Neuh...quote:Op zondag 23 juli 2006 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat nee?
ik wil dat welBewijs maar 's van niet
![]()
En leg dan meteen maar uit waarom ie op slot is.. en Nee, ik tyf niet op![]()
![]()
Neuh..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Okidokequote:Op maandag 24 juli 2006 09:56 schreef Werewolf het volgende:
[GEZ] 'Ouderwetse' zinken afvalemmer
Gevonden, mag dicht
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh..
![]()
gaat dit een neuh-nietes verhaal worden?
Ben jij de nieuwe, vrolijke uitvoering van S1nn3rzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe, vrolijke uitvoering van S1nn3rz![]()
Dat komt omdat jullie altijd hier postenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
daar is al een maand niet in gepost heur
Neuh....quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie altijd hier posten![]()
Nou shou...... opschieten ga daar posten![]()
wil je dat graag?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe, vrolijke uitvoering van S1nn3rz![]()
Doodverwensing!! Datmagnie!!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ik graag wil heeft iets te maken met treinen en bepaalde users.
opeens heb je 't, je wordt conducteur!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ik graag wil heeft iets te maken met treinen en bepaalde users.
nee, voor jou hebben we een shovel gereserveerdquote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
opeens heb je 't, je wordt conducteur!![]()
maar is dat "iets met treinen" ook van toepassing op ondergetekende user?
Isdatzo
waaaauwquote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee, voor jou hebben we een shovel gereserveerd![]()
[afbeelding]
Gaat het niet wat ver om als hij een nieuw topic opent deze ook weer te sluiten? Hij doet hier niets illegaals, het is niet bekend of het om dezelfde gaat, ook al zou je dat misschien wel kunnen vermoeden. Gezien het feit dat het niet in de omschrijving staat kan FOK! hier toch nooit problemen mee krijgen?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:38 schreef Het_Biertje het volgende:
of het nu in de op staat of niet. Dit is een omgebouwde Xbox, dat het er nu niet meer bij staat maakt weinig uit.
Xbox supercompleet tekoop of te ruil xbox 360
nee hij heeft plots een Xbox die niet omgebouwd isquote:Op maandag 24 juli 2006 22:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
het is niet bekend of het om dezelfde gaat,
Daarom zei ik er ook bij dat het misschien wel te concluderen valt... Ik ga er ook vanuit dat het dezelfde is, maar in principe was er niets mis met zijn 2e post, na hoelang zou hij dan wel weer een xbox mogen verkopen op fok?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee hij heeft plots een Xbox die niet omgebouwd is![]()
. Hier op fok willen we de verkoop van omgebouwde consoles tegen gaan. Dan maakt het niet uit of het er na een slotje niet meer in de OP staat
wassenneus enzo
En ElisaB lost weer een moeilijke zaak opquote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Hij mag op elk moment een niet gemodde Xdoos te koop aanbieden. Zoals iedereen
Ik heb talentquote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
En ElisaB lost weer een moeilijke zaak op![]()
En zo is hetquote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Mijn naam is; B
met E-L-I-S-A-B
Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Rio het volgende:
Wil een van de edele modjes zo vriendelijk zijn dit topic [TK] Harman Kardon AVR335 en Infinity TSS-450 wat op te schonen (en schoon te houden)? Mijn dank is groot!
Feestelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:44 schreef Rio het volgende:
Mijn dank is zonder grenzen!
donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:35 schreef Keffo het volgende:
Gooi [TK] Allerlei Hardware en onderdelen maar dicht. Maak even een nieuwe geschoonde versie aan.
Schop naar ONZquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef killermj het volgende:
[Gratis af te halen] Airco, wegens overcompleet
Whahaha ban ?
Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mag een slotje op: [TK] drie Xbox 360 spellen
Dank u.
In dezelfde minuutquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nog voordat ik het vroeg. Knap.
Ik zie je overal reageren behalve in mijn topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Reageer jij eens ff in mijn geheugentopic!![]()
Biermans, doe 'ns ff posten in het topic van SRquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
Dit lijkt een moeilijke zaak te zijn: ElisaB, ben je er? Ik heb je hulp nodig om Biermans naar mijn topic te krijgen...![]()
ik heb net je fobo bekeken. Je mag bij mij het deeg ook wel een keer komen rollenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Bier_meneer, het is veel te warm om deeg te rollen én ik had al gekookt.
wat insemin insinueer jij daarmee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb net je fobo bekeken. Je mag bij mij het deeg ook wel een keer komen rollen![]()
morgen... 19:30?
![]()
Klap met de deegroller kan je krijgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb net je fobo bekeken. Je mag bij mij het deeg ook wel een keer komen rollen![]()
morgen... 19:30?
![]()
kinkyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klap met de deegroller kan je krijgen.
hij biedt z'n lauwe heineken longneck aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |