Prima. Ik neem in elk geval gewoon cash mee danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het een idee dat jullie ong. het bedrag wat je verwacht (incl. fooi) meenemen, dan doen wij het heule bedrag met creditcard, zoiets?
Want als ieder voor zich pint is het voor onze Jon niet handig w.s.
Ik neem liever geen cash mee (het is zooooooooveel!!), ik wapper toch even liever met mijn Gouden CCquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens even iets heel praktisch. Nemen jullie morgen cash geld mee of pinnen jullie aldaar?
Jawel, dat is in het vorige topic al geopperdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef dvr het volgende:
Valt me mee dat jullie niet met een beroep op de etiquette die arme Golfer voor de kosten laten opdraaien..![]()
Oeh veel plezier in Helsinkiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Nou smakelijk eten dan maar he? Ik zal ff aan jullie denken als ik vanavond iets vaags Fins zit weg te kanen in Helsinki.
Offtopicquote:
Dat zou wel snel zijn, het begon toch om 20 uur? Ik denk dus eerder ongeveer nu.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
ze zitten nu volgens mij aan hun eerste tongstreelertje.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zou wel snel zijn, het begon toch om 20 uur? Ik denk dus eerder ongeveer nu.
Edit: ohnee ik lees even terug, tussen 7 en 8. Ja dan zal jji wel gelijk hebben. Ik ben zo benieuwd naar de recensies.
Zou iemand vannacht al wat posten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders ik wel. ik gok op de eerste reactie van bluezz. maar een aangeschoten golfer kan natuurlijk ook 'haantje'
de voorste zijn...
quote:
Toffe reactie, echt..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef dvr het volgende:
Ben ook benieuwd of de gerechten een beetje netjes ontdooid waren..
Ik ga geen uitgebreid verslag posten, maar het was erg geslaagd. Allemaal heel ontspannen, niks geen opgeprikt gedoe, Jonnie die dood kalm door de keuken loopt en ons bij elke vraag te woord stond. Dat was vooral zo leuk: dat letterlijke kijkje in de keuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |