Wilyan heeft in zijn map van het voorleesproject van school wel een stukje van Lieselotje op het potje.. Die hebben we de vorige keer dat hij graag op de wc wou 'plassen' er al eens bij gehaald maar dat deed meneer helemaal niks.
Hij is nu trouwens zo goed als zindelijk.
Dat wil zeggen overdag is hij de hele dag droog. We kunnen gerust even naar de winkel lopen, hij gaat naar 'school' en gaat (als hij écht heel moe is) af en toe 's middags nog even naar bed zonder dat hij een luier om heeft.
Vooralsnog heeft hij 's morgens nog steeds plasjes in zijn luier. Dus die blijft 's nachts nog even om. Zo gauw hij wakker is gaat hij wel naar de wc, zelfs als hij nu zijn luierbroekje aan heeft.
Hij word soms 's nachts wel wakker dat hij moet plassen. Alleen als hij dan op de wc zit, zit alles al in de luier en plast hij wel iets van drie drupjes. Ja, meneer weigert om 's nachts op het potje te plassen, de grote wc is veel mooier. Want, hij is groot! Grote jongens gaan op de wc, kleine kindjes gaan op het potje..
(vraag me af waar hij dat weg heeft want dat hebben wij nooit gezegd)Hanne gaat ook zo lekker..
Ze heeft nu de Legokar ontdekt en
loopt sprint daarmee de tuin door. Zo grappig om te zien
![]()
Ik zal eens kijken of ik er een klein filmpje van kan maken. Ze staat geregeld los maar een paar losse stapjes? Echt niet! Dat is eng!
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!