De NSB-bode, ook bekend als Telegraaf probeert het weer eens.
Volkert van der G., de man die ons in 2002 verloste van zelf benoemd professor, racist, fascist en pedoseksueel Pim Fortuyn wordt in niet mis te verstane bewoordingen beschuldigd van een andere moord die hij niet gepleegd heeft.
In 1996 werd een omstreden milieuambtenaar vermoord. Op een aantal zeer zwakke punten, zo zwak dat Peter R. de Vries dat nooit in zijn programma zou publiceren, meent de Telegraaf nu Volkert de schuld van deze moord te kunnen schuiven.
1. De milieuambtenaar heeft kort voor zijn dood tegen zijn broer gezegd dat hij door Volkert met de dood bedreigd was.
Bull Shit, elke trambestuurder in Rotterdam wordt dagelijks met de dood bedreigd, er is tot nu toe nooit een trambestuurder vermoord. Bovendien heel raar dat je bij je broer gaat lopen mekkeren in plaats van bij de politie
2. Getuigen hebben vlak na de liquidatie bij de PD een rode Opel Kadet gezien, Volkert had in 1996 een rode Opel Kadet in bezit.
Half Nederland had in 1996 een Opel Kadet, sterker nog, er rijden er nu nog steeds een kwart miljoen, dit bewijs is net zo sterk als [de dader had twee ogen, een neus en een mond]
3. De ambtenaar is net als Pim F. van achteren in de bovenrug geschoten.
Ga zelf maar op zoek naar de foto's, maar die kale nicht is in de borstkas en in het hoofd geschoten.
4. De huisbaas (1996) van Volkert heeft in de woning een vuurwapen gevonden.
Natuurlijk, daarna netjes terug in de kast leggen en 10 jaar later tegen sensatieblad de Telegraaf zeggen 'oja, er lag een wapen bij Volkert'
5. Volkert heeft geen alibi
Ik weet ook niet meer waar ik op 22 december 1996 was, net als iedereen.
De Telegraaf biedt de mogelijkheid om te reageren op het artikel, maar de redactie leest en censureert voor het bericht geplaatst wordt, een professionele site zoals Fok.nl plaatst reacties gelijk. Bovendien, als ze toch censuur toepassen kunnen ze ook wel even alle spelfouten eruit halen, niet te geloven, maar ik heb geen enkele reactie zonder fouten gezien.
Link naar het gewraakte artikel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tapelt_zich_op_.html
objectief en betrouwbaar*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*