quote:
Om een zo kort mogelijke achtergrond te geven:
Begin vorig jaar 3,5maand stage gelopen in Londen, beviel me uitstekend, de cultuur, de mensen, de stad, altijd iets te doen, altijd alle voorzieningen in de buurt. Ik kwam terug in Nederland en liep stage bij een tv productie, begon met een opleiding, liep ondertussen nog een stage bij een tv productie en ben er uit dat dat mn droombaan is. Ben gestopt met mn opleiding en doe tot eind februari administratief werk. Om dan te stoppen en vanaf Maart iets nieuws te beginnen.
Nu woon ik nog thuis en wil graag het huis uit. In Maart stop ik dus met mn tijdelijke werk en heb ik eigenlijk 2 opties, ik vertrek richting Amsterdam om daar aan het werk te gaan. Of ik ga naar Londen om daar werk te zoeken.
Om dan terug te komen bij de vraag, waarom:
-Nu heb ik de kans, ik ben jong en als ik nu kies voor amsterdam en daar (of in de omgeving) ga wonen dan weet ik dat de kans dat ik nog richting londen verhuis vele malen kleiner is omdat ik dan echt al een eigen plek heb. (daarnaast heb ik nu geen vriendin wat het voor mij makkelijker maakt om te vertrekken)
-Ik zie het als een uitdaging, zit er over te denken om (bij wijze van spreken) met een koffer kleding er heen te gaan (een kamer kan ik regelen via mn oude stage bedrijf daar) en dan op zoek te gaan naar werk, kan het een tijdje uithouden zonder werk dus dat moet wel goed komen, en mocht ik geen leuk werk vinden dan wil ik ook wel een tijdje simpel werk doen om te zorgen dat er geld binnen komt.
-Ik weet al dat ik de stad/cultuur en de mensen leuk vind, dus dat is voor mij geen obstakel meer.
-De media wereld is daar vele malen groter, er zijn daar veel meer mogelijkheden, meer banen(zelfs nu:)), vele malen meer media bedrijven en en daardoor voor mij dus meer kansen en mogelijkheden.