Yep. That'll do itquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ja 'sorry lieve mama' en ik ben het weer vergeten.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Is ook wel zo. Ik heb alleen nu niet altijd de gelegenheid om op die manier in te griipen (Glenn heeft een zusje van bijna 9 maanden) en dan verval ik gauw in: Glenn hou op. Hou nou op. Glehèèèn!! (x10)
Ik zie Jolie al helemaal tussen andere peuters.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie gaat in principe per februari naar de peuterspeelzaal. Dan is ze 2,5 jaar oud maar ik weet nog niet of ik haar dan groot genoeg vind voor een klasjesiets. Anders stellen we het nog een half jaar uit.
Ja ik dus helemaal niet. Weet wel dat het niet schools is. Maar ik zie haar nog niet in een groepje om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zie Jolie al helemaal tussen andere peuters.Het is echt niet te schools hoor. Wel het in de kring zitten om samen wat te drinken, maar verder is het meer samen apart spelen. Beetje verven, plakken, in de zandbak, puzzelen, voorgelezen worden, etc.
Hier nog een echt meisje. Meneer weet mensen feilloos om zijn vingertje te winden door lief te lachen en grappig te doen. Maar als het moet is het een echte knul. Racen op zijn auto, zand eten, door de modder rollen en knokken met zijn vriendjes als hij niet met het autootje mag spelen waar hij zijn zinnen op heeft gezetquote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef Belana het volgende:
Renz, dan is Liam ook een echt meisjeje moet eens zien hoe die zijn gedrag in kan zetten om iets voor elkaar te krijgen
met zijn mooie lange wimpers knipperen, zijn liefste zachtste stemmetje opzetten, alles wordt uit de kast getrokken hoor
Ow dat klinkt echt supergoed iddquote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Hier nog een echt meisje. Meneer weet mensen feilloos om zijn vingertje te winden door lief te lachen en grappig te doen. Maar als het moet is het een echte knul. Racen op zijn auto, zand eten, door de modder rollen en knokken met zijn vriendjes als hij niet met het autootje mag spelen waar hij zijn zinnen op heeft gezet![]()
Klinkt stom maar hij is zo schattig samen met zijn vriendjes: Sheng (Chinees), Soll (half Ghanees/half Nederlands) en dan Kai (spierwit met rood haar). Als ze met z'n drietjes als prinsjes in de bolderkar worden rondgereden ben ik echt superverliefd.
Ooh jee, cas was niet gecharmeerd van zijn nieuwe bed?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:07 schreef moussy het volgende:
Hier liggen er 2 heel pedagogisch op de bank te slapenCas wil niet in zn nieuwe bed en Peet was moe van een dagje België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |