abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 juli 2006 @ 15:24:11 #26
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39607847
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef navvy het volgende:

[..]

Ja, dat zou helemaal mooi wezen.
Potentiele lemming nu
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 juli 2006 @ 15:54:12 #27
Toezicht is gezond!
pi_39609009
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzo

Mocht ik nog voor ook . Dus ik snel al mijn dingen afgerkend loop ik nog even naar een andere winkel om even wat te halen. Terwijl ik terug loop naar mijn auto zie ik die pauper naar een auto toe lopen waar een parkeerwachter voor staat die allemaal dingen aan het opschrijven was dus ik denk w00t. Die gozer dus alles inladen in ze auto zegt die parkeerwachter ineens: Is die auto van U?

LOL nee hij laad allemaal dingen in maar het is niet zijn auto

Zegt die gozer in uniform zo: Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".

Zooo lullig voor hem, als hij mij niet voor liet gaan had hij geen bekeuring gehad whehehe
Indirect heb ik hem dus gepwnt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_39722973
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzo

Mocht ik nog voor ook . Dus ik snel al mijn dingen afgerkend loop ik nog even naar een andere winkel om even wat te halen. Terwijl ik terug loop naar mijn auto zie ik die pauper naar een auto toe lopen waar een parkeerwachter voor staat die allemaal dingen aan het opschrijven was dus ik denk w00t. Die gozer dus alles inladen in ze auto zegt die parkeerwachter ineens: Is die auto van U?

Zegt die gozer in uniform zo: Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".

Zooo lullig voor hem, als hij mij niet voor liet gaan had hij geen bekeuring gehad whehehe
pi_39723158
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:58:37 #30
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39723855
quote:
He he, dat is dan wel weer leuk.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:34:21 #31
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_39741866
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Trance_X het volgende:
http://Trance_X.justgotowned.com/
Hehe grappig, maar ik val nu niet meer in slaap. Wat een irritant gezeur
pi_39741934
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

woensdag 12 juli 2006 @ 01:43:24 #33
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39742019
waar blijft de lemming?
pi_39742311
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Is wel suf ja, doe je aardig, krijg je dit.
Hoe was het spreekwoord ook alweer? Wie goed doet, goed ontmoet toch?
Gaat niet helemaal op...
Volgens mij bedoel je nice guys finish last.

Nog bedankt voor het voor laten gaan, ik kon nog net de bus halen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39744647
En als je die gozer niet voor had laten gaan was je bij het oversteken overreden door een auto. Of je struikelde over een loslopende hond en brak je been.

Ik bedoel, je weet neit wat er anders gebeurd was, misschien nog wel iets ergers. Is je goede actie om die gozer voor te laten gaan toch beloond, je weet het alleen niet
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  PR/Manusje van alles woensdag 12 juli 2006 @ 12:28:26 #36
Toezicht is gezond!
pi_39749535
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef fs180 het volgende:
waar blijft de lemming?

pi_39749587
@ Surveillance-Fiets - Hahahaha ! Euwned
pi_39774037
3 jaar voor 48 euro...
Dat lukt je niet overal
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:55:51 #39
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_39781737
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef navvy het volgende:
Ik ga nu weer boodschappen doen, ik denk dat ik de benenwagen maar pak.
Misscien voor 20c een ticketje pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')