abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39623269
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef heiden6 het volgende:

Wat ben jij toch een walgelijk figuur. Het hele onderwerp van het topic doodpraten en vervolgens Nederlanders generaliseren en uitmaken voor het een of het ander. Dat je het allemaal met droge ogen uit je vingers krijgt...
Als ik hier de plaatselijke kroeg in ga (en ik woon in een stadse volkswijk), daar in mijn eentje tussen de mannen aan de bar plaats neem, een kort rokje draag en met mijn wimpers knipper, dan hoef ik ook niet verbaasd staan te kijken wanneer ik op een gegeven moment een hand op mijn knie voel van de buurman. En als ik daar dan niets van zeg, dan zal die hand ook langzaam omhoog kruipen en zal ik ongetwijfeld - als ik niet ingrijp - ook een hand in de buurt van mijn kont of borst voelen.

Als ik in een discotheek een beetje enthousiast en sexy ga staan dansen, dan is er vaak een man in de buurt die zich geroepen voelt tegen me aan te gaan rijden. En als ik daar dan niets van zeg, dan zal hij zeker ook zijn handen op bepaalde plaatsen leggen. Niet alle mannen doen dat, maar er is altijd wel eentje in de buurt die het wel doet.

En dan zul jij zeggen: jamaar dat lok je dan ook uit. Wat 'uitlokken' is, is echter per cultuur verschillend. In Iran vinden ze zo'n Froukje ongelooflijk uitdagend en dus vinden ze dat zij dit soort gedrag 'uitlokt'.

En dan komt nu het generaliserende: over de hele wereld zullen er mannen zijn die hun kans wagen als ze denken dat een meisje gewillig is. En zolang je als meisje niet assertief bent in dat soort situaties en zeer duidelijk laat blijken dat je NIET wilt, heb je kans om aangerand te worden. Pas toen Froukje heel duidelijk liet blijken dat ze het NIET wilde, hield hij op. Misschien had ze dat veel eerder duidelijk moeten maken.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_39623389
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef Pracissor het volgende:
Gewoon negeren, wanneer de 'daders' moslims/arabieren betreffen zal die kindermoord nog goedpraten/bagataliseren.
Ach, ik kan tenminste nog zeggen ik in alle gevallen dezelfde mening heb. Dat ik me dus net zo kwaad maak om een allochtoon die een kind vermoord, dan een autochtoon die een kind vermoord.
Want ik praat nergens goed wat die Froukje is overkomen. Ik zeg alleen maar dat ik deze ophef selectief vind.
pi_39623476
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef Emilie het volgende:

[..]

Als ik hier de plaatselijke kroeg in ga (en ik woon in een stadse volkswijk), daar in mijn eentje tussen de mannen aan de bar plaats neem, een kort rokje draag en met mijn wimpers knipper, dan hoef ik ook niet verbaasd staan te kijken wanneer ik op een gegeven moment een hand op mijn knie voel van de buurman. En als ik daar dan niets van zeg, dan zal die hand ook langzaam omhoog kruipen en zal ik ongetwijfeld - als ik niet ingrijp - ook een hand in de buurt van mijn kont of borst voelen.

Als ik in een discotheek een beetje enthousiast en sexy ga staan dansen, dan is er vaak een man in de buurt die zich geroepen voelt tegen me aan te gaan rijden. En als ik daar dan niets van zeg, dan zal hij zeker ook zijn handen op bepaalde plaatsen leggen. Niet alle mannen doen dat, maar er is altijd wel eentje in de buurt die het wel doet.

En dan zul jij zeggen: jamaar dat lok je dan ook uit. Wat 'uitlokken' is, is echter per cultuur verschillend. In Iran vinden ze zo'n Froukje ongelooflijk uitdagend en dus vinden ze dat zij dit soort gedrag 'uitlokt'.
Welk 'gedrag'? Ze liep notabene MET hoofddoek in een lang gewaad
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:28:54 #184
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39623513
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

De Perzen kan je niet vergelijken met de Arabieren, is een heel ander volk, de cultuur is meer vergelijkbaar met de aziatische dan met de Arabische. Veel nadruk op kennis etc., Iraniers die hier wonen zijn voor 99% atheist, of bekeerd naar het Christendom.
Ik vergelijk ze ook niet met Arabieren maar met Afghanen, voor zover je kunt spreken over Afghanen. Er wonen overigens ook nogal wat Azeri's in Iran. Ach wat boeit het, één pot nat joh.
Mensen moeten die hoek van de wereld gewoon mijden, alsof er niet veel leukere bestemmingen zijn!
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39623564
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze ook niet met Arabieren maar met Afghanen, voor zover je kunt spreken over Afghanen. Er wonen overigens ook nogal wat Azeri's in Iran. Ach wat boeit het, één pot nat joh.
Mensen moeten die hoek van de wereld gewoon mijden, alsof er niet veel leukere bestemmingen zijn!
Jouw username.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39623601
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Glasnosteraar het volgende:

So true, jammer alleen dat ze wel massaal deze kant op komen.
pi_39623606
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef -IksRee- het volgende:

Welk 'gedrag'? Ze liep notabene MET hoofddoek in een lang gewaad
Ik zie geen lang gewaad. Wel een strak truitje (waar duidelijke rondingen in te zien zijn) en een strakke spijkerbroek
pi_39623622
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik zie geen lang gewaad. Wel een strak truitjeen een spijkerbroek
Je ziet zeker ook geen hoofddoek, calvje?
pi_39623647
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:32 schreef -IksRee- het volgende:

Je ziet zeker ook geen hoofddoek, calvje?
Dat zei ik niet x-ray. Goed lezen.

Als die er ook niet was geweest, had ik dat ook wel gezegd.
pi_39623742
Gewoon blijven filmen, lol.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_39623750
Het is gewoon HUN! cultuur!
Maar Froukje begreep dat niet echt goed.
Erg LLink dus.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:39:30 #192
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_39623809
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef Emilie het volgende:

[..]

En dan komt nu het generaliserende: over de hele wereld zullen er mannen zijn die hun kans wagen als ze denken dat een meisje gewillig is. En zolang je als meisje niet assertief bent in dat soort situaties en zeer duidelijk laat blijken dat je NIET wilt, heb je kans om aangerand te worden. Pas toen Froukje heel duidelijk liet blijken dat ze het NIET wilde, hield hij op. Misschien had ze dat veel eerder duidelijk moeten maken.
Huh? Zit ik nu in de twilight zone? Sinds wanneer is het de schuld van de vrouwen? Die vent moet gewoon met zn takken van die vrouw afblijven. Walgelijk hoe sommige mannen denken dat ze alles mogen maken .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_39623831
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:39 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Huh? Zit ik nu in de twilight zone? Sinds wanneer is het de schuld van de vrouwen? Die vent moet gewoon met zn takken van die vrouw afblijven. Walgelijk hoe sommige mannen denken dat ze alles mogen maken .
Eh wat doe je nou man, heb je niets beters te doen dan hier posten??
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:42:09 #194
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39623867
Goed, Froukje en haar team zijn natuurlijk ook echt van die naieve multikul sufferdjes die denken dat een presentatrice er in Iran ook wel modieus bij kan lopen. Wel, think again, verkeerde inschatting gemaakt.
Weten we dat ook weer, exit kulverhaaltjes over moderne Iraniërs die de toekomst zouden hebben.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_39623871
quote:

Er is niemand die zegt dat het de schuld van de vrouwen is. Integendeel.
Er wordt alleen gezegd dat vrouwen er zelf ook wat aan kunnen doen om dit soort dingen te voorkomen. Opletten hoe je je kleed en gedraagt, (eerder) duidelijk zeggen dat je ergens niet van gediend bent.

Helaas is het zo dat sommige mannen idd denken dat ze zomaar aan je mogen zitten. Als je daar geen reden toe geeft of heel duidelijk een halt toeroept, dan voorkom je zelf al problemen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:44:42 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39623932
quote:

[..]

Zo werkt dat in vele westerse landen, niet in 't land waar zij opzichtig op zoek ging naar wat aandacht.

Dus ja, dat is de kat op 't spek binden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39624034
quote:

Walgelijk hoe sommige mannen denken dat ze alles mogen maken .
Walgelijk inderdaad. En daarom moet een meisje leren assertief te zijn.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_39624051
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:48 schreef Emilie het volgende:

[..]

Walgelijk inderdaad. En daarom moet een meisje leren assertief te zijn.
Ben jij dr zo'n eentje die om je heen slaat enzo?
pi_39624118
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:49 schreef trancethrust het volgende:

Ben jij dr zo'n eentje die om je heen slaat enzo?
Als ik die jochies achter me aan had gehad in Iran dan had ik me wel omgedraaid waarschijnlijk. Dan was ik hard gaan schelden (af en toe 'Allah' roepend), had ik wilde armgebaren gemaakt, dan had ik desnoods naar ze gespuugd en mijn lelijkste gezicht getrokken. En dan hadden zij waarschijnlijk gedacht: 'Help het is een heks'. En dan waren ze naar hun mammie gerend.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:53:09 #200
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39624121
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jouw username.
kwestie van een flesje wijjn opdrinken
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

So true, jammer alleen dat ze wel massaal deze kant op komen.
we worden door onze multikulpropagisten in ieder geval al voorbereid op wat straks als "normaal" beschouwd dient te worden.

doet me ook denken aan een cartoon, moest effe zoeken, maar hier is ie dan:

-- Bertrand Russell
pi_39624199
Haha wat een achterlijk volk
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39624320
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:52 schreef Emilie het volgende:

[..]

Als ik die jochies achter me aan had gehad in Iran dan had ik me wel omgedraaid waarschijnlijk. Dan was ik hard gaan schelden (af en toe 'Allah' roepend), had ik wilde armgebaren gemaakt, dan had ik desnoods naar ze gespuugd en mijn lelijkste gezicht getrokken. En dan hadden zij waarschijnlijk gedacht: 'Help het is een heks'. En dan waren ze naar hun mammie gerend.
Vet. Ik stel voor Froukje om te ruilen met Emilie.
pi_39624355
En om het echt af te maken, had ik die man met de snor natuurlijk een welgemikt knietje gegeven.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:15:12 #204
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_39624574
Vermoedelijk komt die islamiet, ondanks zijn vier vrouwen, toch iets tekort.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_39624687
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:44 schreef popolon het volgende:

[..]

Zo werkt dat in vele westerse landen, niet in 't land waar zij opzichtig op zoek ging naar wat aandacht.

Dus ja, dat is de kat op 't spek binden.
Haha nou plat met de landen waar zo iets als dit normaal is.
En dat noemen zich zelf mensen ?
Als je zulke normen en waarden hebt hoef je van mijn part niet als mensen stam gezien te worden.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:55:25 #206
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39624832
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Haha nou plat met de landen waar zo iets als dit normaal is.
En dat noemen zich zelf mensen ?
Als je zulke normen en waarden hebt hoef je van mijn part niet als mensen stam gezien te worden.
Welnee, we geven ze een clubhuis en drinken een kopje thee met ze, en zorgen ervoor dat er geen vrouwen meer in de buurt komen en klaar is kees
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39624903
ah ik deel dus niet de mening van die paar post boven mij.

Enfin moet die arrogante rotsnol maar niet zo provocerend bezig zijn.

@purno ja dat zijn ook mensen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:07:51 #208
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39624997
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:00 schreef outcast_within het volgende:
ah ik deel dus niet de mening van die paar post boven mij.

Enfin moet die arrogante rotsnol maar niet zo provocerend bezig zijn.

@purno ja dat zijn ook mensen.
Ja inderdaad, hoe durft ze zonder burka te lopen

Ontopic: een flinke trap in zijn kloten zal hem wel opfrissen, overigens had ik als camera/geluidsman wel even ingegrepen denk ik, dus dat maakt het een tikje minder geloofwaardig
pi_39625038
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:07 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ja inderdaad, hoe durft ze zonder burka te lopen

Ontopic: een flinke trap in zijn kloten zal hem wel opfrissen, overigens had ik als camera/geluidsman wel even ingegrepen denk ik, dus dat maakt het een tikje minder geloofwaardig
joh je weet van te voren dat ze allemaal geilen op je.
Dat ruud lubbers daar niet zo snel zou worden opgepakt vanwege een bilgreep.

gaat iedereen nu oooh's en aah's roepen wat er gebeurt is. Was te verwachten. Het werkt daar anders. Geen idee hoe. Maar ze zijn daar geil ja. Wil je nu je westerse vingertje opsteken en met keurige stem zeggen dat dit echt niet kan. Dat hun de naam mens niet verdienen. Gebrek aan norme en waarden. Stelletje overdrijvende drama queens die elke kans aanpakken om stoer te doen en zeggen dat het sukkels zijn.
Maar goed jullie doen maar. Veel plezier met het inkoppen van grapjes, het belachelijk maken, het generaliseren en jezelf superieur vinden
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:17:02 #210
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39625085
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

joh je weet van te voren dat ze allemaal geilen op je.
Dat ruud lubbers daar niet zo snel zou worden opgepakt vanwege een bilgreep.

gaat iedereen nu oooh's en aah's roepen wat er gebeurt is. Was te verwachten. Het werkt daar anders. Geen idee hoe. Maar ze zijn daar geil ja. Wil je nu je westerse vingertje opsteken en met keurige stem zeggen dat dit echt niet kan. Dat hun de naam mens niet verdienen. Gebrek aan norme en waarden. Stelletje overdrijvende drama queens die elke kans aanpakken om stoer te doen en zeggen dat het sukkels zijn.
Maar goed jullie doen maar. Veel plezier met het inkoppen van grapjes, het belachelijk maken, het generaliseren en jezelf superieur vinden
Je vind het zelf wel normaal dat niet wordt gekeken naar hoe de vrouw iets vind? Maar dat ze gewoon betasten zonder dat ze dat wil? Het moet toch niet gekker worden.

overigens is dit ook een van de redenen waarom ik niet met mijn vriendin naar sommige disco's ga, als er veel marokkanen binnen zijn worden ze toch vervelend als ik heel even weg ben lekkere mentaliteit zit er in zulk volk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')