ja ok, maar hoe, ik wil natuurlijk ook niet dat onze bedrijven hieronder lijden. er moet geld in het laatje komen en we hebben natuurlijk veel personeel en klanten. mijn vrouw heeft een verhuurbedrijf, ik zit in de installatie, dat moet ook echt blijven draaien natuurlijk! een crisis kunnen we nu niet gebruiken!quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:47 schreef disorder het volgende:
leest ze de libelle?
even serieus. dat klinkt niet zo best en het lijkt een beetje op vreemdgaan. confronteren dan maar?
tja.... dan kun je het beter maar niet weten he..quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:50 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
ja ok, maar hoe, ik wil natuurlijk ook niet dat onze bedrijven hieronder lijden. er moet geld in het laatje komen en we hebben natuurlijk veel personeel en klanten. mijn vrouw heeft een verhuurbedrijf, ik zit in de installatie, dat moet ook echt blijven draaien natuurlijk! een crisis kunnen we nu niet gebruiken!
nou?quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:50 schreef gijs_jansma het volgende:
mijn vrouw heeft een verhuurbedrijf, ik zit in de installatie, dat moet ook echt blijven draaien natuurlijk! een crisis kunnen we nu niet gebruiken!
jullie persoonlijke leven staat toch los van je bedrijfsleven? jullie hebben beiden een ander bedrijf. ik zie het probleem niet echt.quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:50 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
ja ok, maar hoe, ik wil natuurlijk ook niet dat onze bedrijven hieronder lijden.
ze mag dit best weten hoor. sterker nog, ik heb haar naam zojuist ook geregistreerd. ik leg gewoon een briefje op haar bureau en dan kan ze op deze manier reageren zodra ze thuis is.quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:51 schreef sjakie01 het volgende:
oja even een tip: verander je avatar, en al je andere persoonlijke gegevens in je username.
zeer puickquote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
ze mag dit best weten hoor. sterker nog, ik heb haar naam zojuist ook geregistreerd. ik leg gewoon een briefje op haar bureau en dan kan ze op deze manier reageren zodra ze thuis is.
ik mag hopen dat dit een neptopic is.quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
ze mag dit best weten hoor. sterker nog, ik heb haar naam zojuist ook geregistreerd. ik leg gewoon een briefje op haar bureau en dan kan ze op deze manier reageren zodra ze thuis is.
wat is er mis met het gewoon met haar erover te hebben?quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt een goede manier om dit op te lossen...quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
je zou ook kunnen overwegen dit anders via msn of icq met haar te bepraten?quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
ik probeer dat ook telkens. ik hoop dat ik op deze anonieme manier aan haar kan duidelijk maken waar ik mee zit.quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:55 schreef strolie75 het volgende:
doe eens gek, en praat eens met haar in plaats van een stel pubers op een forum om advies te vragen.![]()
quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
dat doet hij nou juist al!quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:55 schreef strolie75 het volgende:
doe eens gek,
quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
ik probeer dat ook telkens. ik hoop dat ik op deze anonieme manier aan haar kan duidelijk maken waar ik mee zit.
quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:59 schreef sjeen het volgende:
ik ben je vrouw laatst nog tegengekomen toen ik met rené in de stad was om wat nieuwe blouses te kopen voor z'n optreden. ze was daar met een andere kerel...
ik ben je vrouw laatst nog tegengekomen toen ik met rené in de stad was om wat nieuwe blouses te kopen voor z'n optreden. ze was daar met een andere kerel...
als dit een serieus onderwerp is, pak je het vrij onserieus aan eerlijk gezegd.quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef gijs_jansma het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef gijs_jansma het volgende:
ze zegt zelf dat er niets aan de hand is en wil er verder niet over praten.
met andere woorden het intereseerd je niets wat zij doet,als jou portemonee maar gevult blijft?quote:[b]
ja ok, maar hoe, ik wil natuurlijk ook niet dat onze bedrijven hieronder lijden. er moet geld in het laatje komen en we hebben natuurlijk veel personeel en klanten. mijn vrouw heeft een verhuurbedrijf, ik zit in de installatie, dat moet ook echt blijven draaien natuurlijk! een crisis kunnen we nu niet gebruiken!
je gaat door voor de koelkast!quote:op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef isegrim het volgende:
is die naam niet toevallig uit die reclame voor de tv-gids?
zie je wel! het is die reclame voor de tv-gids hè?quote:op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef syrena het volgende:
mensen, jullie moeten echt wat meer reclamezendtijd uitzitten
quote:op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef isegrim het volgende:
is die naam niet toevallig uit die reclame voor de tv-gidstelefoongids ?
quote:ik ben je vrouw laatst nog tegengekomen toen ik met rené in de stad was om wat nieuwe blouses te kopen voor z'n optreden. ze was daar met een andere kerel...
in jouw zitten? jezus wat geil.quote:op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef syrena het volgende:
mensen, jullie moeten echt wat meer reclamezendtijd uitzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |