Nee hoor, ik ben niet onder een brug blijven schuilen ofzo. Ben er gewoon doorheen gebikkelt met zwembandjes om.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen mietje, joogie?
Dat ben ik al.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen mietje, joogie?
Die waren hard nodig heden ochtend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef GI het volgende:
Ik ben blij met degene die ruitewissers heeft uitgevonden.
Ik denk dat als ik van den oever naar schiphol had moeten fietsen dat ik nu nog op den fiets zou zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:04 schreef Q. het volgende:
Ik ben per fiets compleet droog overgekomen, afgezien van twee van bomen afvallende druppels.
Ik hoefde ook maar tot Utrecht CS te fietsen, hetgeen een vijftal minuten is/was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik van den oever naar schiphol had moeten fietsen dat ik nu nog op den fiets zou zitten.
Het is voorbij, je leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Vrijdag de wandel/kinderwagen/autostoel-combiset opgehaald, failliet dus. Tevens komt het nu wel erg dichtbij. Enzo.
Het was okay.quote:
Ik hoop voor dr dat het goed ligt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Vrijdag de wandel/kinderwagen/autostoel-combiset opgehaald, failliet dus. Tevens komt het nu wel erg dichtbij. Enzo.
Donderdag extra echo omdat de verloskundige niet kon voelen of de beeb nu met z'n hoofd omhoog of naar beneden lag. Moet dus even gekeken worden.
De verloskundige dácht te kunnen voelen dat -ie goed lag, maar ze wou het gewoon zeker weten. Dus waarschijnlijk is het wel okay.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop voor dr dat het goed ligt..
Want het draaien is niet prettig..
Gaan ze aan je buik drukken en trekken om het kindje te draaien..
*RIL*
Soort van.quote:
Je loopt gewoon achter! Q! Je mist de hype! Vlug!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Met al dit gepraat begin ik me echt oud te voelen. Vrienden van mij beginnen ook al aan de kleintjes. Voorbij, voorbij!
Je bent ook oud.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Met al dit gepraat begin ik me echt oud te voelen. Vrienden van mij beginnen ook al aan de kleintjes. Voorbij, voorbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |