Dat heb ik met Caroline Tensen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef broer het volgende:
Van Lousewies vroeg ik het me vorige week ook af. En ik ben tot de conclusie gekomen dat zij überhaupt geen seks heeft. Dat kan gewoon niet.
En ook niet van Ria Visserquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
Mart kan ook al niet van Dione afblijven....
[afbeelding]
Klinkt als eenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:29 schreef Ciscus het volgende:
Zo blijf ik benieuwd naar Greta Smit
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:26 schreef PrinceLu het volgende:
Victoria Koblenko vind ik best een lekker wijf, maar volgens mij gaat die gewoon op d'r rug liggen, met het idee "ik ben intelligent, politiek geëngageerd en mooi, dus vanaf hier mag jij het werk doen."
op tv wel maar in het echt nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
![]()
Chazia Mourali vind ik wel lekker, maar dat schijnt volgens welingelichte bron een ontzettend kutwijf te zijn.
Ook in het echtquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op tv wel maar in het echt niet
Die heeft geloof ik net een FHM prijs gewonnen ofzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:56 schreef Ciscus het volgende:
Yolanthe?
Yolanthe!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:56 schreef Ciscus het volgende:
Yolanthe?
Die Miljuschka is gewoon zo'n standaard wijf met pikvrees en die pijpen vies vindt enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:41 schreef SPRMN het volgende:
Yolanthe![]()
stout in bed en Miljuschka van TMF zal wel voor alles in zijn, maar ik doe het alleen als ze een zak over haar hoofd doet.
Er moet toch 1 reden zijn waarom zij op TV gekomen zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vraag me het trouwens af bij veel van die belspel-kutjes!
Ze zijn wel allemaal ontzettend dom en blond, maar volgens mij zijn het echt beesten in bed
Een collega van mij heeft vroeger voor dat soort programma's gewerkt, ik zal 'm eens vragen hoe die meisjes geselecteerd wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vraag me het trouwens af bij veel van die belspel-kutjes!
Ze zijn wel allemaal ontzettend dom en blond, maar volgens mij zijn het echt beesten in bed
nou... wees er maar trots op...quote:Op maandag 10 juli 2006 08:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar die hebben het niet meegemaakten real life ervaren
![]()
Die is inderdaad vrij goed te doen ja. Valt helaas onder de "Paalbaar maar niet haalbaar" categorie.quote:
Niet haalbaar? Tis maar net wat je er voor wil doenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:27 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Die is inderdaad vrij goed te doen ja. Valt helaas onder de "Paalbaar maar niet haalbaar" categorie.![]()
Ik ga er in ieder geval geen grootgeschapen neger genaamd Jaap voor afpijpen....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet haalbaar? Tis maar net wat je er voor wil doen
Dat denk jij.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:27 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Die is inderdaad vrij goed te doen ja. Valt helaas onder de "Paalbaar maar niet haalbaar" categorie.![]()
Die moet je ook in z'n ballen trappen zodat jij aan de beurt bentquote:Op maandag 17 juli 2006 15:40 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ik ga er in ieder geval geen grootgeschapen neger genaamd Jaap voor afpijpen....![]()
Ik heb nog nooit een grootgeschapen neger genaamd Jaap in z'n ballen getrapt.... dus ik vind het een beetje eng...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die moet je ook in z'n ballen trappen zodat jij aan de beurt bent
Gewoon een aanloop nemen en mikken, meer is niet nodigquote:Op maandag 17 juli 2006 16:13 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een grootgeschapen neger genaamd Jaap in z'n ballen getrapt.... dus ik vind het een beetje eng...![]()
Als dat alles is wat ik moet doen om Yolanthe eens flink door te smeren, count me inquote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon een aanloop nemen en mikken, meer is niet nodig
Heb je dan wel eens een grootgeschapen neger genaamd Henk in zijn ballen getrapt? Dan moet je gewoon hetzelfde bij Jaap doen
Teamen? Ik leid de grootgeschapen neger af, jij trapt 'm in z'n ballen, geeft Yolanthe een doorsmeerbeurt en ik film alles. Daarna verkopen we de film en cashen wequote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Als dat alles is wat ik moet doen om Yolanthe eens flink door te smeren, count me in![]()
Ach, zo'n aanbod sla ik zeker niet af. Mag ik vragen waarmee je de grootgeschapen neger denkt af te leiden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Teamen? Ik leid de grootgeschapen neger af, jij trapt 'm in z'n ballen, geeft Yolanthe een doorsmeerbeurt en ik film alles. Daarna verkopen we de film en cashen we
met een banaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ach, zo'n aanbod sla ik zeker niet af. Mag ik vragen waarmee je de grootgeschapen neger denkt af te leiden?
Hee mijjn Jaap is hierquote:Op maandag 17 juli 2006 15:40 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ik ga er in ieder geval geen grootgeschapen neger genaamd Jaap voor afpijpen....![]()
Die is heel gezellig in bed.quote:
Banaan, zilverfolie, kralen enzo. Het bekende, beproefde nog steeds werkende conceptquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ach, zo'n aanbod sla ik zeker niet af. Mag ik vragen waarmee je de grootgeschapen neger denkt af te leiden?
Ze is wat krap met haar opening van 20.2quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Of Yvonne van Gennip. Zwaar gelovig, dus wat gaat dat worden tussen de lakens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |