abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39621483
Ik ben het roerend eens met TS. Markplaats mensen kunnen soms erg vervelend zijn. Ik had ook een keer een stel boeken er op gezet. En ik had er duidelijk bij gezet dat het in 1 koop was. Krijg je echt tientallen mailtjes met 'Ik bied 3 euro voor dat boek"

Merken jullie trouwens ook een patroon in de reactie's en verkoop van het product.
1e paar dagen, veel reactie's, weinig serieus, domme mensen.
Daarna blijft het een hele tijd stil, soms tot wel 2 weken.
Dan is het ineens weer allemaal telefoontjes, alleen dan serieus.

Is me al 2 keer voorgekomen. Eerst was het 2 weken stil, toen in eens 3 mensen op 1 dag, die allemaal meteen wel langs wilden komen.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_39621814
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:16 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Het is juist niet onderhandelen! Want als ze zouden onderhandelen zouden ze een bod doen, en niet vragen waarvoor ik minimaal verkoop.
Ze willen niet de prijs betalen uit de advertentie maar zijn wel geintresseerd, ik zou dat opvatten als een poging tot onderhandelen. Maar je hebt er wel luie zeiksnorren tussen zitten ja .
In your house I long to be
Room by room patiently
pi_39627690
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ben het roerend eens met TS. Markplaats mensen kunnen soms erg vervelend zijn. Ik had ook een keer een stel boeken er op gezet. En ik had er duidelijk bij gezet dat het in 1 koop was. Krijg je echt tientallen mailtjes met 'Ik bied 3 euro voor dat boek"
Ja dat heb ik ook gehad. Of ik geef aan dat ik geen biedingen accepteer en zet erbij dat het een vaste prijs is.. Krijg je mailjes zoals 'ik bied ¤25 (terwijl de vraagprijs ¤40 is ofzo), en ik ga echt niet hoger'
pi_39627782
quote:
Dat is wel tof zeg. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')