Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan dus wel.
Want, Ascalon Arena is geen area die meetelt.
Darky heeft in een post in dit topic de pagina gepost waar je alles kan vinden hierover.
Ik heb alleen prophecy's niet fractions :-) Ik zit nu in een guild van 4 man, maar die zijn vooralsnog alleen met zichzelf bezig en doen nog niet zoveel met teamplay voor zover ik het begrijp. Ik wil mezelf eerst even opwerken tot level 12 ofzo (ben nu level 4) dan ben ik iets weerbaarder ;-)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok DarkYIk denk dat hij het nu wel begrepen heeft
![]()
En ik zat gisteren nog te zeiken dat ze hun beloftes niet nakomen bij Anetquote:
Niet eerlijk, ik zit hier nog tot 5 uur.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef DarkY.NL het volgende:
jo0lz en ik zijn blijkbaar eerder vrij, dus we komen zo online denk ik
Half vijfquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niet eerlijk, ik zit hier nog tot 5 uur.![]()
Het is niet erg dat je faction mist. Ook daar lopen we af en toe es rondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:50 schreef Stormer het volgende:
[..]
Ik heb alleen prophecy's niet fractions :-) Ik zit nu in een guild van 4 man, maar die zijn vooralsnog alleen met zichzelf bezig en doen nog niet zoveel met teamplay voor zover ik het begrijp. Ik wil mezelf eerst even opwerken tot level 12 ofzo (ben nu level 4) dan ben ik iets weerbaarder ;-)
Bedrijfsuitjes zijn meestal toch best gezellig als je leuke collega's hebt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:39 schreef DarkY.NL het volgende:
ze hadden een uitje met het werk (waar wij niet aan deel namen) dus half 3 was het doei
hehe, werken jullie (net als ik) in Groningen ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Nee dat niet, maar we zijn 2 week geleden ook al met een uitje meegeweest
Bovendienwas het een rondvaart door groningen, en dat heb ik al vaker gedaan
wow! ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan maar weer eensch patsen met me cape.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n cape ontwerpen vond ik echt moeilijk. Ik vind hem wel mooi, jullie?
Ook items droppen voor Henchies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Je geld word wel gedeeld maar alle items zijn voor jouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |