Oh figuren als John de Mol?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef JohnDope het volgende:
Illuminati is naar mijn idee een sprookje.... Maar er trekken wel mensen achter de schermen aan de touwtjes, ik noem ze liever de Elite.
"onze mensen"? wie zijn "onze mensen" dan wel?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:45 schreef JohnDope het volgende:
Ik zal de dag zegenen als onze mediamensen de politiek kunnen sturen. Duurt nog 5 jaar en dan is de hele nederlandse media van onze mensen.
Kunnen we eindelijk is wat veranderen in dit land.
In principe zijn wij, de mensen die niet bij de elite horen (bij de elite zitten zowel rechtse mensen als linkse mensen).quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"onze mensen"? wie zijn "onze mensen" dan wel?
Ok, dus alle commercieele omroepen eruit en terug naar het publieke bestel dan maar, probleem opgelost.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef JohnDope het volgende:
In principe zijn wij, de mensen die niet bij de elite horen (bij de elite zitten zowel rechtse mensen als linkse mensen).
Gewoon wij gemiddelde burgers, wij de plebs.
Laat de burger er maar over beslissen wie ze liever willen hebben; de commerciele of de publieke, door met hun televisie af te stemmen(bij de commerciele zitten de meeste kijkcijfers).quote:Op maandag 10 juli 2006 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus alle commercieele omroepen eruit en terug naar het publieke bestel dan maar, probleem opgelost.
Eh...en dat levert een of andere machtsovername op binnen 5 jaar? Als er een miljoen naar Big Brother kijkt dan veranderd er iets? Nederland 2 is met grote voorsprong nog steeds de grootste zender overigens.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:35 schreef JohnDope het volgende:
Laat de burger er maar over beslissen wie ze liever willen hebben; de commerciele of de publieke, door met hun televisie af te stemmen(bij de commerciele zitten de meeste kijkcijfers).
We zullen zien, de jeugd wordt in ieder geval met de dag matrealistischer en dat kunnen ze niet terug vinden bij de publieke.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...en dat levert een of andere machtsovername op binnen 5 jaar? Als er een miljoen naar Big Brother kijkt dan veranderd er iets? Nederland 2 is met grote voorsprong nog steeds de grootste zender overigens.
Juist.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:49 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vond Fortuyn' 'politiek' een gruwel en zijn achterban ronduit eng echter dat maakt Volkert niet tot een held, integendeel, Volkert heeft zowel de kardinale regel van een democratie gebroken en een moord begaan. Wat mij betreft had hij levenslang mogen/moeten krijgen, maar goed, het zij zo.
Da's namelijk ook een onderdeel van democratie, de uitspraak van rechters accepteren. Degenen die nu roepen 'we rekenen wel af met Volkert' zijn geen haar beter als vd G.
Dat lijkt me de meest voor de hand liggende verklaring ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:39 schreef Orwell het volgende:
fortuyn is opgeruimd...cia operatie...theo kreeg dat door,,einde theo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |