Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Bezig met een opzet van een nieuw schilderij.
Ziet er al interessant uitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Bezig met een opzet van een nieuw schilderij.
Ah, dat ziet er goed uit! Het is lastig om iets koels te tekenen met een rood potlood jaquote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Een hele vlugge schets omdat ik me verveelde en iets koels wilde tekenen, maar met alleen een rood potlood bij de hand is het meer heet dan koel:
[afbeelding]
Het plan is om deze per krijt uit te werken, maar dan moet ik daar even nog de zin voor vinden.
Opnieuw getekend, op een groot vel, en toen met waterverfpotloden aan de gang, welke ik nog niet bepaald onder de knie hebquote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Een hele vlugge schets omdat ik me verveelde en iets koels wilde tekenen, maar met alleen een rood potlood bij de hand is het meer heet dan koel:
Het plan is om deze per krijt uit te werken, maar dan moet ik daar even nog de zin voor vinden.
Mooie line-art.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef Sandraugiga het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nog aan het experimenteren met photoshop...![]()
Ah mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Blauwevla het volgende:
Mooi werk hier!!
Dit maak ik:
[afbeelding]
Hoe vind je die van mij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef Kiteless het volgende:
wat een ontzettende kitschzooi allemaal
De kleuren leuk!quote:
Mooi!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Blauwevla het volgende:
Mooi werk hier!!
Dit maak ik:
[afbeelding]
Flink gay-erotisch, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:11 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Zijn kleinere broertje krijgt ook al vorm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |