H.M. Queen Elizabeth II?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie is momenteel de langst zittend staatshoofd ?
Koning Bhumibol van Thailand?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie is momenteel de langst zittend staatshoofd ?
Koning Boudewijn was principieel tegen abortus, en weigerde de abortus wet te tekenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
![]()
Belgie heeft ooit 1 dag zonder koning gezeten. Wat was hier de oorzaak van?
Klopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Koning Boudewijn was principieel tegen abortus, en weigerde de abortus wet te tekenen.
Nepal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welk Aziatisch land (afgezien van Japan en China) is nooit gekoloniseerd geweest ?
Nu wel gekoloniseerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Tibet?
neuh, het is wel een vakantielandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Turkije?
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tis wel een moeilijke deze....
Ik dacht Kundun, maar toen wist ik de componist nog niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef AntonDingeman het volgende:
Weet uberhaupt iemand uit wat voor film de eerste 2 screenshots komen?
Eensch!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Als iedereen er mee eens is:
Frollo +1 omdat hij Kundun had geraden
Nee dat is waar. Nu krijg je helemaal dat punt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Eensch!
Maar:
Er zijn stukken van Glass gebruikt in de Truman Show, maar hij heeft niet speciaal iets gecomponeerd. Als ik de info in de IMDb correct interpreteer dan.
Yesterday-the Beatles ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef Frollo het volgende:
Snel een nieuwe vraag dan, voordat iemand tegensputtert:
Welke song is het meest gecoverd in de geschiedenis van de popmuziek?
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |