Das toch nog iets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef _The_General_ het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, je hebt internet !
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef _The_General_ het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, je hebt internet !
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Neem één van je containers en zaag er een raampje in
Instant woning![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:05 schreef tonks het volgende:
Je moeder is net naar mij gevlucht
quote:
quote:
Wat zijn we weer grappig hier op Fok!..quote:
1. Doe je voor als een hotchick van 19 jaar (of huur iemand in die dat kan spelen) en regel een date met hem in een restaurantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef Simone_Blok het volgende:
Kan ik niet op de een of andere manier mijn man het huis uit lokken en dan snel de sloten vervangen? Het huis staat namelijk op mijn naam.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wat zijn we weer grappig hier op Fok!..![]()
![]()
OT: Praten helpt niet meer?
doet me denken aan die containerwoningen bij de bijlmerbajesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Neem één van je containers en zaag er een raampje in
Instant woning![]()
nee, zeg, alcohol, dat is goed ideequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
doet me denken aan die containerwoningen bij de bijlmerbajes...
maar OT: geen idee wat de situatie is, maar dat sloten vervangen grapje is natuurlijk ook niet helemaal tof. Advocaatje erbijnemen?
Hij heeft mij belachelijk gemaakt en is daarna mijn containers van mijn verhuurbedrijf gaan verkopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:27 schreef valentijn101 het volgende:
Ehh... wat voor rotstreek????
Verwacht je serieuze reacties in KLB? Dit hoort eerder thuis in R&P.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wat zijn we weer grappig hier op Fok!..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |