Waarschijnlijk is dat zijn neutrale face.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef beyond_cool het volgende:
Ik was geschrokken en scheld die puber uit voor z'n ondoordachte actie en vervolgens kijkt 'ie alsof IK in fout ben!
Aan dat pubertje ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Roellio het volgende:
Ach, er kan weinig aan verneukt worden, dacht ik zo!
[afbeelding]
Ja, want dat is ook het eerste wat je met een mobiel bij je oor associeert. Logisch toch? Zo'n gladde mobiel krabt ook zo lekker!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef beyond_cool het volgende:
Vindt 'ie ook nog dat ik aan het bellen was, maar dat is niet waar! Ik was aan m'n oor aan het krabben met m'n mobieltje.
Ik heb nog zo eentje met een vrij scherp antennetje. Dat past net in m'n gehoorgang. Kan ik lekker die diepe jeuk mee wegkrijgen. Gelukkig had ik net het antennetje uit m'n oor toen dat personage van de stoep flikkerde. Anders kon ik nu permannet draadloos surfen met m'n linkeroor ...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:20 schreef Nosh het volgende:
Ja, want dat is ook het eerste wat je met een mobiel bij je oor associeert. Logisch toch? Zo'n gladde mobiel krabt ook zo lekker!
Ja, wij pubers kijken altijd zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:14 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat zijn neutrale face.
zeker voor het eerst op de weg? Zeik anders niet, gebeurt zovaak en als iedereen dan om elke keer een topic opent....sighquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef beyond_cool het volgende:
ik rij gvd rustig met m'n auto rond, komt er een of ander puistenpubertje een stoepje af. Gelukkig had ik geen schade aan m'n auto! Anders had die kerel niet zo makkelijk weg kunnen fietsen.
Ik was geschrokken en scheld die puber uit voor z'n ondoordachte actie en vervolgens kijkt 'ie alsof IK in fout ben!
Fijn, dan laat ik hem buiten staan. Scheelt weer wat benzine.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:29 schreef welkominspace het volgende:
gvd ik weet waar je woont ik schop je auto helemaal de garage in man!!!!
Dat ben je helaas ook als auto-bestuurder .....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef beyond_cool het volgende:
ik rij gvd rustig met m'n auto rond, komt er een of ander puistenpubertje een stoepje af. Gelukkig had ik geen schade aan m'n auto! Anders had die kerel niet zo makkelijk weg kunnen fietsen.
Ieeeuw, dan krijg je oorprut aan je foonquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Ik heb nog zo eentje met een vrij scherp antennetje. Dat past net in m'n gehoorgang. Kan ik lekker die diepe jeuk mee wegkrijgen. Gelukkig had ik net het antennetje uit m'n oor toen dat personage van de stoep flikkerde. Anders kon ik nu permannet draadloos surfen met m'n linkeroor ...
Eensch is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:40 schreef pvc_boer het volgende:
Ban die lui die van die graflemmings openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |