Nee, maar hoe leeft jullie relatie dan?quote:Op zondag 16 november 2008 04:35 schreef Reddiablo het volgende:
msn relaties??? Zijn dat ook relaties?LOL
Op dit moment via dagelijks contact per telefoon en/of inderdaad MSN, lolquote:Op dinsdag 18 november 2008 05:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Nee, maar hoe leeft jullie relatie dan?
wij horen dit nu ook best vaak, maar....quote:Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Er werken is heel iets anders dan er vakantie vieren he
Hoe vind je werk in Thailand? Is het niet erg lastig om daar een werkvisum te krijgen en werk te vinden? Wat voor baantjes zou je kunnen doen?quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef Hugo_Ruben het volgende:
@ essebes; wie altijd blijft doen wat ie altijd gedaan heeft, zal altijd blijven krijgen wat ie altijd gekregen heeft
maw, je hebt helemaal gelijk. als je wat anders wilt, weet je dat zelf heus wel, diep van binnen.
dan is (vaak) het enige wat je ervan weerhoud om de stap te zetten een vorm van angst.
ik ben vorig jaar november uit nl vertrokken en werk nu in thailand sinds een jaar. toen ik vertrok was het idee een wereldreis, en dat is het nog steeds, alleen met een lange tussenpauze. ik kan zeggen dat het hier fantastisch is, maar soms ook gigantisch kut. als je flexibel bent en je niet teveel vasthoudt aan wat je wilt maar kunt accepteren wat er op je pad komt hier, (is denk ik overal wel zo...), dan zul je hele mooie dingen zien en hele vriendelijke mensen tegenkomen. ik kan alleen maar zeggen: JUST DO IT.
mocht je specifieke info willen, PM me dan ff
lief van je. Misschien doe ik dat nog wel.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef Hugo_Ruben het volgende:
@ essebes; wie altijd blijft doen wat ie altijd gedaan heeft, zal altijd blijven krijgen wat ie altijd gekregen heeft
maw, je hebt helemaal gelijk. als je wat anders wilt, weet je dat zelf heus wel, diep van binnen.
dan is (vaak) het enige wat je ervan weerhoud om de stap te zetten een vorm van angst.
ik ben vorig jaar november uit nl vertrokken en werk nu in thailand sinds een jaar. toen ik vertrok was het idee een wereldreis, en dat is het nog steeds, alleen met een lange tussenpauze. ik kan zeggen dat het hier fantastisch is, maar soms ook gigantisch kut. als je flexibel bent en je niet teveel vasthoudt aan wat je wilt maar kunt accepteren wat er op je pad komt hier, (is denk ik overal wel zo...), dan zul je hele mooie dingen zien en hele vriendelijke mensen tegenkomen. ik kan alleen maar zeggen: JUST DO IT.
mocht je specifieke info willen, PM me dan ff
tvp...ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe vind je werk in Thailand? Is het niet erg lastig om daar een werkvisum te krijgen en werk te vinden? Wat voor baantjes zou je kunnen doen?
Omdat het een mooi land is? Er zijn mensen die iets verder kunnen kijken dan de politiek, en het land om zijn uitgestrektheid, ruimte, natuur, cultuur en mensen kunnen waarderen.quote:Op maandag 10 november 2008 04:33 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom is de USA zo populair?
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 23:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Omdat het een mooi land is? Er zijn mensen die iets verder kunnen kijken dan de politiek, en het land om zijn uitgestrektheid, ruimte, natuur, cultuur en mensen kunnen waarderen.
Ja, als je als expat zoiets kan doen is dat helemaal super. Hoewel je insteek anders is kan ik me voorstellen dat de angst wel zo'n beetje hetzelfde is. Wat staat je te wachten? Wil je alles wel zolang achterlaten en wat gebeurt er? Wat als.... ? En wat wanneer.... ? Goed om te lezen dat je/jullie daar inmiddels overheen hebt gezet want zulke angsten voorkomen m.i. de mooiste avonturen, maw, doe juist waar je bang voor bent en je zal zien dat t juist niet eng maar mooi is. Vond dit altijd een bemoedigende spreuk; durven is tijdelijk je evenwicht verliezen, niet durven is jezelf verliezen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:24 schreef Essebes het volgende:
[..]
lief van je. Misschien doe ik dat nog wel.
Onze insteek is heel anders geweest. Wij wilden via het werk van mijn man als expat weg. De luxe manier dus,met terugkeer naar 4 jaar. Dat gaat nu wat moeilijker, maar hoe langer we erover bezig waren, hoe meer we alle twee het idee hadden dat we het gewoon wilden gaan doen. Als expat is het mooi meegenomen, anders gaan we op eigen gelegenheid.
We proberen ons nu rustig voor te bereiden, maar inderdaad merk ik dat 'angst' ons soms parten speelt. Daar proberen we nu mee om te gaan, veel praten en proberen te beschrijven waarom we dit willen. De stap zal alleen wel een keer gemaakt worden.
Het punt van ' gaan we naar het buitenland' zijn we inmiddels voorbij. Het is nu meer geworden: 'wanneer gaan we?'
voorkeur voor Maleisie, maar ik sluit andere landen in Azie/Midden Oosten zeker niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:25 schreef Hugo_Ruben het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Thailand wordt trouwens?
O, en de 'waarom' vraag.... het antwoord werd mij pas echt duidelijk (ja ik vroeg me dat ook af) toen ik al lang en breed weg was haha. Gewoon je hart volgen en alles komt goed.
Prachtige taal ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef Mr.West het volgende:
Liefste over een jaar of 6 naar Italie/ Amerika(Westcoast liefste) of Japan. Maar dan toch Italie als nummer 1 prachtig land, prachtige mensen.
Dat kan in Nederland ook hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef LibbekeWoldema het volgende:
naar thailand, om minderjarigen tge leren kennen
Maleisie is een prima land om te leven, zeker in een stad als KL. Als buitenlandse vrouw zijnde moet je wel iets voorzichtiger zijn daar op bepaalde plekken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef Essebes het volgende:
[..]
voorkeur voor Maleisie, maar ik sluit andere landen in Azie/Midden Oosten zeker niet uit.
Beperking is wel: Ik, als vrouw, moet er zelfstandig dingen kunnen doen (werken, autorijden etc.) Ik ga niet naar het buitenland om mijn huis alleen van de binnenkant te gaan bekijken
quote:Op maandag 22 december 2008 06:46 schreef Superfast het volgende:
Kuwait , flink cashen in de ICT daarna rentenieren in Friesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |