Dat is juist meer van de arbeidersgroepen, het gansche radarwerk staat stil, als uw sterke arm dat wilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van die Wees Optmistisch posters dan?
Lijkt bijzonder veel op Nazi propaganda (font en gebruik van kleuren en licht).
Dat vind ik dan weer niet kunnen.
Ik heb even de website achter de campagne bekeken en het is gelukkig wel een normaal initiatief dat erachter steekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat is juist meer van de arbeidersgroepen, het gansche radarwerk staat stil, als uw sterke arm dat wil
Omdat blanken organisaties weer discriminatie is en die mogen niet bestaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
Wat ver gezocht, zeker omdat er ook een 2e kant aan de campagne is waarbij het precies andersom is, waarom is er geen blanken organisatie die dat disciminatie vindt?
Dat is inderdaad en zeer interressante vraag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
Wat ver gezocht, zeker omdat er ook een 2e kant aan de campagne is waarbij het precies andersom is, waarom is er geen blanken organisatie die dat disciminatie vindt?
Ik denk dat het handiger is om die organisatie duidelijk te maken dat ze zielig bezig zijn, overigens denk ik dat 3/4 van de klachten over discriminatieklachten volledig onterecht zijn, maar niemand durft dat te zeggen omdat je dan zelf in het rijtje rascisten gezet wordt.......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:40 schreef giscard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad en zeer interressante vraag.
Misschien moet dat eigenlijk wel als tegenwicht opgestart worden.
durf jij het te zeggen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om die organisatie duidelijk te maken dat ze zielig bezig zijn, overigens denk ik dat 3/4 van de klachten over discriminatieklachten volledig onterecht zijn, maar niemand durft dat te zeggen omdat je dan zelf in het rijtje rascisten gezet wordt.......
ja inderdaad, dat reclame bord eronder fuji, promoot vulkaan uitbarstingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:52 schreef Kevv het volgende:
[afbeelding]
Tja, zo kun je overal wel iets in zien...
Waarom niet? Sterker nog, ik deed het alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |