Ik ben blij voor je dat je je zo goed in die man kan inleven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik stel me voor wat de man denkt. En aan het filmpje te zien is dat in ieder geval
Mee eens, maar is het daarom terecht om die 'soldaat' dan hier te gaan verdedidgen/goedpraten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja. Net als een soldaat in een dictatuur keihard in z'n gezicht uitlachen. Dan kun je het er wel mee oneens zijn dat ze je dan opsluiten, maar het blijft wel een dom voorbereide actie!
Ik ken jullie soort wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar heb ik linkse staatsomroepen in de mond gehad?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Het is die links-rechts-muur in je hoofd denk ik.
Is je zus lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hahaahaaa 111!!!!::D:D::::D:D:D
idd.
Lachen als je vriendin/zus het was overkomen.
Heeft dat invloed op zn opmerking dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Niks "touche".
Ik ken z'n postgeschiedenis.
Door Nederlanders? en zelfs dan, dan moeten we het maar allemaal goed vinden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef calvobbes het volgende:
Goh. Dit gebeurd elk weekend wel in een paar discotheken en zal de komende zomer ook wel op verschillende stranden gebeuren, daar hoor je niemand over. Maar nu ineens is het een probleem.
Precies dat zeg ik ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef calvobbes het volgende:
Goh. Dit gebeurd elk weekend wel in een paar discotheken en zal de komende zomer ook wel op verschillende stranden gebeuren, daar hoor je niemand over. Maar nu ineens is het een probleem.
Ah kijk!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:57 schreef Herald het volgende:
ik heb na het bekijken van het filmpje in de OP meteen naar deze doorgeklikt
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2052/fabf4252/index.html
Nee dat moet niet. Ik vind die selectieve verontwaardiging van veel mensen erg vreemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef DeWaasheid het volgende:
Door Nederlanders? en zelfs dan, dan moeten we het maar allemaal goed vinden?
Oh nee? Als n hele discotheek 1 meisje zou aanranden hoor je dat echt wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Ik vind die selectieve verontwaardiging van veel mensen erg vreemd.
Bij bepaalde zaken wordt alleen maar verontwaardigd en afkeurend gereageerd zogauw er buitelanders bij zijn betrokken. Als Nederlanders het doen, dan hoor je er niks over.
Ja dat durf ik zeker te beweren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef DeWaasheid het volgende:
Oh nee? Als n hele discotheek 1 meisje zou aanranden hoor je dat echt wel.
Durf jij echt te beweren dat er in n Nederlandse discotheek dezelfde dingen plaatsvinden als op dat filmpje?
en dan heb ik t niet over n uitschieter, maar over n gemiddelde.
Wanneer een soortgelijk filmpje in Nederland zou afspelen zou men niet verontwaardigd zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Ik vind die selectieve verontwaardiging van veel mensen erg vreemd.
Bij bepaalde zaken wordt alleen maar verontwaardigd en afkeurend gereageerd zogauw er buitelanders bij zijn betrokken. Als Nederlanders het doen, dan hoor je er niks over.
Bij deze kan ik je niet meer serieus nemen, sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat durf ik zeker te beweren.
Nederlanders zijn niet zo braaf als jij denkt. Die hangen zich ook spontaan om iemand ook al willen ze dat niet.
En waarom zou ik jou nog serieus nemen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef DeWaasheid het volgende:
Pastors neerschieten ofzo?![]()
Een heel stuk minder, dat wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer een soortgelijk filmpje in Nederland zou afspelen zou men niet verontwaardigd zijn?![]()
Wat ben jij toch een walgelijk figuur. Het hele onderwerp van het topic doodpraten en vervolgens Nederlanders generaliseren en uitmaken voor het een of het ander. Dat je het allemaal met droge ogen uit je vingers krijgt...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat durf ik zeker te beweren.
Nederlanders zijn niet zo braaf als jij denkt. Die hangen zich ook spontaan om iemand ook al willen ze dat niet.
Omdat jij dit soort dingen echt zou doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou nog serieus nemen?
Bart de Graaff die in de tieten van Patty Brard knijpt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer een soortgelijk filmpje in Nederland zou afspelen zou men niet verontwaardigd zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |