Dat is juist meer van de arbeidersgroepen, het gansche radarwerk staat stil, als uw sterke arm dat wilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van die Wees Optmistisch posters dan?
Lijkt bijzonder veel op Nazi propaganda (font en gebruik van kleuren en licht).
Dat vind ik dan weer niet kunnen.
Ik heb even de website achter de campagne bekeken en het is gelukkig wel een normaal initiatief dat erachter steekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat is juist meer van de arbeidersgroepen, het gansche radarwerk staat stil, als uw sterke arm dat wil
Omdat blanken organisaties weer discriminatie is en die mogen niet bestaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
Wat ver gezocht, zeker omdat er ook een 2e kant aan de campagne is waarbij het precies andersom is, waarom is er geen blanken organisatie die dat disciminatie vindt?
Dat is inderdaad en zeer interressante vraag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
Wat ver gezocht, zeker omdat er ook een 2e kant aan de campagne is waarbij het precies andersom is, waarom is er geen blanken organisatie die dat disciminatie vindt?
Ik denk dat het handiger is om die organisatie duidelijk te maken dat ze zielig bezig zijn, overigens denk ik dat 3/4 van de klachten over discriminatieklachten volledig onterecht zijn, maar niemand durft dat te zeggen omdat je dan zelf in het rijtje rascisten gezet wordt.......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:40 schreef giscard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad en zeer interressante vraag.
Misschien moet dat eigenlijk wel als tegenwicht opgestart worden.
durf jij het te zeggen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om die organisatie duidelijk te maken dat ze zielig bezig zijn, overigens denk ik dat 3/4 van de klachten over discriminatieklachten volledig onterecht zijn, maar niemand durft dat te zeggen omdat je dan zelf in het rijtje rascisten gezet wordt.......
ja inderdaad, dat reclame bord eronder fuji, promoot vulkaan uitbarstingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:52 schreef Kevv het volgende:
[afbeelding]
Tja, zo kun je overal wel iets in zien...
Waarom niet? Sterker nog, ik deed het alquote:
Sterker nog, het gaat 2 kanten op, er zijn 2 campagnes, een voor wit en een voor zwart..... Maar er zijn nu eenmaal altijd mensen die graag zeiken, zie ook mijn bovenstaande posts.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zou het andersom ook zo'n protest geven?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:05 schreef El_Rolando het volgende:
Waar is de omgekeerde variant?
Link: http://www.nu.nl/news/773(...)e_racistisch%27.htmlquote:Anderen menen dat het onzin is de campagne als racistisch te bestempelen, omdat er ook andere PSP-advertenties zijn waarin de rollen omgedraaid zijn. Op sommige foto's is het blanke model de dominante partij, op andere foto's het zwarte model.
Heb je het nu over de VS of over Nederland?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om die organisatie duidelijk te maken dat ze zielig bezig zijn, overigens denk ik dat 3/4 van de klachten over discriminatieklachten volledig onterecht zijn, maar niemand durft dat te zeggen omdat je dan zelf in het rijtje rascisten gezet wordt.......
Verdiep je eerst eens in de Amerikaanse samenleving voor je blaat. Echt racisme komt daar wel degelijk op grote schaal voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:52 schreef Lkw het volgende:
Sommige mensen voelen zich altijd slachtoffer. Het is een manier van leven. En in de Westerse samenleving loont het nog ook. Dat weten dit soort types.
Trouwens, als de topictitel niet cynisch bedoeld is, is hij bijna hilarisch.
Ik ontken nergens dat er racisme bestaat in Amerika of elders, toch reageer jij alsof ik dat wél doe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de Amerikaanse samenleving voor je blaat. Echt racisme komt daar wel degelijk op grote schaal voor.
Sterker nog, er leven daar nog genoeg mensen die de apartheid daar nog hebben meegemaakt.
dat is dus helemaal niet wat het residue van die teksten op weblogs is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
De donkere bevolking voelt zich al gediscrimineerd als ze een scheet horen.
en negerzoenen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:09 schreef MouseOver het volgende:
Vroeger hadden we tenminste nog duo penotti reclames
wat dacht je van sensation black?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:03 schreef descendent1 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang Sensation Black and White nog door de beugel kan...![]()
Mijn God; wat een kuthuillies! Zulke mensen kun je het best maar gewoon negeren.
meervoud van neger dus![]()
En de blanke bevolking is racistisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
De donkere bevolking voelt zich al gediscrimineerd als ze een scheet horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |