okquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:17 schreef vanhal het volgende:
Mag deze dicht: [TK] Philips DVD Q50 matchline progressive scan dvdspeler ?
Ik wil hem uitbreiden met een afstandsbediening
En weer!! Waar ben je mee bezig?!?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Schorpioen het volgende:
Ok, dat [GEZ] Ooievaarskuitbeenvet dichtgaat, maar waarom blijft [GEZ] WIFI-Kabel dan open en worden in dat laatste topic zelfs berichten gewist zonder melding?
Het is niet jouw zaak dat het andere topic open is, of wel?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Schorpioen het volgende:
Ok, dat [GEZ] Ooievaarskuitbeenvet dichtgaat, maar waarom blijft [GEZ] WIFI-Kabel dan open en worden in dat laatste topic zelfs berichten gewist zonder melding?
Ah je begrijpt het echt niet he.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet jouw zaak dat het andere topic open is, of wel?
Je hebt er niets te zoeken, dus blijf er lekker weg.
Jij denkt dat ik helemaal van gisteren ben? Mag je denken hoor; veel plezier ermee. Ik wil rustig met je in gesprek, maar als je persoonlijk wordt, dan kun je van mij het heen en weer krijgen. Veel plezier ook daar meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:04 schreef Schorpioen het volgende:
Ah je begrijpt het echt niet he.
Wifi is draadloos muts, net als dat ooievaars geen kuiten hebben!!
De enige "kabel" die je met wifi hebt is hoogstens een draadje van kaart naar antene, van hoogstens 50 cm. Een "wifi kabel" van 30m is de grootste onzin die er bestaat. Dat is al tig keer gemeld in het topic maar jij had het te druk met de mass delete.
Daarom worden er ook kabels van 5M verkocht bij de betere webshopsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:04 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De enige "kabel" die je met wifi hebt is hoogstens een draadje van kaart naar antene, van hoogstens 50 cm.
nou en? so? wat is je punt? laat de TS lekker?quote:Een "wifi kabel" van 30m is de grootste onzin die er bestaat. Dat is al tig keer gemeld in het topic maar jij had het te druk met de mass delete.
Dat wil je helemaal niet, daar is niks van te merken.quote:
Het is niet aan jou om te bepalen wanneer een topic dicht moet. Noch is het aan jou om de topics van anderen te verkloten. En tot slot is het niet aan jou om met sneue lemmings de index van V&A te verkloten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef Schorpioen het volgende:
Dat wil je helemaal niet, daar is niks van te merken.
Maar goed veel plezier nog met je garpje.
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en wat een boel vervelende user ook
Persoonlijk worden en dan heen en weer ehquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik helemaal van gisteren ben? Mag je denken hoor; veel plezier ermee. Ik wil rustig met je in gesprek, maar als je persoonlijk wordt, dan kun je van mij het heen en weer krijgen. Veel plezier ook daar mee
Hoi,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:09 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wat hier prijs gezeur word genoemt: [TK] 250 gb Western Digital HDD nieuw in seal
Ik post een bericht dat die harde schijf voor een tientje minder nieuw te koop is bij diverse bedrijven, dat is toch geen gezeur dat is gewoon realiteit. Handel mag hier toch niet, hij verkoopt zijn harde schijf voor meer dan die harde schijf nieuw waard is, grote kans dat iemand hem voor die prijs koopt ook nog. Als hier iemand een Golf aanbied voor 25.000 euro en de nieuwwaarde is 23.000 euro is dat dan ook prijszeuren zeker
en dan een koud pilsje paktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Hoi,
als je je nu eerst eens ff dit topic waar je nu in post doorleest.
Dan ben ik dus zeker niet de enigste die het onzin vindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Hoi,
als je je nu eerst eens ff dit topic waar je nu in post doorleest.
Ja, ach al wil de beste jongen de kabel dertig keer om zijn lul draaien, het zal me jeuken. Het is iig niet nodig om het topic maar te verbaggeren omdat je er het nut niet van ziet...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:04 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De enige "kabel" die je met wifi hebt is hoogstens een draadje van kaart naar antene, van hoogstens 50 cm. Een "wifi kabel" van 30m is de grootste onzin die er bestaat. Dat is al tig keer gemeld in het topic maar jij had het te druk met de mass delete.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, ach al wil de beste jongen de kabel dertig keer om zijn lul draaien, het zal me jeuken. Het is iig niet nodig om het topic maar te verbaggeren omdat je er het nut niet van ziet...
Het probleem is dat je dan 25 reacties krijgt waarin men loopt te miepen over de prijs. Wij gaan er voor het gemak even uit dat de users hier enige vorm van verstand hebben en weten wat ze kopen. De mensen die dus willen kopen kunnen in discussie gaan met de verkoper. Zonder dat 25 partijen zich daar in mengen. Dat houd de topics lekker overzichtelijk, en ook redelijk aangenaam voor de verkoper. Mooi systeem toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dan ben ik dus zeker niet de enigste die het onzin vind. Ik heb wel geen interesse, andere mensen wel. Ik heb zelf ervaring mee dat ik ook door zo'n actie duurder uit was dan een nieuw exemplaar. Dus ik vind de TS er op wijzen dat dat dus niet kan (door dus een linkje naar Pricewatch toe te voegen) ook terecht. Als je die harde schijf voor 90 Euro van hem had gekocht, had je gan ook gelachen als je dan voor 10 Euro goedkoper een bij een winkel gekochte nieuwere en misschien wel snellere harde schijf kon kopen? Nou ik weet wel zeker van niet. Anders kan hier iedereen "perongeluk" een S-ATA schijf kopen.
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen kent dus die prijsvergelijk sites, of laten ze door iemand anders inbouwen. 1 of 2 posts maakt toch niet zoveel uit voor overzichtelijkheid, een menig user zal er weinig om geven (qua overzichtelijkheid) als er een linkje naar pricewatch staataat als dat 10 euro t.o.v. de vraagprijs minder is. Niemand heeft daar last van (Ja de TS, maar handel mag niet op FOK!). En dan de rest die zegt dat het dan nog 10 Euro goedkoper moet dat is dan wel prijsgezeurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dan 25 reacties krijgt waarin men loopt te miepen over de prijs. Wij gaan er voor het gemak even uit dat de users hier enige vorm van verstand hebben en weten wat ze kopen. De mensen die dus willen kopen kunnen in discussie gaan met de verkoper. Zonder dat 25 partijen zich daar in mengen. Dat houd de topics lekker overzichtelijk, en ook redelijk aangenaam voor de verkoper. Mooi systeem toch?
Vaak zal het ook niet gewist worden bij 1 reactie. Vaak gaat de mass delete erop als er 25 dergelijke reply's komen. Maar we zijn het dus eigenlijk verder gewoon eens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:09 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen kent dus die prijsvergelijk sites, of laten ze door iemand anders inbouwen. 1 of 2 posts maakt toch niet zoveel uit voor overzichtelijkheid, een menig user zal er weinig om geven (qua overzichtelijkheid) als er een linkje naar pricewatch staataat als dat 10 euro t.o.v. de vraagprijs minder is. Niemand heeft daar last van (Ja de TS, maar handel mag niet op FOK!). En dan de rest die zegt dat het dan nog 10 Euro goedkoper moet dat is dan wel prijsgezeur. Vroeger mocht het ook, onzin dat het nu dus niet mag
.
Dan zijn wij het daarover eens, maar Het_Biertje volgensmij nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vaak zal het ook niet gewist worden bij 1 reactie. Vaak gaat de mass delete erop als er 25 dergelijke reply's komen. Maar we zijn het dus eigenlijk verder gewoon eens.![]()
Ander keertje dan maar; mij te heet vandaagquote:
je zei heetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ander keertje dan maar; mij te heet vandaag
(ik zei heet, hihi)
je moet ook niet gaan Slowsjetten in zo'n topic, dan kan ik het verschil niet niet tussen ONZ en serieus.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
Biertje, mijn kruiden topic is geen onzin..
Ik heb hier echt die potjes liggen..
kan ie weer open met die bagger van isdatzo verwijderd ?
Edit: als bewijs heb ik ook wel foto's voor je
Najah, ik heb der niet lopen baggeren toch ?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je moet ook niet gaan Slowsjetten in zo'n topic, dan kan ik het verschil niet niet tussen ONZ en serieus.
Ja, hun zagen het als bier topicquote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Het_Biertje het volgende:
ik geef je nog 1 kans; opt moment dat er gebaggerd wordt tief ik er een slot op
Omdat ik het kolder vind. Flikker die twee potjes lekker weg. En als je zo nodig een topic wilt hebben ergens, open dan iets leuks in ONZ of zoquote:
Dan open je toch een nieuwe.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hun zagen het als bier topic
Als hun gaan baggeren vind ik niet dat je mijn topic een slotje kunt geven
quote:kan ie weer open met die bagger van isdatzo verwijderd ?
Ja, stemmingmakerij.quote:
Als je serieuze interesse hebt, krijg je die gegevens heus wel voor je af moet rekenen.quote:ik wil graag zelf controleren wat er op rdw.nl te zien is, en tevens naar een bevriend apk keurstation een belletje plegen om e.e.a. te controleren.
Dát is dus stemmingmakerij. Ik zet ook niet graag mijn kenteken op internet en dat heeft helemaal niets te maken met wat jij hierboven suggereert. Mag jij vreemd vinden, maar dat is geen reden om te gaan insinueren in iemands topic. Nergens voor nodig.quote:Ik vind het zowieso al vreemd dat in de OP GEEN informatie van bijvoorbeeld datum op naam wordt neergezet. Handelaar soms, of iemand die er na een week achterkomt dat het een rotte bak is
Of is de wagen ooit grijs ingevoerd? Ik kan niks controleren dus weet daar ook de antwoorden niet op. Bovendien vraag ik me werkelijk waar af wat nou de reden is dat mensen hun kenteken niet willen geven?
Prima; blijf je lekker weg uit de topicsquote:Sorry, maar als ik deze informatie NIET van te voren weet, heb ik geen interresse, erg simpel lijkt mij![]()
Hmja, misschien heb je wel gelijk, ik bedoel het echter niet zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:03 schreef ElisaB het volgende:
Prima; blijf je lekker weg uit de het topics
Tuurlijk ben je nog welkom mallerdquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef BYM het volgende:
Gelukkig ben ik nog welkom .....
Toppiequote:Ik zal proberen mijn uitspraken te nuanceren
Als je je auto op i-net zet, sta je in de kijkert bij iedereen die er op i-net langskomt. En zeg je daar (of onder de zelfde usernaam) elders iets dat iemand niet bevalt, dan word je hier een beetje kwetsbaar van*.quote:maar dat van het kenteken vind ik belachelijk.
Kennelijk heb jij er ook problemen mee, vertel jij dan eens, aangezien je er hetzelfde over denkt, wát je er tegen hebt ? Mij boeit het echt geen ene reet namenlijk![]()
Nee.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
[GEZ] Van alles..
ja.. wat moet ik híer nu weer mee? Ik wil wat fokkers van hun -al dan niet in de weg liggende- spullen afhelpen..![]()
Wat nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |