Jij had ook haast, alleen had jìj dat niet door en die andere gozer wèl. Volgende keer beterquote:
dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef Biancavia het volgende:
Maaaaar je hebt wel drie jaar lang voor 48 euro kunnen parkeren.
Da's ¤ 1,33 (afgrond) per maand.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:19 schreef navvy het volgende:
Ga ik gistermiddag even lekker boodschappen doen. Auto aan de achterkant neerzetten, het is betaald parkeren maar ik ben altijd binnen 10 minuten weer klaar dus ik neem al 3 jaar het risico dat ik een bekeuring kan krijgen.
Afijn, ik boodschappen doen, sta in de rij en ben bijna aan de beurt. Vraagt een jongen aan me of ie voor mag want hij had haast en bla bla bla. Ga maar voor zei ik, goedzak die ik ben. Na af te hebben gerekend loop ik met mijn kar naar de auto zie ik een parkeerwachter voor mijn auto staan en is fanatiek alle gegevens aan het invoeren. Dus ik had zoiets van: tsja eigen schuld, had ik maar een kaartje moeten halen. Ik open de kofferbak en laad mijn boodschappen (bier) in. De parkeerwachter kwam toen met een scherpe opmerking:
"Is die auto van U?". Ja de sleutel past dus zal wel zei ik ietwat geirriteerd. "Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".
Waarom klaag ik nu dan: wel, als ik GVD die gozer niet voor had laten gaan bij de kassa dan was ik 10 seconden eerder en had ik die bon niet gehad, 48 euro GVD.
Kutgozermet z'n kuthaast
![]()
Opzich niet zo'n gekke vraag, het had toch ook de auto van de buurman kunnen zijn.quote:
je bent geweldigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het per maand uitgerekend!
Precies datquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Lo-gisch het volgende:
Het leven bestaat uit keuzes. Dit was een verkeerde.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Precies dat
Oftewel nooit lui voor laten gaan als je illegaal geparkeerd staat. Doe dat als je al betaald hebt
Misschien had hij wel haast omdat hij nog een parkeerkaartje moest kopen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:19 schreef navvy het volgende:
Ga ik gistermiddag even lekker boodschappen doen. Auto aan de achterkant neerzetten, het is betaald parkeren maar ik ben altijd binnen 10 minuten weer klaar dus ik neem al 3 jaar het risico dat ik een bekeuring kan krijgen.
Afijn, ik boodschappen doen, sta in de rij en ben bijna aan de beurt. Vraagt een jongen aan me of ie voor mag want hij had haast en bla bla bla. Ga maar voor zei ik, goedzak die ik ben. Na af te hebben gerekend loop ik met mijn kar naar de auto zie ik een parkeerwachter voor mijn auto staan en is fanatiek alle gegevens aan het invoeren. Dus ik had zoiets van: tsja eigen schuld, had ik maar een kaartje moeten halen. Ik open de kofferbak en laad mijn boodschappen (bier) in. De parkeerwachter kwam toen met een scherpe opmerking:
"Is die auto van U?". Ja de sleutel past dus zal wel zei ik ietwat geirriteerd. "Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".
Waarom klaag ik nu dan: wel, als ik GVD die gozer niet voor had laten gaan bij de kassa dan was ik 10 seconden eerder en had ik die bon niet gehad, 48 euro GVD.
Kutgozermet z'n kuthaast
![]()
Ja, dat zou helemaal mooi wezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien had hij wel haast omdat hij nog een parkeerkaartje moest kopen..
Potentiele lemming nuquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzo
Mocht ik nog voor ook. Dus ik snel al mijn dingen afgerkend loop ik nog even naar een andere winkel om even wat te halen. Terwijl ik terug loop naar mijn auto zie ik die pauper naar een auto toe lopen waar een parkeerwachter voor staat die allemaal dingen aan het opschrijven was dus ik denk w00t. Die gozer dus alles inladen in ze auto zegt die parkeerwachter ineens: Is die auto van U?
LOL nee hij laad allemaal dingen in maar het is niet zijn auto![]()
Zegt die gozer in uniform zo: Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".
Zooo lullig voor hem, als hij mij niet voor liet gaan had hij geen bekeuring gehad whehehe![]()
Indirect heb ik hem dus gepwnt![]()
He he, dat is dan wel weer leuk.quote:
Hehe grappig, maar ik val nu niet meer in slaap. Wat een irritant gezeurquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Trance_X het volgende:
http://Trance_X.justgotowned.com/
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzo
Mocht ik nog voor ook. Dus ik snel al mijn dingen afgerkend loop ik nog even naar een andere winkel om even wat te halen. Terwijl ik terug loop naar mijn auto zie ik die pauper naar een auto toe lopen waar een parkeerwachter voor staat die allemaal dingen aan het opschrijven was dus ik denk w00t. Die gozer dus alles inladen in ze auto zegt die parkeerwachter ineens: Is die auto van U?
LOL nee hij laad allemaal dingen in maar het is niet zijn auto![]()
Zegt die gozer in uniform zo: Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".
Zooo lullig voor hem, als hij mij niet voor liet gaan had hij geen bekeuring gehad whehehe![]()
Indirect heb ik hem dus gepwnt![]()
Volgens mij bedoel je nice guys finish last.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Is wel suf ja, doe je aardig, krijg je dit.
Hoe was het spreekwoord ook alweer? Wie goed doet, goed ontmoet toch?
Gaat niet helemaal op...
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef fs180 het volgende:
waar blijft de lemming?
Misscien voor 20c een ticketje pakken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef navvy het volgende:
Ik ga nu weer boodschappen doen, ik denk dat ik de benenwagen maar pak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |