quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef Blue-eagle het volgende:
Preventief junks beroven van hun drugs en geld ruimen, goed plan!
* Blue-eagle pakt bivakmuts
Dure auto's zijn vaker uitgerust met een alarm.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Kreupelhout het volgende:
Waarom moeten die paupers altijd in een klein goedkoop autootje inbreken die van iemand is waar het geld ook niet op zijn rug groeit! Neem gvd een dure kar. Zijn vaak nog goed verzekerd ook.
Wat is dat nou weer voor pauperopmerking?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Kreupelhout het volgende:
Neem gvd een dure kar. Zijn vaak nog goed verzekerd ook.
Kijk-mij-eens-een-dure-auto-hebben-terwijl-ik-eigenlijk-geen-geld-heb-postquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:26 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor pauperopmerking?!
Alsof iemand die een dure auto heeft wel altijd geld zou hebben en het daardoor wel toegestaan is? En daarnaast moet je voor een 'goed verzekerde' auto nog eens meer betalen ook.
Stakker.
Ik heb niet eens een auto. En nee, ook geen bergen geld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Kijk-mij-eens-een-dure-auto-hebben-terwijl-ik-eigenlijk-geen-geld-heb-post![]()
quote armand: BEN IK TE MIN? BEN IK TE MIN OMDAT JE PA EEN GROTE KAR RIJDT, DAN DE MIJNE???![]()
pak al die straatkranten van em..allemaaal!!!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef Blue-eagle het volgende:
Preventief junks beroven van hun drugs en geld, goed plan!
* Blue-eagle pakt bivakmuts
Wat die figuur bedoelt, is dat de wat beter bedeelde mensch een financiele klap beter kan opvangen dan de wat minder bedeelde mensch. In veel gevallen is de rijjkdom af te lezen aan het betreffende vervoer. Dus vrij logische opmerking van die figuur dunkt mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto. En nee, ook geen bergen geld.
Ik stoor me er gewoon aan dat iemand die wel geld zou hebben de 'straf' die hij heeft gekregen wel zou verdienen.
Misschien heeft iemand met veel geld er ook wel hard voor moeten werken. Ooit bij stilgestaan?
Ja, ik die OP lezen en ik maar denken, wat heeft dit met een kruimeldief te maken.quote:
Ik snap het wel. Maar vind het geen logische opmerking. Zoals ik zei, pauperopmerking.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat die figuur bedoelt, is dat de wat beter bedeelde mensch een financiele klap beter kan opvangen dan de wat minder bedeelde mensch. In veel gevallen is de rijjkdom af te lezen aan het betreffende vervoer. Dus vrij logische opmerking van die figuur dunkt mij
Maar hij heeft nu wel een mooie tasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef danos het volgende:
[..]
pak al die straatkranten van em..allemaaal!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu wel een mooie tas![]()
idd, auto? kruimeldief? wat moest ie opzuigen dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik die OP lezen en ik maar denken, wat heeft dit met een kruimeldief te maken.
Klopt maar dat is helemaal niet relevant. Je draait nu de boel om...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Kreupelhout het volgende:
@The_Joker
Als je een dure auto hebt, moet je hem ook kunnen betalen. Als je bijvoorbeeld alle 4 de banden lekrijdt, is dat ook een hele dure grap (meer dan een radiootje iig). Ook met een huis is dat zo. Je kan wel een groot huis kopen, maar je zal het ook moeten verfen enz enz... Get the picture? Als je iets koopt en je kan het niet onderhouden, ben je pas echt een pauper.
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef rishi120 het volgende:
Wees blij, Bij mij hadden ze de voordeur van de bovenkant uit elkaar gertrokkken...schade deur+ dak+barst in zijruit.
Op deze manier:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Jij hebt 2 verdiepingen op je auto![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |