Yesterday-the Beatles ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef Frollo het volgende:
Snel een nieuwe vraag dan, voordat iemand tegensputtert:
Welke song is het meest gecoverd in de geschiedenis van de popmuziek?
Idd.quote:
Boyz II Men heeft een aardige versie, verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Frollo het volgende:
Wel vreemd dat ik persoonlijk nog nooit een andere versie heb gehoord dan die van de Beatles zelf.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Echtscheiding van John en Cynthia Lennon
Dat zal wel Frequency zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welke film communiceren Dennis Quaid en James Caviezel met elkaar, ondanks een tijdsverschil van 30 jaar?
Ja, al geef ik nu het onverwachte een klein beetje weg.. maar geweldige film inderdaad!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zal wel Frequency zijn.
Niet gezien, maar de premisse is wel interessant.
Mooi, dan wil je vast wel voor me waarnemen, aangezien ik zo weg moet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al gespiekt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:30 schreef Gooitzen het volgende:
Karel de Grote prijs
De hint "nobelprijs" was voor jouw vraag een redelijke inkopper.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:43 schreef Gooitzen het volgende:
Ja, de hint Aken was hem. Drie weken geleden nog in de zaal geweest waar de prijs wordt uitgereikt, maar Juncker deed ook al een belletje rinkelen.
groen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef AntonDingeman het volgende:
ja hoor
Wat voor kleur had Barbabee ook alweer?
Oh toch geen gedichten dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef Gooitzen het volgende:
Nee, geen chemie. Het waren de verhalen die hij schreef als journalist in de Boerwar.
Roze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |