het is maar internet heur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is gemiddeld 10 teveel, want je hebt hier niets te zoeken en komt alleen om te zeiken.
lol, je zit blijkbaar gezien je commentaar op de mods jezelf op te vreten en nu ga je even doodleuk verkondigen dat het 'maar internet is hoor'?quote:
ik denk dat hij gewoon niet is uitgeloot voor Masturberen voor het goede doelquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, je zit blijkbaar gezien je commentaar op de mods jezelf op te vreten en nu ga je even doodleuk verkondigen dat het 'maar internet is hoor'?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, je zit blijkbaar gezien je commentaar op de mods jezelf op te vreten en nu ga je even doodleuk verkondigen dat het 'maar internet is hoor'?
En na wat gekibbel doe je nu heel cooltjes en laat je het overkomen alsof het jou allemaal niet deert want 'het is per slot van rekening maar internet'?quote:verspil geen moeite joh. die 2 nieuwe modjes weten niet wat ze moeten doen, de ander is er nooit en de vierde geilt zo op haar kleurtje dat het ook niet leuk meer is.
Ja doen we.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef dvdk het volgende:
hoi m'n topic is gesloten:
[TK] aantal PC spelletjes
Ik wist niet dat die twilights illegaal waren, ik had ze daarom ook in bovenstaande nieuwe geopende topic niet vermeld als koopwaar.
Dus ik snap niet waarom dit topic nu gesloten is?
Iig zijn de spelletjes in genoemd topic origineel en niet afkomstig van twilights, zou hij weer open mogen dan? mvg.
net alsof 't zwembad níet vol zitquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar weet het antwoord wel: het is té heet voor dit soort kinderachtige (en niet eens grappige) gejeuzel. Pak je zwembroekje en kruip in het pierebadje
Mwah, met 95 cent zou ik tevreden zijn iigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Moet ik dan ook nog even serieus gaan antwoorden?echt?
1. Wat verwacht je te gaan ontvangen voor jouw 1 euro? 1, 10? 95 cent?![]()
2. Krijg ik dan zometeen topics van [TK] 5 euro? [TK] 6 euro?
ik heb het veulste warmprobeer het eens in ONZ
[afbeelding] kijks eens rond in V&A maybe zie je wel iets leuks van 1 euro!
En zij heeft zeker geen inbreng op deze regeling?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
Blijf met je vingers van haar af. Ze is van mij.. en in het weekend van Biermans
Well duh, ik heb haar in mijn machtquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En zij heeft zeker geen inbreng op deze regeling?![]()
Ik ben trots op je Dizer, altijd de teugels strak houden en ze vooral geen keuzevrijheid gunnen...![]()
neem haar wel in de vakantie goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
Blijf met je vingers van haar af. Ze is van mij.. en in het weekend van Biermans
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef amaranta het volgende:
verkocht
[TK] Groot tvmeubel - 70¤ - op te halen in Eindhoven
Die ElisaB heeft het maar druk, geen wonder dat ze geen tijd meer heeft om te modereren...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
neem haar wel in de vakantie goed?
Schandaligquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef schvvmert het volgende:
[TK] Asus K8V-MX Socket 754 moederbord Tag klopt niet meer.![]()
neequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef BlueEyed het volgende:
Mag deze weer open?
[TK] Compaq PDA Ipaq 3630
Betreffende persoon heeft zelf een navigatie systeempje gekocht, dus hoeft dat ding niet meer te lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |