Scherpquote:
hebben ze in de hel tegenwoordig ook al internet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Sorry man verveelde me
idd, je kunt het beste pillen slikken of je polsen doorsnijden, dan hoeven anderen de smurrie niet op te ruimen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:40 schreef Pjotorzo het volgende:
Je bent echt een trieste eikel als je voor de trein springt. Nog even een onschuldige machinist een trauma meegeven voor je sterft.![]()
volgens mij wordt het bij polsen doorsnijden ook een aardige bendequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd, je kunt het beste pillen slikken of je polsen doorsnijden, dan hoeven anderen de smurrie niet op te ruimen.
En we gaan gewoon maar door hè!
Ja maar slechts voor een select gezelschapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
volgens mij wordt het bij polsen doorsnijden ook een aardige bende
Heb je 'm doorquote:
Ohja, want die was erheen. Dus hij/zij/het leefde nog!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Nou-en. Hebben die mensen van de trauma-heli ook eens wat te doen.
*krijgt spontaan de neiging One van Metallica op te zettenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ohja, want die was erheen. Dus hij/zij/het leefde nog!
even je quote verbeterdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Nou-en. Hebben die mensen van de trauma-heli met de hogedrukspuit ook eens wat te doen.
"Foei! Niet meer doen he ..."quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef Nyx96 het volgende:
Heb je hem dat ook persoonlijk vertelt?
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Weet jij je username nog wel als je je cookie kwijt bent?
Nee juist niet! Hoe dacht je dat die lui zichzelf allemaal van kant zouden maken... Juist de treinquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef Mojave het volgende:
Ja, mensen die zoiets flikken net voor het weekend moeten dood!!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee juist niet! Hoe dacht je dat die lui zichzelf allemaal van kant zouden maken... Juist de trein![]()
Komt niet voor springersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Nou-en. Hebben die mensen van de trauma-heli ook eens wat te doen.
DIe komt wel voor springers.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Komt niet voor springers.
OT:
Behoorlijke debiele zak jah. Met kerst is het hier op Helmond ook altijd raak.
Ene naar de andere springt.
Weh niet?quote:
Groetjes en kusjes,quote:15:50:01 07-07-06 28 G AMBU LIFELINER 1 / MMT: INZET MKA:CPA ALKMAAR I11D STATIONSWEG 102 HEILLOONS SPRINGER
607071550010120988 HELI 0120988 RAVAA Amsterdam ( Trauma Heli Lifeliner 1 )
Ze komen zelfs als er alleen al een vermoeden is dat er iemand gewond zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld als een er motor in het kanaal ligt waar geen eigenaar bij te vinden is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Komt niet voor springers.
OT:
Behoorlijke debiele zak jah. Met kerst is het hier op Helmond ook altijd raak.
Ene naar de andere springt.
Soms, heel soms vind ik het wel terecht dat mensen die zelfmoord plegen hiervoor onbewust een trein uitkiezen ipv een overdosis pillen. Ik vind dit namelijk wel een goede les voor de rest van de wereld, want die hebben er tenslotte min of meer voor gezorgd dat iemand zelfmoord pleegt, met al hun egocentrisch kutgedrag. Als mensen wat toleranter en aardiger voor elkaar waren, wat minder in hokjes dachten en niet zo snel altijd andere mensen negatief beoordelen, dan had je een stuk minder zelfmoorden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef SoA-Holic het volgende:
Denk je even lekker vroeg van je werk te gaan om goed het weekend in te luiden, nou niet dus.
Ik moest van Amsterdam naar Alkmaar met de trein en wat blijkt, een vuile tering egoïst heeft zich bij Heiloo voor de trein gesprongen. Resultaat: een uur vertraging.
Ik hoop dat het erg pijnlijk voor je was, smerige lijer![]()
Nou nou, dan zouden we allemaal zelfmoord moeten plegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Soms, heel soms vind ik het wel terecht dat mensen die zelfmoord plegen hiervoor onbewust een trein uitkiezen ipv een overdosis pillen. Ik vind dit namelijk wel een goede les voor de rest van de wereld, want die hebben er tenslotte min of meer voor gezorgd dat iemand zelfmoord pleegt, met al hun egocentrisch kutgedrag. Als mensen wat toleranter en aardiger voor elkaar waren, wat minder in hokjes dachten en niet zo snel altijd andere mensen negatief beoordelen, dan had je een stuk minder zelfmoorden.
Denk je nou echt dat mensen die zelfmoord plegen nog normaal rationeel kunnen denken? Zelfmoord is gewoon een pure wanhoopsdaad, omdat deze mensen geen andere uitweg meer zien. Ze hebben geen besef meer wat ze andere mensen aandoen, omdat ze zich zo in het nauw gedreven voelen dat zelfmoord de enige uitweg lijkt.
Maar ja, lang leve oppervlakkigheid.![]()
Dus moeten ze nog 1 keer alle aandacht op zichzelf eisen door voor een trein te springen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Soms, heel soms vind ik het wel terecht dat mensen die zelfmoord plegen hiervoor onbewust een trein uitkiezen ipv een overdosis pillen. Ik vind dit namelijk wel een goede les voor de rest van de wereld, want die hebben er tenslotte min of meer voor gezorgd dat iemand zelfmoord pleegt, met al hun egocentrisch kutgedrag. Als mensen wat toleranter en aardiger voor elkaar waren, wat minder in hokjes dachten en niet zo snel altijd andere mensen negatief beoordelen, dan had je een stuk minder zelfmoorden.
Denk je nou echt dat mensen die zelfmoord plegen nog normaal rationeel kunnen denken? Zelfmoord is gewoon een pure wanhoopsdaad, omdat deze mensen geen andere uitweg meer zien. Ze hebben geen besef meer wat ze andere mensen aandoen, omdat ze zich zo in het nauw gedreven voelen dat zelfmoord de enige uitweg lijkt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Door de onzichtbare hand...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:20 schreef RicoRabbit het volgende:
Jullie gaan er allemaal van uit dat hij het zelf wou gaan doen?
Mischien is die er wel voor gegooid![]()
![]()
Mensen hebben schijnbaar moeite met lezen.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Soms, heel soms vind ik het wel terecht
quote:Op zondag 9 juli 2006 03:47 schreef Revelation het volgende:
AFCA Can't Be Stopped!
Denk es na, dan zijn ze toch al dood? Niks te klagen dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef Mojave het volgende:
Ja, mensen die zoiets flikken net voor het weekend moeten dood!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |