verderop:quote:Dit is iets wat je echt m0et lezen het kl0pt....
Welkom in Nederland:
Het land waar meningsuiting alleen mag als je allochtoon bent.
Het land waar 20.000.000 mensen wonen waarvan 3.000.000 illegaal en 8.000.000 niet van nederlandse komst is. Blijft over slechts 7.000.000 mensen met origineel NL bloed. Het land waar wij over enkele jaren niet meer thuis horen !
Het land waar nog steeds iedere dag duizenden buitenlanders naar binnen komen onder het leugentje van gezinshereniging, maar na een kort schijnhuwelijk de NL nationaliteit krijgen.
Het land wat aan het vermoslimmiseren is.
Het land waar de Partij voor de Allochtonen (PvdA) de grootste partij aan het worden is.
Het land waar we nooit eens wakker zulen worden en altijd zullen zeggen, het kan altijd slechter
NEDERLAND WORDT WAKKER. ( als je tenminste nog kunt slapen )
Hier wil ik over klagen.quote:>>>Je er stond ene plaatje maar ja werd ik voor verbanne stelletje geepuh<<<<<
Nergens in NL ken je je meening uiten do0r het v0lk wat hier niet welcom is!!!
Zoals ik het begrijp:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef baNEEL het volgende:
Er wonen heel geen 20.000.000 mensen in Nederland![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zat eens rond te kijken op Partyflock. Tja ik weet, als ik je 1 profiel gezien hebt, ken je ze allemaal.
Allemaal hebben ze een naam met daarin 'Terror', 'Hardcore', of 'NL'.
Vervolgens op een site van een domme gabberin van 17:
[Dit is iets wat je echt m0et lezen het kl0pt....]
GMTAquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef Croupouque het volgende:
Heb je geen link naar dat profiel? Het lijkt me wel interessant om iemand te zien die voor de volle 100% Nederlander is, met origineel Nederlandsch bloed.
Zullen wel onlangs zo'n ervaring gehad hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef descendent1 het volgende:
Ze zijn overal; en komen verdacht vaak uit o.a. het stadje Emmen..![]()
houden we er dus nog 17.000.000 overquote:Het land waar 20.000.000 mensen wonen waarvan 3.000.000 illegaal
Er vanuit gaande dat ie niet zal denken dat er overlap is tussen de vorige 3 miljoen en deze 8 miljoen,quote:en 8.000.000 niet van nederlandse komst is
Huh ? We zaten toch op de 9 miljoen ?quote:Blijft over slechts 7.000.000 mensen
Volgens de laatste CBS statistieken wonen er maar 16.500.000 miljoen mensen in Nederland anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Pracissor het volgende:
Het land waar 20.000.000 mensen wonen waarvan 3.000.000 illegaal en 8.000.000 niet van nederlandse komst is. Blijft over slechts 7.000.000 mensen met origineel NL bloed. Het land waar
20 - 3 = 17
17 - 8 = 9
( of 3.000.000 + 8.000.000 + 7.000.000 = 18.000.000 )
Ze kunnen niet eens rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Zullen wel onlangs zo'n ervaring gehad hebben
[afbeelding].
Maar vallen allochtonen wel onder 'mensen'?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Volgens de laatste CBS statistieken wonen er maar 16.500.000 miljoen mensen in Nederland anders.Daar ging het bij die gabbers dus al verkeerd.
welke kern?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:09 schreef LENUS het volgende:
Ze omschrijft het ongelukkig, maar in de kern heeft ze een punt
Het CBS maakt geen onderscheid!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar vallen allochtonen wel onder 'mensen'?
Nee het is de grootste dance community van nederland. Alle feesten van Trance tot Terror staan er op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef unstoppablemark het volgende:
Is partyflock speciaal voor gabbers etc gemaakt?
Sinds wanneer kun je op internet lopen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee het is de grootste dance community van nederland. Alle feesten van Trance tot Terror staan er op.
En er zitten idd een boel mafkezen op, maar gelukkig wordt dat steeds minder en lopen er ook veel normale mensen.
Mwah Emmen zelf valt best mee, de dorpen om Emmen heen is het veel erger.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef descendent1 het volgende:
Ze zijn overal; en komen verdacht vaak uit o.a. het stadje Emmen..![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Zullen wel onlangs zo'n ervaring gehad hebben
[afbeelding].
Ze heeft het nog over 3.000.000 zonder vast adres oftewel ilegalenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Volgens de laatste CBS statistieken wonen er maar 16.500.000 miljoen mensen in Nederland anders.Daar ging het bij die gabbers dus al verkeerd.
maar een zwabber is dan nog steeds een racistische gabber, dus ze bestaan welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Vegnagun het volgende:
Racistische gabbers gestaan niet. Ik (hardcoreliefhebber) noem dat soort mensen zwabbers![]()
Tja, dan hadden de slimme oppergabbers toen al moeten ingrijpen: die kale figuren duidelijk maken dat ze konden optiefen als ze met hun ideetjes de stroming wilden infiltreren. Maar omdat jullie zo druk bezig waren met de nieuwste nikes met zoveel mogelijk raampjes, hebben ze het overgenomen, en nu zit je met de gebakken peren van dat imago.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Gabberhead het volgende:
Vroegah konden we tenminste nog met z'n allen springen en feestvieren. Op een gegeven moment kwamen er steeds meer kaalkopjes met houthakkersbloesjes, bretels, spijkerbroeken-met-opgerolde-pijpen en kisten. Op de een of andere manier trok me dat toch minder dan de Aussies met Nike Air Max...
Mja. Ik maak me er niet zo gek veel zorgen om, de meesten van hen zullen over een paar jaar heus wel inzien dat waar ze mee bezig zijn nergens op slaat. Of ze vinden wel weer een ander groepje waar ze graag bij willen horen. Al zal dat niet voor iedereen gelden, die gedachte is wel verontrustend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo grappig eigenlijk. Op zich straalt de domheid van zo'n profiel af, maar het gaat ondertussen wel om heel erg veel mensen die er zo over denken.
Zulke teksten zie je ook vaak op profielen.quote:Nee, wij gabbers worden door jullie (buitenlanders) discrimineerd!!
Jullie komen hier wonen, jullie willen
jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz
enz.
Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen.
Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen
discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land
loop!!!
Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van
jullie, dat we zelfs met het merk Lonsd@le (boksmerk) met een
rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen
terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie
nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten
hebben..........???
haha FORGET IT!! niet op deze manier.
Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND,
EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN
VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE
KLEUR!
Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook
respecteren.
Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de
aanhang word alleen maar groter...!
Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook
normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd
gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook
fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten
dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik
NEVER NOOIT MEER!!!
Jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn
geworden...???
Als buitenlanders met hun vlaggetje lopen enzo
in hun EIGEN land whahaha is dat ook discriminerend ofzo?
(Sterker nog.. jullie lopen met jullie vlag in ons land rond!)
En nog iets als :
Lonsd@le
Fred Perry
Ben Sherman
Pitbull
Hooligan
in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor
ons ???!!!
Samenvatting van dat sterke stukje proza:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Zulke teksten zie je ook vaak op profielen.
Stelletje dummies, Nederland is van oudsher een land geweest waar vluchtelingen, immigranten en andersdenkenden hun plaats konden vinden.![]()
Schiet zulke lui naar de ruimte ...ze willen ruimte dat kunnen ze krijgen ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |