abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:19:37 #1
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39601516
Ga ik gistermiddag even lekker boodschappen doen. Auto aan de achterkant neerzetten, het is betaald parkeren maar ik ben altijd binnen 10 minuten weer klaar dus ik neem al 3 jaar het risico dat ik een bekeuring kan krijgen.

Afijn, ik boodschappen doen, sta in de rij en ben bijna aan de beurt. Vraagt een jongen aan me of ie voor mag want hij had haast en bla bla bla. Ga maar voor zei ik, goedzak die ik ben. Na af te hebben gerekend loop ik met mijn kar naar de auto zie ik een parkeerwachter voor mijn auto staan en is fanatiek alle gegevens aan het invoeren. Dus ik had zoiets van: tsja eigen schuld, had ik maar een kaartje moeten halen. Ik open de kofferbak en laad mijn boodschappen (bier) in. De parkeerwachter kwam toen met een scherpe opmerking:

"Is die auto van U?". Ja de sleutel past dus zal wel zei ik ietwat geirriteerd. "Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".

Waarom klaag ik nu dan: wel, als ik GVD die gozer niet voor had laten gaan bij de kassa dan was ik 10 seconden eerder en had ik die bon niet gehad, 48 euro GVD.

Kutgozer met z'n kuthaast
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_39601540
Het leven bestaat uit keuzes. Dit was een verkeerde.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:21:06 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39601567
whehehe, maar goed 3 jaar parkeren voor 48 euro is een koopje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_39601576
Maaaaar je hebt wel drie jaar lang voor 48 euro kunnen parkeren.
Da's ¤ 1,33 (afgrond) per maand.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39601584
Die boete heb je er lang uit in drie jaar lang de wet overtreden
pi_39601593
Is wel suf ja, doe je aardig, krijg je dit.
Hoe was het spreekwoord ook alweer? Wie goed doet, goed ontmoet toch?
Gaat niet helemaal op...
and again.... Tsja
pi_39601603
ach zeur niet. Als je gemiddeld 2x per week boodschappen doet voor 3 jaar lang en dan 20 cent erinstopt voor het parkeren kost dat je:

2*52*3*0,20 = 62,40

Dus je bent nog gematst
Even a broken clock is right twice a day.
pi_39601606
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:19 schreef navvy het volgende:
Jij had ook haast, alleen had jìj dat niet door en die andere gozer wèl. Volgende keer beter
Big dick.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:22:14 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39601610
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef Biancavia het volgende:
Maaaaar je hebt wel drie jaar lang voor 48 euro kunnen parkeren.
Da's ¤ 1,33 (afgrond) per maand.
dat zei ik ook al
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:22:41 #10
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39601623
Ja precies, ik had wel een bekeuring ingecalculeerd na 3 jaar gratis te hebben geparkeerd.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:24:21 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_39601677
Ik heb in juni voor 180 euro aan snelheidsboetes verzameld... Dus die 48 euro van jou valt nog wel mee
pi_39601695
Wel even oppassen trouwens, zo'n boete komt namelijk nooit alleen. Ik heb 3 jaar lang zwart gereden zonder boete, en toen werd ik ineens 5 keer in 1 week bekeurd. Wet van Murphy enzo.
Big dick.
pi_39601824
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat zei ik ook al
Klokkijken doe je zeker niet vaak?
pi_39601879
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat zei ik ook al
Ja, maar ik had het per maand uitgerekend!
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:33:35 #15
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39602025
quote:
Ga ik gistermiddag even lekker boodschappen doen. Auto aan de achterkant neerzetten, het is betaald parkeren maar ik ben altijd binnen 10 minuten weer klaar dus ik neem al 3 jaar het risico dat ik een bekeuring kan krijgen.

Afijn, ik boodschappen doen, sta in de rij en ben bijna aan de beurt. Vraagt een jongen aan me of ie voor mag want hij had haast en bla bla bla. Ga maar voor zei ik, goedzak die ik ben. Na af te hebben gerekend loop ik met mijn kar naar de auto zie ik een parkeerwachter voor mijn auto staan en is fanatiek alle gegevens aan het invoeren. Dus ik had zoiets van: tsja eigen schuld, had ik maar een kaartje moeten halen. Ik open de kofferbak en laad mijn boodschappen (bier) in. De parkeerwachter kwam toen met een scherpe opmerking:

"Is die auto van U?". Ja de sleutel past dus zal wel zei ik ietwat geirriteerd. "Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".

Waarom klaag ik nu dan: wel, als ik GVD die gozer niet voor had laten gaan bij de kassa dan was ik 10 seconden eerder en had ik die bon niet gehad, 48 euro GVD.

- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 juli 2006 @ 12:53:07 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39602713
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:33 schreef ErXtiO het volgende:

[..]

Opzich niet zo'n gekke vraag, het had toch ook de auto van de buurman kunnen zijn.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:55:12 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39602771
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, maar ik had het per maand uitgerekend!
je bent geweldig
pi_39602841
Jij laat dus ook nooit meer iemand voor in de supermarkt!!

Hoop niet dat ik ooit achter je sta als ik haast heb!

Die opmerking over dat het jouw auto was

[ Bericht 2% gewijzigd door vrolijke-frits op 07-07-2006 13:22:36 ]
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_39603527
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Lo-gisch het volgende:
Het leven bestaat uit keuzes. Dit was een verkeerde.
Precies dat
Oftewel nooit lui voor laten gaan las je illegaal geparkeerd staat. Doe dat als je al betaald hebt
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_39603643
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef ZeroSletje het volgende:

[..]

Precies dat
Oftewel nooit lui voor laten gaan als je illegaal geparkeerd staat. Doe dat als je al betaald hebt
Inderdaad!

[ Bericht 2% gewijzigd door vrolijke-frits op 07-07-2006 13:32:13 ]
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_39604198
Das geen bekeuring maar "Parkeerbelasting".
Afgelopen maand ook al 2x 48 euro aan Parkeerbelasting mogen betalen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:13:13 #22
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39605268
Ik ga nu weer boodschappen doen, ik denk dat ik de benenwagen maar pak.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:14:38 #23
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_39605329
Zie het maar als een abbonnement op pakeren.

Die PayPerPark mensen zijn maar dom bezig
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:16:44 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39605403
quote:

Misschien had hij wel haast omdat hij nog een parkeerkaartje moest kopen..
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:41:00 #25
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39606345
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien had hij wel haast omdat hij nog een parkeerkaartje moest kopen..
Ja, dat zou helemaal mooi wezen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 juli 2006 @ 15:24:11 #26
Toezicht is gezond!
pi_39607847
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef navvy het volgende:

[..]

Ja, dat zou helemaal mooi wezen.
Potentiele lemming nu
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 juli 2006 @ 15:54:12 #27
Toezicht is gezond!
pi_39609009
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzo

Mocht ik nog voor ook . Dus ik snel al mijn dingen afgerkend loop ik nog even naar een andere winkel om even wat te halen. Terwijl ik terug loop naar mijn auto zie ik die pauper naar een auto toe lopen waar een parkeerwachter voor staat die allemaal dingen aan het opschrijven was dus ik denk w00t. Die gozer dus alles inladen in ze auto zegt die parkeerwachter ineens: Is die auto van U?

LOL nee hij laad allemaal dingen in maar het is niet zijn auto

Zegt die gozer in uniform zo: Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".

Zooo lullig voor hem, als hij mij niet voor liet gaan had hij geen bekeuring gehad whehehe
Indirect heb ik hem dus gepwnt
pi_39722973
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moest gistermiddag nog snel boodschappen doen. Dus met enige spoed pakte ik alles wat ik nodig had. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat er een enorme rij stond, dus vroeg ik aan zown gozer echt zown pauper uit zown pauperbuurt of ik een voor mocht omdat ik haast had enzo

Mocht ik nog voor ook . Dus ik snel al mijn dingen afgerkend loop ik nog even naar een andere winkel om even wat te halen. Terwijl ik terug loop naar mijn auto zie ik die pauper naar een auto toe lopen waar een parkeerwachter voor staat die allemaal dingen aan het opschrijven was dus ik denk w00t. Die gozer dus alles inladen in ze auto zegt die parkeerwachter ineens: Is die auto van U?

Zegt die gozer in uniform zo: Als je 10 seconden eerder was geweest had ik je nog een kaartje kunnen laten halen, nu heb ik alles al ingevoerd en kan het niet meer terugdraaien".

Zooo lullig voor hem, als hij mij niet voor liet gaan had hij geen bekeuring gehad whehehe
pi_39723158
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:58:37 #30
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39723855
quote:
He he, dat is dan wel weer leuk.
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:34:21 #31
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_39741866
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Trance_X het volgende:
http://Trance_X.justgotowned.com/
Hehe grappig, maar ik val nu niet meer in slaap. Wat een irritant gezeur
pi_39741934
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

woensdag 12 juli 2006 @ 01:43:24 #33
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39742019
waar blijft de lemming?
pi_39742311
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Is wel suf ja, doe je aardig, krijg je dit.
Hoe was het spreekwoord ook alweer? Wie goed doet, goed ontmoet toch?
Gaat niet helemaal op...
Volgens mij bedoel je nice guys finish last.

Nog bedankt voor het voor laten gaan, ik kon nog net de bus halen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39744647
En als je die gozer niet voor had laten gaan was je bij het oversteken overreden door een auto. Of je struikelde over een loslopende hond en brak je been.

Ik bedoel, je weet neit wat er anders gebeurd was, misschien nog wel iets ergers. Is je goede actie om die gozer voor te laten gaan toch beloond, je weet het alleen niet
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  PR/Manusje van alles woensdag 12 juli 2006 @ 12:28:26 #36
Toezicht is gezond!
pi_39749535
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef fs180 het volgende:
waar blijft de lemming?

pi_39749587
@ Surveillance-Fiets - Hahahaha ! Euwned
pi_39774037
3 jaar voor 48 euro...
Dat lukt je niet overal
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:55:51 #39
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_39781737
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef navvy het volgende:
Ik ga nu weer boodschappen doen, ik denk dat ik de benenwagen maar pak.
Misscien voor 20c een ticketje pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')