Die is toch mislukt in auxerre?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Peregrijn het volgende:
Is Pieroni niets voor jullie?
Ach, op Defour zit ik toch niet te wachten.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
En in het buitenland willen ze veelal niet. Tenminste niet de wat meer gevestigde namen. Als Defour al niet eens wil komen...
Dat 'herenakkoord' dat Belgische clubs onderling hebben stelt dus ook niet zoveel voor.
Maar als van Nistelrooy naar Bayern zou gaan, zit ie gewoon het hele seizoen op de bank...Podolski hebben ze ook nog.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die pannenkoek verdient 3 miljoen per jaar als het niet meer is.
Jij zit op niemand te wachtenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, op Defour zit ik toch niet te wachten.
Nee, stel je voor, een goede speler bij Feyenoord. Brrr... Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het bericht komt op mij over als een typisch "belgische krantenbericht" ... Redelijk wat gelul dusquote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Feijenoord het zuinig speelt? Je weet niet eens wat Feijenoord heeft geboden? Defour toptalent? Hij gaat naar Standaard Luik, topploeg in Europa, zeker.
Heb liever dat Feijenoord een speler haalt die er meteen staat.
Als die financiele risico's ervoor zorgen dat we in grote schulden komen, dan niet. Als het gewoon te overzien valt, dan welquote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef kriele het volgende:
Feyenoordfans:
Zou Feyenoord in jullie optiek meer financiele risico's moeten nemen om betere spelers te halen en zo dus ook mee te kunnen doen om de CL plaatsen?
Oneens, met een beetje meer geluk speelde we dit jaar al Champions League. Als Kuijt zou blijven hebben we gewoon een heel behoorlijk elftal.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef kriele het volgende:
Feyenoordfans:
Zou Feyenoord in jullie optiek meer financiele risico's moeten nemen om betere spelers te halen en zo dus ook mee te kunnen doen om de CL plaatsen?
Die pinnen we even vast voor het geval hij wel naar Feyenoord gaat.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie is die Defour nou, joh? Ken jij hem zo goed? Heb je hem meerdere wedstrijden zien spelen? Iedereen volgt dat gelul in de media. Die hele hype rondom hem komt me de strot uit. Gevalletje Elmander, meer niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, stel je voor, een goede speler bij Feyenoord. Brrr... Ik moet er niet aan denken.
Ik moet het gewoon eens zijn met Erwtensoep...
Elmander was geen slechte speler hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie is die Defour nou, joh? Ken jij hem zo goed? Heb je hem meerdere wedstrijden zien spelen? Iedereen volgt dat gelul in de media. Die hele hype rondom hem komt me de strot uit. Gevalletje Elmander, meer niet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:56 schreef Cart_man het volgende:
Elmander is geflopt bij Feijenoord. verneukt door Bertje.
Ja.quote:
Ga janken.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals Smolarek is verneukt door Gullit, en Buffel. Wat kunnen ze bij ons toch goed met talenten omgaan
Gelukkig hebben we nu maar Kolkka, want dat is geen talent, is niet jong. Zodra een talent maar 1 klein foutje maakt, wordt hij uitgekotst en gaat hierdoor steeds slechter spelen. Uitzonderingen daar gelaten.
De pot verwijt de ketel enzo...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga janken.
Jij kotst spelers uit voordat ze een wedstrijd gespeeld hebben. Top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |