Waarom onderscheid maken? Het zijn allemaal criminelen.quote:Maak jij onderscheidt tussen marokkanen, turken, indische mensen en surinamers en antillianen?
Zit je nou te trollen of meen je dit serieus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Waarom onderscheid maken? Het zijn allemaal criminelen.
Nou vind ik niet. Het zijn vooral de marokkanen naar mijn gevoel. De anderen zijn heel wat minder te vinden in het criminele circuit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Neuralnet het volgende:
[Maak jij onderscheidt tussen marokkanen, turken, indische mensen en surinamers en antillianen?]
Waarom onderscheid maken? Het zijn allemaal criminelen.
Tuurlijk!! Je mening blijven uittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Het zijn vooral de marokkanen naar mijn gevoel. De anderen zijn heel wat minder te vinden in het criminele circuit.
Hij meent het nog serieus ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen of meen je dit serieus?
Nou hoef je hem ook niet weer te overschatten hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hij meent het nog serieus ook
Dat is nou zo'n "beruchte" gabberjosti met het iq van een opgedroogde komkommer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |