippen grote stad. Hier in Laos kan ik als ik wil op zondag bijna overal terecht en dan woon ik niet eens in de hoofdstad.

Om een voorbeeld te geven...meestal alleen op zondag had ik tijd om aan mijn computer te knutselen en te kloten. Als je dan een onderdeeltje nodig hebt dan sta je mooi in de kou. Door de week kon dan weer niet want ja als ik klaar was met mijn werk + reistijd en dan waren de winkels al mooi pot dicht dus dan is het wachten op een donderdag avond of zaterdag.

Anyway het is niet de hoofdreden waarom ik weg ben uit Nederland. Het heeft me vanaf het begin af aan wel gestoord.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')