hij heeft wel gelijk natuurlijk (Buffel in mindere mate)quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga janken.
Jij kotst spelers uit voordat ze een wedstrijd gespeeld hebben. Top.
De Cler is ook een jood. Wordt dus met recht uitgekotst. Defour kots ik niet uit. Moet hem gewoon niet.quote:
Logisch denken, weet je ook het waarom.quote:Ik kots ook niemand uit, ik twijfel alleen aan z'n kwaliteiten en waarom hij door Feyenoord is aangetrokken.
Ik zie die twee ook niet als verlossers. Wel als versterking voor het elftal.quote:En daarnaast zie ik Huysegems en Lucius niet als verlossers...
Lazovic had ook potentie..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk natuurlijk (Buffel in mindere mate)
Feyenoord kan gewoon niet met talenten omgaan
en Elmander had zeker potentie
En waarom niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Defour kots ik niet uit. Moet hem gewoon niet.
Ervaring?quote:Logisch denken, weet je ook het waarom.
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Ik zie die twee ook niet als verlossers. Wel als versterking voor het elftal.
Klopt. Hij had alleen Kuijt voor zich. Op een verkeerd moment gekocht.quote:
tja, als dat er na 41 wedstrijden niet uit komt.quote:
Invalsbeurten van 10 minuten .. zie je dan maar eens de bewijzen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, als dat er na 41 wedstrijden niet uit komt.
weliswaar invalbeurten, maar toch genoeg minuten lijkt mij
Amper.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij heeft ie ook wel hele wedstrijden gespeeld
Dat trainingsberichtje met name.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Cart_man het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij dat Lucius en Huysegems als de verlossers worden gezien, Tomasso? Staat nergens?
En dat maakt ze de verlossers?quote:
Theoretisch gezien misschien, ja. We zien aan het eind van de rit wel hoe het zit. Ik zou als psvsupporter iig niet zo blij zijn met R. Koeman als trainer...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef johannes1986 het volgende:
Het is lullig voor de vele fanatieke en symphatieke Feyenoord-fans, maar meer dan een 4e plek zit er gewoon weer niet in volgend jaar. PSV, Ajax en ook AZ zijn veel beter. Daarna komt Feyenoord en dan een tijdje helemaal niets, en dan clubs als SC Heerenveen en Vitesse.
ok, iig ben ik er nooit gecharmeerd van geweestquote:
iets voor onsquote:Ugur Yildirim is afgelopen zaterdag voor aanvang van het eerste oefenduel van SC Heerenveen boos weggelopen. De rechtsbuiten van de Friezen kreeg van trainer Gert-Jan Verbeek te horen dat hij niet in actie zou komen, iets dat Yildirim niet kon begrijpen.
"Hij was weg voordat ik het in de gaten had", begint teammanager Joop Heida. "We hebben geprobeerd hem telefonisch te bereiken, maar dat liep uit op niets. Hij nam niet op."
Op de vraag aan Verbeek of de Turkse Nederlander geblesseerd was, gaf de trainer antwoord met een sarcastisch "Ja, misschien in zijn hoofd."
Yildirim kampte het afgelopen half jaar met verscheidene blessures en mede daardoor wou Verbeek de aanvaller rust geven. Misschien had Verbeek dat wat eerder moeten uitleggen", vertelt voorzitter Van der Velde. "Het was natuurlijk niet de bedoeling van de trainer om hem te kwetsen. Ze zullen er maandag over praten. Ik denk dat ze dan wel begrip voor elkaar zullen hebben."
Zijn mijn woorden niet. Ik zei alleen dat ik zn populairiteit bij jullie niet begrijp. Een verlosser zie ik in zijn persoon zeker niet.quote:
Onzin, zo slecht is het totaa niet. Maar Feyenoord wordt elk jaar onderschat (onterecht). Net zoals ze vorig jaar 5e zouden worden. Feyenoord ging gewoon gelijk op met AZ en PSV totdat ze verzekerd waren van play-offs. Zal dit jaar niet veel anders zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef johannes1986 het volgende:
Het is lullig voor de vele fanatieke en symphatieke Feyenoord-fans, maar meer dan een 4e plek zit er gewoon weer niet in volgend jaar. PSV, Ajax en ook AZ zijn veel beter. Daarna komt Feyenoord en dan een tijdje helemaal niets, en dan clubs als SC Heerenveen en Vitesse.
Ik had natuurlijk ook liever Hiddink als trainer gehouden, maar met Koeman kan ik vrede hebben. Een betere trainer was op dit moment voor PSV niet haalbaar. Bovendien kan Koeman uitstekend Spaans en redelijk goed Portugees, wat gezien de vele Spaans-en Portugees sprekende spelers in de PSV-selectie een groot voordeel isquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat maakt ze de verlossers?
[..]
Theoretisch gezien misschien, ja. We zien aan het eind van de rit wel hoe het zit. Ik zou als psvsupporter iig niet zo blij zijn met R. Koeman als trainer...
Weet wel dat het jouw woorden niet waren. Een verlosser is hij niet en of hij populair is/wordt? Ik weet het niet. Hij heeft zijn karakter mee.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn mijn woorden niet. Ik zei alleen dat ik zn populairiteit bij jullie niet begrijp. Een verlosser zie ik in zijn persoon zeker niet.
Absoluut niet. Kan alleen maar vrije trappen nemen...quote:
Ze zijn ook niet slecht, maar Ajax, AZ en PSV zijn op dit moment gewoon veel beter. Feyenoord verliest Kuijt, en daar krijgen ze vast veel geld voor, maar een gelijkwaardige vervanger komt er niet. Ook Kalou is weg, en Huysegems en Lucius waren niet voor niets reserves bij AZ en PSV. Ajax en AZ zijn veel sterker geworden, en PSV blijft ongeveer gelijkwaardig tot iets sterker.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, zo slecht is het totaa niet. Maar Feyenoord wordt elk jaar onderschat (onterecht). Net zoals ze vorig jaar 5e zouden worden. Feyenoord ging gewoon gelijk op met AZ en PSV totdat ze verzekerd waren van play-offs. Zal dit jaar niet veel anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |