Het sloeg dus op die laatste regel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.
Blijven opletten, Zhennie.
En als het 'statement' alleen op dit stukje sloeg:
[..]
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.
Dat vind ik een goede reden om de discussie toch aan te gaan.quote:Omdat ik ervan 'houd' om verkeerde dingen recht te zetten. Men moet uiteindelijk geen verkeerd beeld van mij (of anderen) gaan krijgen.Mijn imago, wat doen jullie?
Als er iets onjuists over mij wordt verteld, mag ik dat toch wel even rechtzetten?
En ja, dan zal je nu vast gaan roepen dat ik me er niks van moet aantrekken, maar dat doe ik wel! Het gaat over mij! Ha! Puh! En er mag niet verkeerd over mij gedacht worden!
Maar je houdt er wel een beetje van! Toch? Toch?!quote:En nee, zoveel houd ik er nou ook weer niet van om de confrontatie op te zoeken. Anders zou ik me wel dagelijks mengen in het politieke geleuter van Airelle en BVO.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we Bupatih moeten stenigen
He CROSSED the line![]()
!
Jij ook, slet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben wel een confrontatie junkie trouwens.Maar dat wist je wel
![]()
En stiekem ben je bang van mequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Maarrr stiekum vind ik d'r wel tof.
Je geeft me dus gelijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het sloeg dus op die laatste regel.Maar ik hoopte daarmee je hele post te ontkrachten. Dat is mislukt
![]()
![]()
Je geeft me dus gelijk?quote:Dat vind ik een goede reden om de discussie toch aan te gaan.![]()
Jep.quote:Maar je houdt er wel een beetje van! Toch? Toch?!![]()
Ik ben wel een confrontatie junkie trouwens.Maar dat wist je wel
![]()
Ik bedoel dat je graag confrontaties "uitvecht" op Fok! Met woorden natuurlijk. I can't blame you: je bent er goed in en mensen doen nu eenmaal graag waar ze goed in zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Hij weet net als ik dat ik geposte dingen op MSN niet hier ga neerkwakken / ga vertellen. Maar hij mag wél weten dat dat soort opmerkingen/handelingen nergens opslaan!
En ik snap 'Bupa is een internet confrontatie junkie' niet?
jah tof !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Maarrr stiekum vind ik d'r wel tof.
Ah, ja praten helpt meestalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar daar durf ik best openlijk over te praten hoor...
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja...ik ben niet vies van een beetje aandacht!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je geeft me dus gelijk?![]()
![]()
![]()
[..]
Je geeft me dus gelijk?![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Oh, nu snap ik die 'Bupa is een internet-confrontatie-junkie'-opmerking ook meteen!Ach ja...ik ben niet vies van een beetje aandacht!
Oh, iemand heeft een mailtje gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
zeg, ik begin 't een beetje zat te worden hier....
Buup, sorry dat ik 't zeg, maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad: je bent niet áltijd grappig en 't vrij logisch dat je daar op aangesproken wordt. Take it as a man en loop niet zo te zuigen [nee niet dát], want je weet dat je Diz daarmee op de kast krijgt
en nou kappen allemaal, want ik wil een film afkijken
Al in geen eeuwen meerquote:
hij komt echt niet meer...quote:
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij komt echt niet meer...
kijk, voor mij persoonlijk is dat niet zo erg, want per mail heb ik 'm lekker voor mezelf
voor SC zou 't toch wel erg jammer zijn....
dus Buup, schiet op en plaats een lieflijke en oprechte spijtbetuiging![]()
zoals ik al zei: van eigen inzicht & aandeel heb je kennelijk nog niet gehoord... flauw hoor....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.
Requote:
Gooi het in de groep!quote:
Wtf?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij komt echt niet meer...
kijk, voor mij persoonlijk is dat niet zo erg, want per mail heb ik 'm lekker voor mezelf
voor SC zou 't toch wel erg jammer zijn....
dus Buup, schiet op en plaats een lieflijke en oprechte spijtbetuiging![]()
Lees de discussie dan nog eens terug en haal z'n borsthaar eens uit je ogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: van eigen inzicht & aandeel heb je kennelijk nog niet gehoord... flauw hoor....
Omdat beuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef Airelle het volgende:
Waarom is Diz eik boos?
Oh god.. nu gaan we opeens scheldenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.
Rot toch op. Je woordkeuze is niet bepaald netjes. Zo hoor je niet te gedragen als mod.quote:
Grolsch eh?quote:
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rot toch op. Je woordkeuze is niet bepaald netjes. Zo hoor je niet te gedragen als mod.
Ik ben je echt meer dan zat
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grolsch eh?
Twee minuten van mij vandaan, hm?
* Overweegt een agressieve stalk-en-drinktechniek
Het zou ook fijn zijn als je dat ook daadwerkelijk deedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?
Dude, jij bent juist diegene die zegt dat ik wegmoet enzo...
Yes, in de openheid beetje zitten bekvechtend. Kan niet hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?
Dude, jij bent juist diegene die zegt dat ik wegmoet enzo...
ja tuurlijk komt ie uiteindelijk terug, maar daar gaat 't niet om...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Natúúrlijk komt 'ie wel weer. Hoe vaak heeft Dizer dit nu al gedaan? That's why we love him!!!![]()
Maar om nu spijtbetuigingen etc. online te gooien... waarom? Dizer loopt iedereen te beledigen en dat moet ons spijten? Please... Dizer is een toffe gast met af en toe een kort lontje. Daar heb ik geen probleem mee; als 'ie hier morgen weer is vind ik het alleen maar mooi.
quote:
ik ben hem ook strontbeu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we Bupatih moeten stenigen
He CROSSED the line![]()
!
DAN GEEN BIER VOOR JOU, LUIE AAPquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben te gaar om he-le-maal de trap af te lopen enzo![]()
Ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja tuurlijk komt ie uiteindelijk terug, maar daar gaat 't niet om...
ach laat maar, eeuwige gezeik altijd
Ik heb deze week toch al genoeg gehadquote:
Dit keer meen ik het echt. Hij was ook goed bezig op msn over mijn modschap en newbie enzo. Ik vind het echt niet meer leuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het prachtigGeeft iedereen wat meer diepgang enzo.
![]()
bier kan je nooit genoeg van hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb deze week toch al genoeg gehad![]()
!
Het is dus of Bupa of ik ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het echt. Hij was ook goed bezig op msn over mijn modschap en newbie enzo. Ik vind het echt niet meer leuk.
Ben je al door je proeftijd heen?quote:
Ik geloof ook wel dat je het meent! En ja, Bupatih kan mega irritant zijn. Maar hij bedoelt het allemaal goed, net als jij, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het echt. Hij was ook goed bezig op msn over mijn modschap en newbie enzo. Ik vind het echt niet meer leuk.
Oh, van het gezeik of van Zhenar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
Maak je even een MED-je voor 'm danquote:
ik kan niet tegen ruzie....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het prachtigGeeft iedereen wat meer diepgang enzo.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben te gaar om he-le-maal de trap af te lopen enzo![]()
Van het gezeik, Zhenar moet me er juist van afhelpenquote:
Beiden, logischerwijze.quote:
Het schijnt ook dat als mensen zich 'druk' maken om iets de smegma-productie van een man op hol slaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van het gezeik, Zhenar moet me er juist van afhelpen!
Stoort zich ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Conclusie: Dizer moet zich niet zo druk maken en nou eindelijk eens die hoerige DVD van 'm gaan bekijken. Bupatih moet wat minder zichzelf God voelen ook al is het allemaal maar een gebbetje, sommige mensen storen zich er aan. En babette moet niet doen alsof Dizer altijd gelijk heeft.. (herinnert zich de niksan-affaire
En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik
.
Oké.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou ook fijn zijn als je dat ook daadwerkelijk deed
Confrontaties ga je dus altijd uit de weg? Naar zeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan niet tegen ruzie....
ik ben een clichegeval "kind van gescheiden ouders"
Opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
Het oogt erg gezellig hier jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nieuw soap, ter compensatie van de zomerstop.
Doe je ook mee?
Ja wat? Moeten we gaan stemmen ofzo?quote:
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |