Omdat het liedje is bedoeld voor Australië (is ook een cover van een Australische klassieker), en daar zit het stuur aan de andere kantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef Ultrawuft het volgende:
waarom zit het stuur aan de verkeerde kant. Maar ik vind hem wel fout. Zo fout dat het cool is.
In KLB? (ik zie niks)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:00 schreef Burbo het volgende:
Ik vind het mooi. En er is al een topic over.
Inderdaad, ik zat ook al te kijken. Hij is er in ieder geval niet knapper op geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In KLB? (ik zie niks)
Maar ik vind het echt zo'n ontzettend foute clip. Wat is er trouwens met z'n ogen gebeurd, botoxje?
Ik ken du uit m'n hoofd. Zelfs nog dronken in een oostenrijkse karaoke bar gezongen. David Hasselhoff style.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef mForce het volgende:
Du bist alles, was ich habe auf der Welt,
Du bist alles, was ich will.
Du, Du allein kannst mich versteh'n,
Du, Du darfst nie mehr von mir geh'n.
David Hasselhoff - Du (Live on ZDF)
![]()
haar... borsthaarrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Fout = leuk als de artiest zelf weet dat het fout is.
Hasselhoff vindt zichzelf echter übercool.
Nog even een geil plaatje:
[afbeelding]
wat een geile beer is het toch ook
Australisch clipje, check die verkeersborden in het begin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef Ultrawuft het volgende:
waarom zit het stuur aan de verkeerde kant. Maar ik vind hem wel fout. Zo fout dat het cool is.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Fout = leuk als de artiest zelf weet dat het fout is.
Hasselhoff vindt zichzelf echter übercool.
Nog even een geil plaatje:
[afbeelding]
wat een geile beer is het toch ook
OMG!!!! Dat nummer! Die clip!! Deze schrik kom ik niet meer te boven vandaag.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:52 schreef Aventura het volgende:
Het is godsgeklaagd. Kan deze man niet dood?
Echt UBER!!!!!!!!!!!!! Waar kan je die kopen!!!! Ik wil ooookkk!!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:17 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een machtig vet nummer en clip
En dat shirt van 'Don't Hassel the Hoff' moet ik gewoon hebben
Australische Dollars, gok ik zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WTF!! 40$$
Ongeveer $15. Zoals gewoon op de site staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat zal verschepen kosten ong.?
8 Euro voor het eerste item, 5,33 Euro voor elk volgende item.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat zal verschepen kosten ong.?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:27 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]
Who are you???
[afbeelding]
I am David Hasselhoff!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |