Jij moet je toch diep gaan schamen als IT nerd . . .quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:34 schreef Breuls het volgende:
Zijn die Confidentials eigenlijk ergens te vinden?
Nouja, ik kon ze niet vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet je toch diep gaan schamen als IT nerd . . .![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb nu m'n hele series map geshared..maar het werkt weer als het goed is..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:03 schreef Breuls het volgende:
Ja ik behoor bij de club.
Ben zelfs al bezig met de oudere series.
Primeval heb ik al iets van gezien, en dat lijkt me wel okay dus kom maar op.
(De andere toegevoegde mappen waren overigens leeg, kan dat?)
Daar duik ik over ongeveer 15 a 20 uur wel effe in, als de rest binnen is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu m'n hele series map geshared..maar het werkt weer als het goed is..
Jij leest ook nauwkeurig het topic door voor je erin post zie ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
A.s. Zaterdag is Dr Who weer op de BBC te zien.
31-03-2007 dus.
![]()
Ik had het veel te druk met baggeren, ach wel nee, met posten bedoel ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij leest ook nauwkeurig het topic door voor je erin post zie ik.
Specifieker: straks na 1 uur is ze te gast, dus in het laatste deel van het programma.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:40 schreef Breuls het volgende:
- Vrijdag Freema Agyeman bij Sara Cox tussen 11 en 13.45 NL tijd
En net wanneer ik weg ben. Damn. Nou, daar is wel een oplossing voor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
A.s. Zaterdag is Dr Who weer op de BBC te zien.
31-03-2007 dus.
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef Kokstra het volgende:
Yay!
Ja, pfoe, het is al een flinke tijd geleden dat ik die aflevering zag hoor! Zo'n jaar of tweequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef Breuls het volgende:
Anne-droid. Niet het woordgrapje verkloten.
quote:The Shakespeare Code: Martha's first trip in the Tardis with the Doctor takes her back to Elizabethan England, where Shakespeare is under the control of deadly witch-like creatures.
Lijkt me echt een superaflevering worden, dat dan uiteindelijk blijkt dat de meest geniale Shakespeare zinnen eigenlijk door de Doctor gezegd waren en dan Shakespeare zo van "brilliant"quote:
Voor zo'n simpele TV-gids beschrijving? Nee, lijkt me overdreven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zijn misschien mensen die de preview e.d overslaandus maybe spoilertags
?
ik ookquote:
Nee, daarom. Heb ik weer wat te kijken van de zomer, heb namelijk nog steeds 2 afleveringen van Galactica en Lost op stapel staan . . .quote:Op zondag 1 april 2007 11:24 schreef Slayage het volgende:
ik ookmaar is tegenwoordig geen ramp toch?
![]()
Maar te zien geen Doctor en Miss Jones in Renaissance outfits. Dat zou humor zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef SaliMali het volgende:
Als je BBC3 hebt kun je het vanavond nog een keer kijken (om 8 uur).
Ik werd wel volledig op het verkeerde been gezet door de stropdas-scene in het begin. Ik dacht dat er misschien 2 doctors rondliepen. Maar het was een geweldig begin van het nieuwe seizoen, ik heb ook erg moeten lachen om de hyperactieve doctor.
En volgende week Shakespeare; leuk!
Zondag BBC3, geloof ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef PeRi het volgende:
Ik mis het morgen. Maar gelukkig kan ik het wel inhalen.
Hier helaas geen BBC3, wel de surfnethub op dc++quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, om 10 uur.![]()
Gelukkig, want deze heb ik gemist.
De reden om digitale TV te nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:51 schreef Breuls het volgende:
Ik ook, en BBC3 is een van de zenders waar ik het meest blij mee ben,
Yup, en BBC Prime.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:51 schreef Breuls het volgende:
Ik ook, en BBC3 is een van de zenders waar ik het meest blij mee ben,
Dan heb je de leukste gemist blijkbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef Breuls het volgende:
Erg leuk! Groot verhaal, ook in de Confidential weer te zien hoeveel werk daar wel niet in zat.
Referentie naar boek 7 van HP was leuk, (as was de referentie naar Arthur Dent in de preview van volgende week). Badaboom! is een leuke catchphrase en achgossie hij mist Rose nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de echte freaks heb ik de episode namen even in een spoiler gezet.Scorpius: This is insane, Crichton.
John Crichton: Four years on and your finally gettin' that?
Als je de titel van de laatste aflevering ziet lijkt het er wel een beetje op, waarom heet die aflevering zo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:37 schreef Crichton het volgende:
Volgende week weer de Face of Boe. Misschien dat we nu dat geheim eindelijk te weten komen. Dus misschien nog wat timelords in leven of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |