praatjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet zo zeuren, ik ben vannacht enigzins aangeschoten met fiets en al in een sloot gereden![]()
De sloot maakt het goed?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet zo zeuren, ik ben vannacht enigzins aangeschoten met fiets en al in een sloot gereden![]()
had ik ook een keer maar dan nuchterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Was het maar waar, ik wilde een shortcut nemen naar het gebouw waar ik woon, maar daarachter ligt een sloot, ik had het begin ervan even verkeerd ingeschat en ging kopje onder met fiets en al.quote:
Ondanks de rommel die het gaf kan ik niet ontkennen dat het tamelijk verfrissend was (qua temperatuur dan, niet bepaald qua hygiëne).quote:
Misschien had je moeten uitkijken met van de stoep afrijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef welkominspace het volgende:
ik rij gvd rustig met me fiets een stoepje af en mijn voor wiel was net de steop af en moet ik remmen voor een auto en ga ik voorover met me bek tegen die auto die bestuurder kwaadgelukkig geen schade (behalve me neus dan) en kon ik zo weer verder fietsen
mijn klacht is dat die bestuurder mij begint uit te schelden terwijl hij veel te hard reed en dat me neus nu pijn doet
dat op de stoep fietsen wel daar heb ik een keer een boete voor gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien had je moeten uitkijken met van de stoep afrijden.
[moraalriddermodus]Wist je overigens dat je op de stoep niet mag fietsen, en dat je bezig was met een bijzondere verrichting waardoor overig verkeer voorrang heeft[/moraalriddermodus]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat op de stoep fietsen wel daar heb ik een keer een boete voor gehadmaar dat op je bek gaan een bijzondere verrichtig werd genoemd in het verkeer niet
dus jij rijd van de stoep af (de weg op gok ik)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef welkominspace het volgende:
ik rij gvd rustig met me fiets een stoepje af en mijn voor wiel was net de steop af en moet ik remmen voor een auto en ga ik voorover met me bek tegen die auto die bestuurder kwaadgelukkig geen schade (behalve me neus dan) en kon ik zo weer verder fietsen
mijn klacht is dat die bestuurder mij begint uit te schelden terwijl hij veel te hard reed en dat me neus nu pijn doet
hij had van mij idd wat zachter mogen rijden en mss een beetje minder druk zijn bet bellen en de bocht wat minder krap nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
dus jij rijd van de stoep af (de weg op gok ik)
maar je durft de bestuurder de schuld te geven want die rijd te hard?
je moet JOUW schuld niet afschuiven op een ander!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hij had van mij idd wat zachter mogen rijden en mss een beetje minder druk zijn bet bellen en de bocht wat minder krap nemen
ik lette prima op want ander had ik niet op tijd geremdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
je moet JOUW schuld niet afschuiven op een ander!let gewoon beter op!
Je remde neit op tijd want je raakte de auto.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik lette prima op want ander had ik niet op tijd geremd
en wie gaat er nou fucking hard door een wijk heen scheuren en bellen tegelijk
als je dat doet dan ben je pas achterlijk
ik remde wel optijd maar omdat mijn voorwiel lagen zat dan me achterwiel en ik met mijn voorrem remde ging ik voor over met me bek op die autoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Je remde neit op tijd want je raakte de auto.
Bij ons in de wijk mag je gewoon 50 rijden. Als fietser lijkt dat al "fucking" hard. Misschgien hield hij zich aan de snelheid?
Oftewel, je remde niet op tijd want je raakte nog steeds de auto.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik remde wel optijd maar omdat mijn voorwiel lagen zat dan me achterwiel en ik met mijn voorrem remde ging ik voor over met me bek op die auto
als ik het goed begrijp rem je dus EN te laat EN ook nog eens verkeerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik remde wel optijd maar omdat mijn voorwiel lagen zat dan me achterwiel en ik met mijn voorrem remde ging ik voor over met me bek op die auto
nee ik remde op tijd maar dit is een nieuwe fiets want mijn andere is heleeas overleden bij een verkeers ongeval (R.I.P.) dus nu moet ik nog aan dit ding wennen en daarom ben ik net bijna weer bij een auto naar binnen gereden en ben ik tegen een maatje opgeredenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp rem je dus EN te laat EN ook nog eens verkeerd!
Picsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
een fiets heeft meestal de voor en achterrem op dezelfde plek maja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik remde op tijd maar dit is een nieuwe fiets want mijn andere is heleeas overleden bij een verkeers ongeval (R.I.P.) dus nu moet ik nog aan dit ding wennen en daarom ben ik net bijna weer bij een auto naar binnen gereden en ben ik tegen een maatje opgereden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |