abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39785660
anna telt doodleuk tot 10 tegenwoordig. nou ja, ze begint bij 2, maar de rest gaat helemaal op volgorde. tuurlijk nog niet echt tellen, puur oplepelen van wat ze gehoord heeft. maar 't klinkt zo wijsneuzerig. en dat zingen klinkt ook superleuk he githa. anna zingt ook echt de héle dag door, zo ontzettend lief & grappig.
pi_39786357
Isis telt 1 , 2 en dan trekt ze aan mijn vinger , als ik dus "boos" ben en haar ergens mee wil laten stoppen.... Probeer je lachen maar eens in te houden
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2006 @ 16:32:42 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_39792397
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef poemojn het volgende:
Hoe gaat het slapn nu eigenlijk Moussy?
goed hij is alleen wel 1 x uit zn bedje gedonderd, een klap, een brul en meneer sliep verder toen hebben we het bedrekje, waarvan wij dachten dat het lastig was, maar weer terug gezet.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_39793673
Fijn en ik vond dat hekje er nog wel zo superveilig uitzien

Leuk dat Anna zo kletst en zingt Bix
Myrthe zingt tegenwoordig ook haar poppen in slaap, en dat klinkt zo lief
En Jordy zingt ook al

Isis je moet wel onder de indruk zijn van je moeder als die boos wordt
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2006 @ 17:46:23 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_39794677
Ja maar wij hadden dat rekje aan de andere kant geaan, omdat meneer zn benen er over heen doet als hij gaat slapen
pi_39805102
Ligt dat zo lekker?

En nog even een bewijsje dat Myrthe goed voor haar pop zorgt als ze gaat slapen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 00:00:49 #207
81992 Githa
pi_39806199
Myrthe wat een lieffie!

Ik vind al dat geklets en gebrabbel helemaal geweldig Bix
pi_39811912
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef poemojn het volgende:
Isis je moet wel onder de indruk zijn van je moeder als die boos wordt
Ze weet precies hoe ze je om de vinger moet winden hoor... Of heel hard lachen , of kusjes geven , bij papa een vinger in de neus steken of op de neus duwen en dan toet zeggen...
Echt onder de indruk is ze dus niet hahaha.... Maar dat maakt dr ook wel weer tot een lekkere boef
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:21:47 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39812810
Léon is gister op het kdv 'beoordeeld'. En ik zwol gewoon weer op van trots. Het enige minpuntje was zijn concentratie, is snel afgeleid. Voor de rest alleen maar lof. Hij is sociaal, hij wil graag helpen met taken, hij is de clown van de groep en kletst erg veel maar vooral duidelijk.
Als je het commentaar leest wat ze erbij zetten is het duidelijk dat ze gek met hem zijn en daar word ik zo enorm gelukkig van. Dat is mijn ventje.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39812888
fijn dutchie, dat ze daar ook zo gek op je kind zijn.
k mis dat soms een beetje bij de juffen van piet. niet dat ze allemaal lyrisch over hem hoeven te zijn, maar ze zijn zo zakelijk. die van anna zijn veel warmer en ook hélemaal dol op haar. en nu gaat anna binnenkort naar de groep van piet.... ik zal die juffen van haar echt missen. en zij ook denk ik.

lief, myrthe-met-pop
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 10:25:07 #211
81992 Githa
pi_39813989
Ein-de-lijk heb ik bewijs van Jordy's tandjes wat zijn ze mooi hé
Hij wilde ze gewoon niet in beeld laten krijgen en huilen met je mond dicht kan hij niet
pi_39814012
Whahaha wat ben jij een gemene moeder zeg Maar idd. tandjes zijn erg mooi!
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 10:30:46 #213
81992 Githa
pi_39814146
Hij huilde speciaal voor de foto, want hij mocht het schermpje niet zien
maar ík heb de tanden shot
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:45:15 #214
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39814552
Hé Bix, dat is idd niet leuk dat ze zo zakelijk zijn. Je wilt toch het liefst dat je kind in een warm nest terecht komt. Dat je zo met een fijn gevoel achter kunt laten. Daarom ben ik juist ook zo blij dat Cas er straks ook nog terecht kan. Dat was even twijfelachtig, maar de leidsters hebben het geregeld. Terwijl het volgens de coordenatrice niet kon. Dat geeft wel aan hoe betrokken ze zijn.

Jordy met tanden.
pi_39815039
ze staan erop jordy! mooi hoor!
pi_39816168
Elise was gevallen op haar hoofd en toen we dat bekeken (bult natuurlijk) zagen we dat een moedervlek die onder haar haren zit toch wel was gegroeid.
Ze had'm al vanaf haar geboorte, maar het lijkt alsof het deze zomer plotseling groter wordt; het is nu zo'n 7 a 8 mm in doorsnede en niet helemaal rond, dus de HA heeft al een verwijsbrief en woensdag kunnen we in het ziekenhuis terecht (zal wel weer eerst om te kijken zijn en pas later weghalen)
pi_39816555
he gets bright, een beetje griezelig. maar wel goed dat je er meteen mee doorverwezen bent.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:36:45 #218
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39817844
Bright, verwacht niet gelijk dat ze de moedervlek weghalen. Melvin heeft een behoorlijk grote moedervlek op zijn bovenbeen die meegroeit. Deze moedervlek is ook niet rond van vorm. Ik ben met hem bij de dermatoloog geweest en het enige advies dat ik kreeg was goed in de gaten houden. Er is door een medisch fotograaf een foto gemaakt welke ik gemaild heb gekregen zodat ik veranderingen beter kan opmerken. De dermatoloog vertelde dat vroeger deze moedervlekken uit voorzorg werden weggehaald, maar tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat de kans op een melanoom op deze leeftijd heel klein is. Het schijnt toch een behoorlijke ingreep te zijn (narcose, huidtransplantatie).
Maar wel goed dat je ermee naar de huisarts bent geweest en dat je doorverwezen bent. Met dit soort dingen kan je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:03:49 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39818726
O wat eng Bright. Het hoeft idd niet perse wat te zijn, maar ik ben ook altijd erg argwanend wat die dingen aangaat.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:35:46 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39821528
Bright, wat eng. Hopelijk inderdaad niets aan de hand. Sterkte met het bewaren van de rust...
pi_39821844
ja, het is nog het moeilijkst om 'maar gewoon af te wachten'; het liefst zou ik zo vanmiddag nog naar het ziekenhuis stormen, want hoe sneller het wordt verwijderd, hoe beter het is. Eigenlijk konden we (in een ander ziekenhuis) pas 7 augustus terecht, dus we (lees: mamaBright) hebben het al vervroegd door bij een ander ziekenhuis te informeren. (we laten nog wel even die eerste afspraak staan!)
pi_39823423
Dat klinkt eng Bright, fijn dat je toch al vrij snel terecht kunt. Sterkte met het wachten!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:51:49 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39830347
Bright, zoals Jambo al zegt.. Het wordt niet zo maar verwijderd. Pas als ze het echt niet vertrouwen, wordt een moedervlek weggehaald. (en de kans dat het bij die kleintjes echt verdacht is, is heel erg klein).
Maar even naar laten kijken is natuurlijk wel hartstikke goed!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 11:09:21 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_39845294
Bright, je kan ook zelf de moedervlek even opmeten om de zoveel tijd met iedere keer dezelfde centimeter, schuifmaat, weet ik veel tot je bij die arts bent geweest.

Cas heeft van die drollige dingen de laatste tijd. Toen we bij mn ouders waren, kwam hij met grote ogen de tuin in rennen, hij had twee biebiegogels (babyvogels) in een bakkie gezien. Ik mee om te kijken, lagen er 2 grijze bontmuisjes in een bakje Hij was er wel heel bang van toen ik ze pakte en naar hem gooide

HIj noemt op 1 juf na, de peuterjuffen allemaal oma en heeft van de week een half uur met mijn telefoon in zijn hand zitten wachten op zijn echte oma. HIj wilde even met mijn moeder kleppen, dus dat mocht. Maar hij had het zo druk met vertellen dat ie met oma ging pjaten dat mijn moeder na een kwartier niks meer te zeggen had. Ik heb maar geroepen dat als ze het zat was ze op moest hangen. Dat had ze dus gedaan. Cas was zwáár beledigd, vooral toen PEet zei dat oma even ging plassen. Cas heeft dus al die tijd met een dode foon aan zn oor zitten wachten tot ze weer terug kwam
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 11:12:30 #225
81992 Githa
pi_39845366
wahahaha Cas ...hoe moest jij nou ook weten dat oma niet écht ging plassen

Bright, spannend voor jullie...het hoeft idd niks te zijn, maar wel fijn omdat zeker te weten.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:25:55 #226
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39845650
Ik vergeet altijd dat Cas ook al een peutertje is. Op de één of andere manier heb ik hem op mijn harde schijf als baby/dreumes opgeslagen. Als ik dan die verhalen lees denk ik altijd: . Schattig die peuterlogica.

Ik heb zelf ook moedervlekken die 'klinken' als die van Elise. Elke keer als ik bij de huisarts ben laat ik er even naar kijken maar tot nu toe heeft hij geen reden gezien om ze weg te halen. In ieder geval succes ermee.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:12:31 #227
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39848174
Even nog over dat fietsstoeltje, Jolie durft dus echt niet achterop.
Ze huilt en gilt alles bij elkaar. Ze vindt het heel eng. Gisteravond nog even geprobeerd en toen moest ze zo huilen dat ze begon te spugen toen we haar er weer uithaalden. Ik snap niet hoe het kan. Bij de oppas durft ze wel alleen achterin de fietskar. Ik weet gewoon niet wat ik hier aan kan doen. Voorop kan net maar haar knie-en zitten tegen het stuur en ze geeft zelf aan dat ze pijn heeft. Lastig vind ik het.
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 13:32:16 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_39848626
en als je je naast Jolie laat fietsen om te wennen, zodat ze niet "alleen" is?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:03:05 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39849326
Ja hebben we geprobeerd en ook andersom. Dus hij met haar op de fiets. Maar ze vindt het echt heel eng, ze zegt ook dat ze bang is maar ja uitleggen waarom kan ze natuurlijk nog niet.
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 14:15:13 #230
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39849665
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hebben we geprobeerd en ook andersom. Dus hij met haar op de fiets. Maar ze vindt het echt heel eng, ze zegt ook dat ze bang is maar ja uitleggen waarom kan ze natuurlijk nog niet.
Misschien het gevoel dat ze los zit?
Voorop kunnen ze nog vaak het stuur vasthouden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:12 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39856602
probeer eens een stukje te lopen met de fiets terwijl ze achterop zit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 juli 2006 @ 21:24:11 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39860816
Je zou haar ook kunnen vragen om jou vast te houden met haar handjes aan je middel. Misschien dat een beetje houvast letterlijk houvast geeft?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:04:14 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39861872
Is ze misschien bang dat je bovenop haar gaat zitten? Ja, stom, maar ik probeer Jolies te denken. Dan helpt eerst zitten en daarna Jolie in stoel laten zetten misschien voor eerste keren?

En inderdaad, als je niet voor haar zit, maar loopt met fiets?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:34:01 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39862727
Ik denk niet dat het aan mij ligt want bij mijn wil ze dus ook niet. De eerste keren is ze er in gezet pas later omdat ik bang was dat ik d'r anders zou schoppen lomp opstappen Er naast lopen ook al geprobeerd. Fietsen en hand vasthouden, één hand aan stuur andere hand op knie. Maar niks helpt. Het is ook best een diep stoeltje waar ze nog best weggezakt in zit. Dus niet echt boven de fiets ofzo. Ik weet het ook niet. Blijven proberen misschien. Maar ja zielig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Luchtbel op 16-07-2006 01:04:55 ]
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 22:36:29 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39862783
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk niet dat het aan mij ligt want bij mijn wil ze dus ook niet. De eerste keren is ze er in gezet pas later omdat ik bang was dat ik d'r anders zou schoppen lomp opstappen Er naast lopen ook al geprobeerd. Fietsen en hand vasthouden, één hand aan stuur andere hand op knie. Maar niks helpt. Het is ook best een diep stoeltje waar ze nog best weggezakt in zit. Dus niet echt boven de fiets ofzo. Ik weet het ook niet. Blijven proberen misschien. Maar ja zielig.
En als ze er een ander kindje in ziet?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:40:09 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39862873
Dat ziet ze iedere dag als ze de dochter van de oppas naar school brengen.
pi_39863245
Wat bedoel je met weggezakt? Klinkt haast alsof het stoeltje niet goed recht vastzit?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 23:03:25 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39863472
Dat het een stoeltje is waar ze in zit, dat bedoel ik daarmee. Dus met hoge rand om haar heen en niet zo open zeg maar. Het stoeltje zit goed vast.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 08:35:26 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_39897304
Ach, mijn kleine Cassie heeft de waterpokken. Gister kwamen de "muggenbulten" van het ene op het andere moment opzetten, Peet zei nog tegen Cas dat die ròtmuggen hem wel heel erg te pakken hadden genomen, tot we ook blaasjes zagen

Nu weten we meteen waarom hij zo hangerig en jengelig was de laatste dagen en waarom hij steeds zere plekkies in zn mond heeft... daar zitten ze ook. Ik moet straks toch naar de tandarts, ff vragen wat er tegen te doen is. Wat was er nou ook al weer met een badje, havermout of zo? Is dat ook in een flesje te koop, of moet ik echt om havermout gaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 08:48:39 #240
13151 crew  Rewimo
pi_39897423
Havermout of zemelen in een washandje doen, dichtbinden en dat in het badwater leggen. Beterschap voor je krentenbolletje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 17 juli 2006 @ 08:50:44 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39897441
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:35 schreef moussy het volgende:
Ach, mijn kleine Cassie heeft de waterpokken. Gister kwamen de "muggenbulten" van het ene op het andere moment opzetten, Peet zei nog tegen Cas dat die ròtmuggen hem wel heel erg te pakken hadden genomen, tot we ook blaasjes zagen

Nu weten we meteen waarom hij zo hangerig en jengelig was de laatste dagen en waarom hij steeds zere plekkies in zn mond heeft... daar zitten ze ook. Ik moet straks toch naar de tandarts, ff vragen wat er tegen te doen is. Wat was er nou ook al weer met een badje, havermout of zo? Is dat ook in een flesje te koop, of moet ik echt om havermout gaan?
Tot hoe lang zijn ze eigenlijk besmettelijk?
Gisteren in het zwembad waren ook twee jongetjes met de waterpokken maar die waren al weer aardig aan het wegtrekken.
pi_39897451
BIj het kruidvat verkopen ze ook zemelenbad voor kindjes. Dat zit dus gewoon in een flesje.
Sterkte met Cas z'n pokkies. Helemaal een ramo met dit weer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 08:55:39 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_39897498
dat besmettingsgedoe snap ik niet helemaal, ik lees 10 tot 14 dagen voor de pukkies en tijdens de blaasjes.

Ik las net ook dat zemelen tegen uitdroging van de huid is, maar die dingetjes moeten toch uitdrogen? Tis wel te zien dat René nooit echt waterpokkies heeft gehad Is het normaal dat het nu wel minder heftig lijkt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 08:57:14 #244
13151 crew  Rewimo
pi_39897514
Die zemelen verzachten volgens mij de jeuk. En voorzover ik weet zijn ze niet meer besmettelijk als de blaasjes ingedroogd zijn. Misschien kun je het waterpokkentopic even opsporen
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 08:58:16 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_39897529
volgens mij heb ik dat zelf ooit eens gestrart toen René wat hangerig met pukkies was in een vér verleden dat was nog in LIF
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 09:01:00 #246
13151 crew  Rewimo
pi_39897563
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 09:04:26 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_39897599
Cas is niet zo krentebollerig. Ik zei net tegen Peet dat ik anders straks wel naar de HA zou rijden om te vragen of dit nou waterpukkies zijn
pi_39898234
LB misschien een idee om een kussen erbij te proppen, voor de stevigheid, dan zakt ze misschien niet zo weg en voelt het wat steviger aan voor d'r ...
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_39898953
Moussy, we hoeven het niet eens op te meten om te zien dat die groter is geworden sinds vorig jaar. Maar woensdag zullen we het wel horen verder.

Elise begint al lekker zindelijk te worden; plassen en poepen op de wc! Ok, ze vergeet nog weleens om eerst een broekje uit te doen, zodat ze trots zegt dat ze op de wc heeft geplast en nat is

Maar het komt nog maar weinig voor dat ze echt in haar broek plast. En een luier is wel goed, maar geen poep erin! Dat is zooooo vies!

Oh ja - onze leermethode: plassen op de wc = 1 chipje, poepen op de wc = 2 chipjes. Ze is nu al zover dat ze voor het plassen meestal niet eens meer een chipje hoeft.
Alleen neemt ze ons nog weleens in het ootje door te zeggen dat ze moet.
Vorige week was ze zo slim (toen plaste ze nog op het potje) om kraanwater in het potje te doen, dat vervolgens in de wc weg te gooien en dan met een big smile naar ons toekomen dat mevrouw geplast heeft.

Dus, hopelijk deze zomervakantie helemaal droog!! (duim duim...) dan is ze nog ruim voor haar 3e zindelijk; fijn hoor.
pi_39902684
Zo, ik ben net terug van de EHBO. Ik trok Morris vanochtend aan zijn armpjes van de grond omhoog, waar hij lag te jammeren omdat hij een schone luier moest. Ik kan hem nu met mijn dikke buik niet meer helemaal optillen, vandaar.

Daarna hield hij dus met zijn rechterhand zijn linkerpolsje vast en moest huilen En hij hield dat armpje steeds tegen zich aan en als hij het per ongeluk gebruikte of ik kwam er aan moest hij huilen. Jullie kunnen je wel indenken hoe vreselijk ellendig afschuwelijk ik me voelde.

Ik kon gelijk bij de huisarts komen en die vermoedde een 'zondagsarmpje', elleboog uit de kom.
Dus doorgestuurd naar de EHBO. Tegen de tijd dat we bijna aan de beurt waren zag ik inene dat hij zijn armpje weer gebruikte. En toen we aan de beurt waren zij de chirurg: volgens mij is hij weer teruggeschoten.
Mensen, wat een opluchting was dat zeg! Dus we konden weer naar huis en alles is helemaal prima. Hij heeft nergens last van.

Het schijnt heel vaak voor te komen en de dokter vertelde dat jongetjes het vaker hebben dan meisjes omdat hun banden slapper zijn.
Affijn, ik trek Morris nooit meer aan zijn armpjes omhoog, dat weet ik wel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')